Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Ombra    

Rank #2104 on Comments
Ombra Avatar Level 246 Comments: Doinitrite
Online
Send mail to Ombra Block Ombra Invite Ombra to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:1/28/2010
Last Login:7/30/2014
Location:The Bowels of Hell
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#2104
Highest Content Rank:#4472
Highest Comment Rank:#1791
Content Thumbs: 579 total,  849 ,  270
Comment Thumbs: 4933 total,  6553 ,  1620
Content Level Progress: 70% (7/10)
Level 57 Content: Sammich eater → Level 58 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 84% (84/100)
Level 246 Comments: Doinitrite → Level 247 Comments: Doinitrite
Subscribers:14
Content Views:33660
Times Content Favorited:67 times
Total Comments Made:2433
FJ Points:5346
Favorite Tags: Ombra (12) | funny (4) | eat (2) | my (2) | the (2)

Show:
Sort by:
Order:

funny text/links

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

1 2 3 > [ 14 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

latest user's comments

#165 - That's true. I imagine we could just fast forward it 07/11/2014 on I'll suck your dick 0
#147 - Why the fuck wouldn't you press that button? Spongebob is gonn…  [+] (2 new replies) 07/11/2014 on I'll suck your dick 0
User avatar #164 - Das (07/11/2014) [-]
The way the last episode ended, you wouldn't really need to ignore it. Remember, they started over again?
User avatar #165 - Ombra (07/11/2014) [-]
That's true. I imagine we could just fast forward it
#485 - I thought of that only AFTER the fact, lol 07/09/2014 on unban forgiveness page 0
#482 - I'm learning that here full force, brother :\  [+] (3 new replies) 07/09/2014 on unban forgiveness page 0
#484 - rize (07/09/2014) [-]
That being said always proxy on a shared account to save your own accounts from being caught in a rangeban lol
User avatar #485 - Ombra (07/09/2014) [-]
I thought of that only AFTER the fact, lol
#483 - rize (07/09/2014) [-]
Yeeah
Those IP/rangebans are a bitch
I'm missing half of my alts because of em
#478 - I have no idea. It's my only chance to get my account back (Wh…  [+] (5 new replies) 07/09/2014 on unban forgiveness page 0
#481 - rize (07/09/2014) [-]
Ohhhh.. Shared account?
Yeah, that'll fuck you over sometimes.
User avatar #482 - Ombra (07/09/2014) [-]
I'm learning that here full force, brother :\
#484 - rize (07/09/2014) [-]
That being said always proxy on a shared account to save your own accounts from being caught in a rangeban lol
User avatar #485 - Ombra (07/09/2014) [-]
I thought of that only AFTER the fact, lol
#483 - rize (07/09/2014) [-]
Yeeah
Those IP/rangebans are a bitch
I'm missing half of my alts because of em
#475 - Hey, my IP was banned for spamming the delete all friends expl…  [+] (9 new replies) 07/09/2014 on unban forgiveness page +2
User avatar #479 - dndxplain (07/09/2014) [-]
Operation occupy best site on the internet for the freedom of Ombra
#477 - rize (07/09/2014) [-]
Is this thing still alive?
User avatar #478 - Ombra (07/09/2014) [-]
I have no idea. It's my only chance to get my account back (Which I've used to become an FJ Veteran). All because I was a member of Psychexplain when it got banned (For something I, again, wasn't even here for)
#481 - rize (07/09/2014) [-]
Ohhhh.. Shared account?
Yeah, that'll fuck you over sometimes.
User avatar #482 - Ombra (07/09/2014) [-]
I'm learning that here full force, brother :\
#484 - rize (07/09/2014) [-]
That being said always proxy on a shared account to save your own accounts from being caught in a rangeban lol
User avatar #485 - Ombra (07/09/2014) [-]
I thought of that only AFTER the fact, lol
#483 - rize (07/09/2014) [-]
Yeeah
Those IP/rangebans are a bitch
I'm missing half of my alts because of em
User avatar #476 - rikter (07/09/2014) [-]
FREE OMBRA! ATTICA! ATTICA! ATTICA!
#342 - I second this. 07/09/2014 on ashedust's profile 0
#481 - And Sociopaths tend to hold the diagnosis as a badge of honor,… 07/09/2014 on Good Call. +1
#480 - I absolutely love you 07/09/2014 on Good Call. 0
#479 - "but would you really argue 'Sometimes Depressed people a… 07/09/2014 on Good Call. +1

user's channels

Join Subscribe dirty-secrets
Join Subscribe doctor-who
Join Subscribe fucking-guns
Join Subscribe metal-time
Join Subscribe skyrim
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1052 / Total items point value: 1112

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #47 - The Captain (06/22/2014) [-]
I've added you so I can "shoot you a message" if I need you for modding purposes.

But I'll warn you.... I use CBBE...

Do you use the Nexus?
User avatar #46 - soundofwinter (06/22/2014) [-]
fuck you
#38 - misanthrizzle (06/08/2014) [-]
I see you've found your way to the boards
I see you've found your way to the boards
User avatar #39 to #38 - Ombra ONLINE (06/08/2014) [-]
Hmm? I don't even remember lol

1) Where do I know you from?

2) Which board did I post in? Was it the on that Loveyameanish mentioned me in?
#41 to #39 - misanthrizzle (06/08/2014) [-]
I just saw you on frontpage and noticed you were on the brony sfw random board
#42 to #41 - Ombra ONLINE (06/08/2014) [-]
Was I? Huh. I gotta stop smoking so much pot. Do I know you from anywhere though? Always open to making new friends    
   
Gif unrelated
Was I? Huh. I gotta stop smoking so much pot. Do I know you from anywhere though? Always open to making new friends

Gif unrelated
User avatar #48 to #42 - The Captain (06/22/2014) [-]
What is that .Gif from?
#43 to #42 - misanthrizzle (06/08/2014) [-]
lol no I think you're confusing my name with one of the top posters, miscarriage
lol no I think you're confusing my name with one of the top posters, miscarriage
User avatar #45 to #43 - miscarriage (06/08/2014) [-]
what

im not a top poster anymore lol
#44 to #43 - Ombra ONLINE (06/08/2014) [-]
Ahh, well then new friends it is!

