Upload
Login or register

adrilazzaro

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:1/05/2012
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#4010
Comment Ranking:#6125
Highest Content Rank:#3884
Highest Comment Rank:#4621
Content Thumbs: 420 total,  504 ,  84
Comment Thumbs: 3303 total,  4751 ,  1448
Content Level Progress: 70% (7/10)
Level 32 Content: Peasant → Level 33 Content: Peasant
Comment Level Progress: 12% (12/100)
Level 230 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 231 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:3
Content Views:30442
Times Content Favorited:25 times
Total Comments Made:2581
FJ Points:3795

latest user's comments

#77 - Oh lol, yeah ive lived in the us and south america. Nowhere ne… 06/06/2015 on kek +1
#75 - 7'2?? where the **** do you live? Ive never met a woman taller…  [+] (2 new replies) 06/06/2015 on kek -1
User avatar
#76 - iqequalzero (06/06/2015) [-]
Glorious viking genes motherfucker.

While our women do tend towards the 5'8ish and below, in no way is 6'+ strange at all.
User avatar
#77 - adrilazzaro (06/06/2015) [-]
Oh lol, yeah ive lived in the us and south america. Nowhere near your giant scandinavian lands haha
#69 - He is lol, sophie's the same height with some heels and brienn…  [+] (4 new replies) 06/06/2015 on kek +2
User avatar
#74 - iqequalzero (06/06/2015) [-]
6 foot 2

Freakishly tall for a woman.

U wot m8?

ill admit its tall for a woman, but "Freakishly" is several orders of magnitude too strong of a word. Shed need another foot for that.
User avatar
#75 - adrilazzaro (06/06/2015) [-]
7'2?? where the fuck do you live? Ive never met a woman taller than 6'0 in my life
User avatar
#76 - iqequalzero (06/06/2015) [-]
Glorious viking genes motherfucker.

While our women do tend towards the 5'8ish and below, in no way is 6'+ strange at all.
User avatar
#77 - adrilazzaro (06/06/2015) [-]
Oh lol, yeah ive lived in the us and south america. Nowhere near your giant scandinavian lands haha
#65 - It's always been like that, theres just more social media now … 06/06/2015 on The Sex Talk 0
#65 - >12 men for every woman you sure about that?  [+] (1 new reply) 05/30/2015 on A nigga gotta eat 0
User avatar
#83 - Bruda (05/30/2015) [-]
Not a joke the my numbers were carefully pulled out of my rectum but it's something crazy since families prefer having males than females.
#34 - Im fairly sure it's not because of 'pride', they couldn't rall… 05/30/2015 on Fact comp #19 -2
#123 - I hate apple as much as the next guy but "If you like the…  [+] (1 new reply) 05/30/2015 on A SIMPLE TEXT WILL CRASH... +3
#165 - elaxx (05/30/2015) [-]
The funnies thing is that they pay a shitload of additional money to feel limited.
#63 - mention me ************ 05/23/2015 on Glitch Hop 0
#7 - oh man i can tell you right now it's amazing 05/23/2015 on trippy +1
#16 - im willing to be hes rolling 05/20/2015 on Next level pussy +1
#65 - seconded 05/19/2015 on Fenn's job Comps- Summer Camp 0
#14 - im into big noses, 9/10 05/17/2015 on Short, dark and handsome +1
#12 - What gender are you? Cause that really influences my choices  [+] (4 new replies) 05/17/2015 on Short, dark and handsome +1
#13 - coolios (05/17/2015) [-]
I have a vagina
pic related, it's me
User avatar
#33 - yugiohkris (05/17/2015) [-]
2/10 saves thumbnail.Would not tell yugioh secrets to.
#55 - coolios (05/17/2015) [-]
r00d.
User avatar
#14 - adrilazzaro (05/17/2015) [-]
im into big noses, 9/10
#61 - true poets evidently 05/12/2015 on Poop Butt Comp -1
#326 - i just gotta check 04/06/2015 on I'm blue da ba dee da ba die 0
#70 - That's a nice rare pepe you got there, wanna trade for it?  [+] (1 new reply) 04/05/2015 on 4chan Comp #19 +1
#72 - dankpepe (04/05/2015) [-]
How many dank memes are you willing to offer?
#180217 - i think i got food poisoning today at a chinese buffet (ate wa…  [+] (3 new replies) 04/05/2015 on Advice - love advice,... -1
User avatar
#180233 - womanexplain (04/05/2015) [-]
Try using something long and thin, like a pencil or something to poke the blockage to unclog it, unless you're prepared to reach in.
I've had to do that before, it's nasty.
User avatar
#180225 - mondominiman (04/05/2015) [-]
Pour water of if that don't work then you're just gonna have to scoop it out.
#180218 - confusedasian (04/05/2015) [-]
>ate way too much


