Upload
Login or register

Zailen

Last status update:
-
Gender: male
Age: 25
Date Signed Up:11/26/2010
Last Login:8/30/2016
Location:places
FunnyJunk Career Stats
Comment Ranking:#12198
Highest Content Rank:#6013
Highest Comment Rank:#3975
Content Thumbs: 744 total,  896 ,  152
Comment Thumbs: 3644 total,  3888 ,  244
Content Level Progress: 40% (4/10)
Level 73 Content: FJ Cultist → Level 74 Content: FJ Cultist
Comment Level Progress: 50% (50/100)
Level 230 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 231 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:2
Content Views:52371
Times Content Favorited:57 times
Total Comments Made:1194
FJ Points:3839
Favorite Tags: Shizune (17) | Katawa (16) | katawa shoujo (16) | Shoujo (16) | Misha (10) | cosplay (9) | Hisao (9) | nakai (8) | alliance (7) | Hakamichi (7) | mikado (4) | rin (4) | Shicchan (3) | Birthday (2) | DEBATES (2) | EMI (2) | Fallout 4 (2) | ks (2) | portrait (2) | Purple (2)

Text Posts

First2[ 10 ]

latest user's comments

#29 - Wish I could make it, man. I'll be down in Oly. I'll look for … 08/29/2016 on Every Donald Trump Cameo Ever +3
#89 - I tend to prefer the older stuff. But yeah! Country is great! … 08/29/2016 on Random shit dump pt. 13 of... 0
#76 - Pitbulls are best dog. They eat lots and enjoy cuddles. 08/28/2016 on Terd Ladi Mysc Soccust +1
#61 - Did somebody mention lemons?  [+] (1 new reply) 08/22/2016 on me irl +3
#69 - anon (08/22/2016) [-]
When you say lemons, don't you actually mean "a" as in "a" lemon ?
#25 - Oh my god i read that as Ron Jeremy all the way until I hit th… 08/09/2016 on Swanson 0
#232 - Yes, but he was human. I don't think anybody believes what he …  [+] (20 new replies) 08/08/2016 on Hitler's Wish +6
User avatar
#257 - Sethorein (08/08/2016) [-]
He was still a shitty human being regardless of the circumstances he was in.

And the retards below think he did nothing wrong.

Cute little love letter you wrote kid. Write that for the black guys getting murdered by cops too or just mass murderers?
User avatar
#306 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
what he means is...he could have turned out different.
yes he was shitty.
but he was necessary (apart from the jew hate).
the allied forced would still bully us if hitler didnt happen.
the will after ww2 to tone shit down drastically resulted in our peaceful modern western world.
User avatar
#308 - Sethorein (08/14/2016) [-]
He was still evil.

Doesn't matter if he revived the depression economy
Doesn't matter if his reign saw the creation of the autobahn, the volkswagen, and untold developments in medical science.

The man was genocidal. You can't poeticize that aspect of his life away.
User avatar
#309 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
yes, im not even arguing he wasnt. the guy was insane.
he seems to be even more insane after reading a few quotes from his book.
User avatar
#310 - Sethorein (08/14/2016) [-]
that's all I was saying, albeit angrily since the comments below were all nuts. the guy above was trying to paint this beautiful picture of hitler as a tragic anti-hero. Like, no. He was a nutbar who plunged the world into one of the worst wars in human history. There are always going to be positive aspects to a person but if we can't forgive hilary fuckin benghazi, forgiving Hitler WWII, and the holocaust (not just of the Jews but of the gypsies, gays, blacks, and socialists) just seems two faced.
User avatar
#312 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
yeah, i think people should read a few sites from his book. they underestimate how fucked up the guy actually was.
User avatar
#298 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
i dont understand his obsession with jews
but...jews were commonly hated at that time, for whatever reason i dont know
and the treaty of versaille made people furious, it wasnt only him. germany was provoked. germany had enough.

still dont get the jew thing...can someone maybe explain why jews were hated that much like not even a hundred years before?
User avatar
#299 - Sethorein (08/14/2016) [-]
We killed jesus
We were forced to moneylend for kings (since we were banned from working any other jobs and it was illegal for Christians to moneylend)
We had no nation so we were always viewed as foreigners in Nations we inhabited
We were forced to live in ghettos and wear weird clothing to identify us.
Whenever the aristocracy fucked up or something went wrong (I. E. The black death) the jews made easy scapegoats. Besides, it's lucrative to kill the guy you owe money to.
User avatar
#300 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
yeah but...jesus was like 2000 years ago
the 1940's were pretty modern. i cant understand at all how people could still hate jews for these reasons at least. as if anyone cared bout jesus at that time.
and it wasnt only like "some jews are in control of some banks" or whatever. people just outright hated jews, every single one...dont get it.
User avatar
#301 - Sethorein (08/14/2016) [-]
You have the privilege of living in the 21st century. Up until perhaps 4 decades ago jesus was the first word on anyone's lips. The passion plays were fucking serious. The Western World STOPPED on Christmas. Now imagine the dark ages. Now you've got an age where literally no one is educated. The plague runs through town. You don't have germ theory yet. Well who is responsible? Probably that fucking judas!

1940's were modern - Jews were communists. Communism boasted equality unlike the Jews of that time had ever heard of before. No judgment based on religious faith, all workers are equal! Jews were still not hired by christians at that time, Pogroms throughout Russia were institutional, and Communism was a way out for them. So in 1940 the Jews were lumped in with the communists.

Also the Jews were very pro-black. They identified strongly with black slaved having been persecuted as well, and it was the Jews who popularized Jazz.

