Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Z A H A

Rank #4270 on Subscribers
Z A H A Avatar Level 255 Content: Contaminated Win
Offline
Send mail to Z A H A Block Z A H A Invite Z A H A to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 20
Steam Profile: Stompii
X-box Gamertag: FailedxAttempt
Interests: Music, meat, movies, masturbating
Date Signed Up:7/21/2009
Last Login:8/10/2014
Location:Ohio
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 55795 total,  62903 ,  7108
Comment Thumbs: 1735 total,  3920 ,  2185
Content Level Progress: 76.2% (762/1000)
Level 255 Content: Contaminated Win → Level 256 Content: Contaminated Win
Comment Level Progress: 34% (34/100)
Level 217 Comments: Comedic Genius → Level 218 Comments: Comedic Genius
Subscribers:19
Content Views:1163604
Times Content Favorited:3977 times
Total Comments Made:2221
FJ Points:51804
Favorite Tags: lol (35) | fail (12) | funny (11) | demotivational (8) | Awesome (7) | the (6) | cool (5) | Fat (5) | hot (5) | omg (5) | Stupid (5) | wow (5) | Bear (4) | black (4) | Ninja (4) | pedo (4) | dawg (3) | game (3) | Girl (3) | haha (3)

latest user's comments

#445 - all i do is look up at the tab and if i see it loading then i … 07/02/2011 on Just some statistics 0
#262 - i live in US but like Canada better. 07/01/2011 on Canada and USA +7
#338 - i agree... i wouldnt do her.... It 07/01/2011 on No more ponies? -3
#337 - i really dont give a **** . i hate people who keep… 07/01/2011 on No more ponies? -2
#542 - Comment deleted 07/01/2011 on I don't mind +9
#42 - **** ass niglet. 06/28/2011 on Internet Explorer -1
#31 - firefox sucks ass too bro. Chrome. bitch.  [+] (2 new replies) 06/28/2011 on Internet Explorer -1
#41 - anonymous (06/28/2011) [-]
Seriously? Cometbird ftw. Best web browser you will ever use. Stupid nigger.
User avatar #42 - Z A H A (06/28/2011) [-]
fuck ass niglet.
#13 - i can actually leave a link (hehe) in the comments to… 06/28/2011 on Hipster Link +1
#185 - still doesn't make sense that his moms Van is a UPS truck... 06/28/2011 on it makes sense +8
#65 - hahaha i remember seeing this a really long time ago 06/27/2011 on Narnia 0
#15 - its a repost.. a really old repost tho, and its a good pic. so… 06/27/2011 on Boondock Saints vs. Edward 0
#137 - thumb whore. pics or it didnt happen. 06/26/2011 on You're all I've got 0
#330 - **** like this never scares me lol nothing does, …  [+] (2 new replies) 06/25/2011 on paranormal stories of... 0
User avatar #333 - nivixy (06/25/2011) [-]
woops nvm, didn't see yer response
#332 - nivixy has deleted their comment.
#328 - nope, no stain either  [+] (1 new reply) 06/25/2011 on paranormal stories of... 0
User avatar #334 - nivixy (06/25/2011) [-]
I like how everybody talks about never-disappearing stain, yet noone can tell what was written or show pics.
#271 - I currently go to Ohio University. ive been here for 3 years, …  [+] (7 new replies) 06/25/2011 on paranormal stories of... +3
User avatar #308 - nivixy (06/25/2011) [-]
Is there a bluuuuuudy writing in the utility closet which keeps comming back, as stated by some dewd in the comments?
User avatar #328 - Z A H A (06/25/2011) [-]
nope, no stain either
User avatar #334 - nivixy (06/25/2011) [-]
I like how everybody talks about never-disappearing stain, yet noone can tell what was written or show pics.
User avatar #290 - blairdabomb (06/25/2011) [-]
good luck sleeping tonight than. C:
User avatar #330 - Z A H A (06/25/2011) [-]
shit like this never scares me lol nothing does, i do the scaring. i work at a hunted house in October.
User avatar #333 - nivixy (06/25/2011) [-]
woops nvm, didn't see yer response
#332 - nivixy has deleted their comment.
#2 - yeah i just found that out, i posted it only like 2 hours afte… 06/24/2011 on Every. Fucking. Episode 0
#409 - when i saw J thought of Jack Daniels. 06/24/2011 on Phychic 0
#1917 - **Z A H A rolls 565** EFG fails. just like me..... 06/24/2011 on prank 3 +2
#1911 - **Z A H A rolls 585** lol 06/24/2011 on prank 3 0
#1910 - **Z A H A rolls 457** 06/24/2011 on prank 3 0
#12 - thats true, if it were Verizon i would believe it more. Tmobil…  [+] (3 new replies) 06/23/2011 on are u serious 0
User avatar #13 - eddieb (06/23/2011) [-]
florida too
User avatar #18 - XZeenon (06/23/2011) [-]
Guys. Notice the signal is on E (Edge) instead of 3G.

When I have 0 3G bars on my iPhone, it switches to E.
User avatar #41 - eddieb (06/23/2011) [-]
i would've known that had i had a 3g phone lol
#1 - if you killed all the reposts then FJ would shut down because … 06/23/2011 on Reposts! +5
#10 - ******** ! AT&T NEVER HAS FULL BA- oh.. T-mobi…  [+] (5 new replies) 06/23/2011 on are u serious +23
User avatar #11 - eddieb (06/23/2011) [-]
still bullshit tmobile never has full bars
User avatar #12 - Z A H A (06/23/2011) [-]
thats true, if it were Verizon i would believe it more. Tmobile has TONS of dead zones in ohio
User avatar #13 - eddieb (06/23/2011) [-]
florida too
User avatar #18 - XZeenon (06/23/2011) [-]
Guys. Notice the signal is on E (Edge) instead of 3G.

When I have 0 3G bars on my iPhone, it switches to E.
User avatar #41 - eddieb (06/23/2011) [-]
i would've known that had i had a 3g phone lol
#3 - **** my bad, didn't see that lol 06/23/2011 on Nyan Dynn -1
#3 - Comment deleted 06/22/2011 on A loop hole -1

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#10 - spacepimp (07/20/2012) [-]
BAM,,, OUT OF NOWHERE THIS MUTHERFUKER SHOWES UP!!! just wanted to show you the most awesomest **** ever. the most brutal/metal thunder storm just ripped through kentucky yesterday and last night.
<---aftermath
User avatar #1 - mycatthenazi (07/13/2012) [-]
bro,mayhem kicked ass
User avatar #2 to #199 - Z A H A (07/13/2012) [-]
sweet man, going to Mayhem July 25th. Gonna be (sic)
User avatar #3 to #200 - mycatthenazi (07/13/2012) [-]
have you seen slayers stage?
User avatar #4 to #201 - Z A H A (07/15/2012) [-]
nope, not a big fan of Slayer, last time i saw them (mayhem 2009) i fell asleep during their performance... pretty boring
User avatar #5 to #4 - mycatthenazi (07/15/2012) [-]
wow dude thats gay
User avatar #6 to #5 - Z A H A (07/15/2012) [-]
yep... I mean, i would much rather go to a Slayer concert then 90% of the bands out there today, but compared to the bands in 2009 it was a little bit of a let down
User avatar #7 to #6 - mycatthenazi (07/16/2012) [-]
but there slayer
User avatar #8 to #7 - Z A H A (07/16/2012) [-]
Yeah. After about the first 15 minutes of their set all the music sounds almost the same, to me anyway
User avatar #9 to #8 - mycatthenazi (07/16/2012) [-]
but its slayer
 Friends (0)