How ya doing? My names Tanis
#35 - anonymous (06/06/2014) [-]
Out of curiosity. Your nick seems familiar. Ever go on EGScans?
User avatar #36 to #35 - Ombra ONLINE (06/06/2014) [-]
I'm not sure what that is, brother. What's EGScans?
#37 to #36 - anonymous (06/06/2014) [-]
Oh, it's a scanlation site. I just know a fella on the site with the nick "Ombra" I was just wondering if you were the same person.
#34 - lordgeneral (05/28/2014) [-]
Comment Picture
User avatar #30 - psychexplain (04/06/2014) [-]
(Abstractpink) I've seen your posts. You're good, you should be proud
User avatar #31 to #30 - Ombra ONLINE (04/06/2014) [-]
Well thank you. I just woke up, so this is such a nice thing to see to put a smile on my face first thing. Thank you, my friend <3
User avatar #32 to #31 - psychexplain (04/06/2014) [-]
Daentraya here, just lurking on the profile.
I like you. We've created quite a nice little group here. Needless to say, this is the only reason I approve on this new bandwagon. It's bound to break down some day, but we'll all have had a cozy ride on it
User avatar #33 to #32 - Ombra ONLINE (04/06/2014) [-]
Even if psychexplain breaks down, I can at least say that as long as people need help, somebody to talk to, or somebody to explain something, I'll be there
User avatar #23 - psychexplain (04/02/2014) [-]
(Abstractpink here) Hello, I read the messages you sent and such. You're really good!
User avatar #24 to #23 - Ombra ONLINE (04/03/2014) [-]
Well thank you! I have a 4.0 GPA in college right now, so I study my ass off and just love psychology. I find it so incredibly fascinating what goes on in our heads, and why. Plus, I have psychological disorders as well, and I want to be a behavioral psychiatrist so that I can help people like me who don't know how to cope with their problems, and think that they're freaks because nobody gets them. I want to show them that it gets better, and that there are better routes and options
User avatar #25 to #24 - psychexplain (04/03/2014) [-]
(daentraya here) so ehh, do you have access to some nice textbooks? like, from whatever level you're currently studying at? especially about that whole psychological disorders subject? hmmm?
That's super generous. I'm rather selfish with my own study of sciences and psychology. I just wanna think better. I ain't gonna be a scientist, i just want to learn stuff. But psychological disorders are super dahm fascinating. One can really learn alot about how the brain works by studying them when they dont.
User avatar #26 to #25 - Ombra ONLINE (04/03/2014) [-]
Unfortunately, I don't have any textbooks, but any materials I can gather up I will certainly send you a copy if you wanna PM me your email address. If I've been accepted btw, can I get the password?
User avatar #27 to #26 - psychexplain (04/04/2014) [-]
(Abstractpink here) You seem knowledgeable, and I have no doubts you'll fit in, however I am not sure what daentraya has planned for you, so we'll have to wait till she gets online as I have not spoken to you, and I am quite frankly unclear on what she has for plans, but your membership would certainly have my endorsement.
User avatar #28 to #27 - daentraya (04/04/2014) [-]
Fuck i don't have a plan about anything. I just kinda look at the sideline, pitching in if theres anything. I just contacted Ombra so that any other on the account would know and judge for themselves. Anyway, if i have to make a decision, I'll say that Ombra is in, and the password and my email so that any known sources can fall my way, seriously my main reason for being here is to mooch knowledge and sources off people as well as meeting said people and he'll get started
User avatar #29 to #28 - psychexplain (04/04/2014) [-]
(Abstractpink) I agree. You should give him the password
#16 - loveyameanish (07/11/2013) [-]
Bytch xoxo
Bytch xoxo
#14 - birdss (03/06/2013) [-]
hoi sexy boi
User avatar #15 to #14 - Ombra ONLINE (03/07/2013) [-]
Ey dere sexay! Lemme holla ;)
#13 - thatlonewolf has deleted their comment [-]
User avatar #12 - loveyameanish (07/29/2012) [-]
Skype, as soon as you get this.
#10 - anonymous (07/14/2012) [-]
Hey man sorry for all the heartache you've had to endure. I've gone through pretty serious depression phases before and i know that suicide is appealing but whatever strands of hope you have to hang on to, don't let those little things go. I've struggled with suicidal thoughts pretty bad before but it feels amazing to finally move on. I'm sure you'll pull through. I personally know its possible.
#9 - anonymous (07/14/2012) [-]
hang tough bro
#8 - anonymous (07/13/2012) [-]
i think that although you go through the bad it gets raplaced by so much more good my friend and for the weed thing dude keep at it i dont know where you live but see if you can get a medicinal note for it it largely helps with depression and if you cant its not very hard to hide it seriosly double bad it get smell proof grinders that kinda shit it can all be bought on the internet and depending on where your from if the police search you but they cant find any weed just say you use the grinder n shizz for herbal remedys i hope you fell good bro, because just know that were all human and we are All brothers and sisters in this beautiful world.
#7 - vinlandknight (07/13/2012) [-]
I'm really sorry about everything you've had to go through man...I wish I could give you my life.
#1 - shankatank (07/12/2012) [-]
Have a grand day, random person. :D
 Friends (0)