If you think Jesus wasn't still the word on everyone's lips in 1940 I figure you ought to know that "in god we trust" was added to the pledge of allegiance in 1956. I'm telling you, Jesus was fucking important up until maybe the hippie era. Even then it took the hippies becoming parents to really take jesus out of the public consciousness

Your confusion over why people didn't just hate the bankers but hated all jews is understandable. It's based on the psychology of outgroup homogeneity. Humans are lazy. Most people only know one or two Jews. The one or two Jews most people met in that era were bankers or terrorists fighting fascism. So what do people end up believing? That Jews are a bunch of bankers and terrorists.

Kind of like how people think about muslims today. Isn't that wild?!
User avatar
#302 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
the muslim thing cant be compared tho
no one believes they control our banks
and the terrorism is real

but yeah, can only agree on the "humans are lazy part" even if its about hate.
User avatar
#303 - Sethorein (08/14/2016) [-]
We think they're all terrorists, many in America barely know a handful of muslims, thus they think all are terrorists.

The Jewish terrorists were real too. Remember Kristalnacht? That was a response to a Jewish terrorist assassinating a Nazi official.

The difference between Jews and Muslims is there's a fuckload more Muslims I guess...

Another angle is that of game theory. You meet a Jew. He might a communist, he might not. The damage of his communism will destroy your country. Because the cost of being wrong is so high if there is even a remote chance that the Jew is a communist you must kill him. That shit is hardwired into our DNA.
User avatar
#305 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
but its nice having a reasonable discussion on here for once.
a really rare thing to not get spammed with pics from someones reaction folder instead.
User avatar
#304 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
nah man, we dont think they are all terrorists.
but we think currently, with isis and also in these numbers they just dont fit in.
the culture they bring with them is just...i prefer my culture. i really dislike theirs.
and shit like rapes and killings are real. its not made up. and its part of their culture to e.g. see women as worthless, they just cant deal with our culture. they cant deal with accepting women as equal. thats just the real shit, and we have to accept instead of denying it. we cant just import arbitrary cultures and expect them to perfectly integrate no matter their numbers.

you also have to differ between muslims. like...turks are pretty chill in comparison to other muslims. but anything south from turkey...well...there occured enough shit the last 2 years to convince me against them.
i was so pro immigration 2 years before you wouldnt believe it.
User avatar
#307 - Sethorein (08/14/2016) [-]
you don't think they're all terrorists. Funnyjunk? Well...

TBH you can acculturate em. The problem is we've been doing a shit job of it. Plenty of Iranian Muslims function perfectly fine (the ones who fled the radical islamic revolution in the '70's). Another issue is that the reason they were let in so quickly is cause natives of the country won't work in the menial labour sector. Without these uneducated brutes, who will work those shit jobs?

Funnyjunk used to be pro-obama. Dunno what happened here. I'm not even a liberal shill. I'm a bloody conservative, but FJ is just way too far these days.

And yeah... It's nice to talk. Memes are fun but they can never replace legitimate discussion.
User avatar
#311 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
tbh, those muslims we take in right now...they are not like the muslims we know

people underestimate how different the rest of the world is compared to us.
there are places where rape is a daily occurence.

for me actually the turning point was when i saw refugees tear a border fence down. yes ofc only "some of them"...while the rest was contently observing the scene.
and like a few days later they burned the fuckin tents they got to sleep in because they thought they were meant to be stopped from travelling all the way to germany. which was not the case.

then you can for example see people uploading their dash cam videos on youtube, where i saw the single most angry french truck driver eeeeever . the moment you get stuck in traffic, these people provoke you, throw shit at your car, climb on top of trucks, shamelessly steal out of them.

and then the murders happened and im done with that culture since then.
User avatar
#313 - Sethorein (08/14/2016) [-]
won't see me denying you. Just remember plenty of Muslims ain't like that. The Refugees are an issue cause they straight up come from shitholes but like you said, the Turks, the pre-Mullah Iranians, Jordanians, Lebanese, and Egyptians are all fine.

Get hype for those Qatar olympics tho
User avatar
#314 - drpenguinz (08/14/2016) [-]
yeah, im trying to stay as neutral as i can.
#248 - djkid has deleted their comment.
#242 - bwiedieter (08/08/2016) [-]
*drops mic*
#255 - Good sir, have you been to the rest of the internet? Have you …  [+] (2 new replies) 08/07/2016 on Trumper Comp +1
User avatar
#273 - biocomshock (08/07/2016) [-]
I don't think hypocritical is the correct term. Also lol every person who hates trump is a dirty liberal. I hate all parties. Also what do you mean by this post is shitting on trump?
User avatar
#274 - biocomshock (08/07/2016) [-]
Retract the last part. I think all posts like this are cancer. Not gonna hold back my opinion just because others spew out the same shit
#50 - Am I the only person who just wants a cup of coffee? I could g…  [+] (3 new replies) 07/31/2016 on When you find a coffee shop... +1
User avatar
#63 - scowler (07/31/2016) [-]
Honestly, Tea is better in that regard. Goes down easier.
User avatar
#83 - jesusisagoose (07/31/2016) [-]
COWFEE
User avatar
#89 - scowler (07/31/2016) [-]
TEA.
#3 - If they hate you do to politics, then they are petty and need …  [+] (1 new reply) 07/29/2016 on I don't know what to do +6
User avatar
#5 - krisaeron (07/29/2016) [-]
Yeah, blood is thicker than water, but "the blood of the covenant is thicker than the water of the womb".

Don't get me wrong, family - is family. But one's family might possibly be a shitty, horrible, dysfunctional one, and he might just be looking for peace, solace and understanding more in friends, acquaintances, and, as strange as it is, in FunnyJunk.
#40 - Picture 07/25/2016 on T.C. Ch. 4:Student Council... +5
[ 1184 Total ]