Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
asd
#702 - dotachii
Reply
(03/23/2012) [-]
we never talk anymore :( i've been so busy so i thought i would say hi on here :3   
   
   
gif not related just funny :3
we never talk anymore :( i've been so busy so i thought i would say hi on here :3


gif not related just funny :3
#736 to #721 - Umbranaught
Reply
(04/09/2012) [-]
Yay! Can't wait ^_~
#737 to #759 - dotachii
Reply
(04/09/2012) [-]
lol awkward up here reply xD
#738 to #760 - Umbranaught
Reply
(04/09/2012) [-]
Yeah, I ran out of space and had to begin anew.
#739 to #761 - dotachii
Reply
(04/13/2012) [-]
xD woooowwww
#740 to #764 - Umbranaught
Reply
(04/13/2012) [-]
Wut? Prollum?
#741 to #765 - dotachii
Reply
(04/13/2012) [-]
god i hate that bastardization of the word "problem"
#703 to #721 - Umbranaught
Reply
(03/28/2012) [-]
I know, I've been off a bunch lately :/
It might be better if you kik'd me though ;3
#704 to #722 - dotachii
Reply
(03/28/2012) [-]
kik'd?
#705 to #723 - Umbranaught
Reply
(03/28/2012) [-]
kik? the phone app?
#706 to #724 - dotachii
Reply
(03/28/2012) [-]
xD i dont have a smart phone, wait a while i will soon
#709 to #725 - Umbranaught
Reply
(03/31/2012) [-]
mkai ^^
#710 to #728 - dotachii
Reply
(03/31/2012) [-]
ask again in about 100 days when i get an upgrade
#711 to #729 - Umbranaught
Reply
(03/31/2012) [-]
yes maam
#714 to #730 - dotachii
Reply
(04/03/2012) [-]
hows you been?
#716 to #733 - Umbranaught
Reply
(04/04/2012) [-]
meh, just living a bit is all. you?
#717 to #735 - dotachii
Reply
(04/04/2012) [-]
good and bad time, i had my lover over the past few nights, she made me sore xD
#718 to #736 - Umbranaught
Reply
(04/05/2012) [-]
lol, I wouldn't call it bad necessarily :P
#727 to #737 - dotachii
Reply
(04/06/2012) [-]
it was fun
#728 to #746 - Umbranaught
Reply
(04/06/2012) [-]
I bet, I want some of that :0
#729 to #747 - dotachii
Reply
(04/06/2012) [-]
no pics :/ sorry
#730 to #748 - Umbranaught
Reply
(04/06/2012) [-]
I figured :P
#731 to #749 - dotachii
Reply
(04/07/2012) [-]
she has a pink Mohawk and you know what i look like so if that helps

#732 to #750 - Umbranaught
Reply
(04/08/2012) [-]
fapfapfapfapfap
#733 to #751 - dotachii
Reply
(04/08/2012) [-]
xD oh guess what :D



to late, my boobs are growing again >:D
#734 to #752 - Umbranaught
Reply
(04/09/2012) [-]
More fapping!!!!!
Gonna have to show me sometime >.>
#735 to #753 - dotachii
(04/09/2012) [-]
will do, they look like a C cup now ;3