I'm no construction worker, but I'm pretty sure it's not food poisoning that's making you puke.
#178302 - smoke pot and look at stars 03/19/2015 on Advice - love advice,... +1
#176284 - non  [+] (1 new reply) 03/01/2015 on Advice - love advice,... -2
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
#176282 - nyet  [+] (3 new replies) 03/01/2015 on Advice - love advice,... -2
User avatar
#176283 - ajrin (03/01/2015) [-]
da
User avatar
#176284 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
non
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
#176279 - negative  [+] (5 new replies) 03/01/2015 on Advice - love advice,... -2
User avatar
#176280 - ajrin (03/01/2015) [-]
positive
User avatar
#176282 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nyet
User avatar
#176283 - ajrin (03/01/2015) [-]
da
User avatar
#176284 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
non
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
#176277 - no  [+] (7 new replies) 03/01/2015 on Advice - love advice,... -2
User avatar
#176278 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176279 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
negative
User avatar
#176280 - ajrin (03/01/2015) [-]
positive
User avatar
#176282 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nyet
User avatar
#176283 - ajrin (03/01/2015) [-]
da
User avatar
#176284 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
non
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
#176272 - nope  [+] (9 new replies) 03/01/2015 on Advice - love advice,... -2
User avatar
#176275 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176277 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
no
User avatar
#176278 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176279 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
negative
User avatar
#176280 - ajrin (03/01/2015) [-]
positive
User avatar
#176282 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nyet
User avatar
#176283 - ajrin (03/01/2015) [-]
da
User avatar
#176284 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
non
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
#176270 - nuh uh  [+] (11 new replies) 03/01/2015 on Advice - love advice,... -1
User avatar
#176271 - ajrin (03/01/2015) [-]
yeah
User avatar
#176272 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nope
User avatar
#176275 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176277 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
no
User avatar
#176278 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176279 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
negative
User avatar
#176280 - ajrin (03/01/2015) [-]
positive
User avatar
#176282 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nyet
User avatar
#176283 - ajrin (03/01/2015) [-]
da
User avatar
#176284 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
non
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
#176268 - guilty until proven innocent. your move mr law man  [+] (13 new replies) 03/01/2015 on Advice - love advice,... 0
User avatar
#176269 - ajrin (03/01/2015) [-]
innocent until proven otherwise
User avatar
#176270 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nuh uh
User avatar
#176271 - ajrin (03/01/2015) [-]
yeah
User avatar
#176272 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nope
User avatar
#176275 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176277 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
no
User avatar
#176278 - ajrin (03/01/2015) [-]
yes
User avatar
#176279 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
negative
User avatar
#176280 - ajrin (03/01/2015) [-]
positive
User avatar
#176282 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
nyet
User avatar
#176283 - ajrin (03/01/2015) [-]
da
User avatar
#176284 - adrilazzaro (03/01/2015) [-]
non
User avatar
#176285 - ajrin (03/01/2015) [-]
baguette
Leave a comment Refresh Comments (16)
Anonymous comments allowed.
14 comments displayed.
#15 - kibbleking (09/18/2015) [-]
"Hurr look at me i'm a libertarian gib moni pls"
#17 to #15 - adrilazzaro (09/20/2015) [-]
you are actually so sad lol, you literally took the time and effort to go on my profile and drop a comment
#18 to #17 - kibbleking (09/20/2015) [-]
you are actually so sad lol, you literally took the time and effort to go on your profile and reply to my comment


******* hypocrite.
#19 to #18 - adrilazzaro (09/20/2015) [-]
erm because i got the notification and its my profile, why are you so salty anyways?
#11 - anon (04/24/2014) [-]
You will die alone and unmissed having lived an insignificant life having made the world no better and every so slightly inconvenienced. Your legacy will be the sigh of satisfaction that is left in the world when you finally cease your tiny anchoring of it against progress. Life to you is a great squandering of massive potential, and death will be such a slight change that not even you will miss your small moment of consciousness in the scheme of eternity.
#12 to #11 - adrilazzaro (04/24/2014) [-]
that pictures pretty cool, did you make it yourself?
#10 - nippuhl (07/12/2013) [-]
Hi Dylan
#6 - asdasdzxczxc ONLINE (04/29/2013) [-]
Sos de argentina?
#7 to #6 - adrilazzaro (04/29/2013) [-]
si, vos?
#8 to #7 - asdasdzxczxc ONLINE (04/29/2013) [-]
si de buenos aires capital
#1 - thepsycho (01/30/2012) [-]
Que parte de Argentina, hijo?
#16 to #1 - kibbleking (09/18/2015) [-]
hosohoshoshoshoshoshoshoshoso
#2 to #1 - adrilazzaro (01/30/2012) [-]
jaja, neuquen,pero vivi en buenos aires por 5 años, despues mi vieja le trasladaron a houston, y aca estoy.
#3 to #2 - thepsycho (01/30/2012) [-]
Hah, yo en buenos aires toda mi vida.