x
Click to expand

Obscurity

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Facebook Profile: therealtity
Date Signed Up:3/03/2010
Last Login:4/26/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#16986
Highest Content Rank:#1
Highest Comment Rank:#11
Content Thumbs: 1712416 total,  1834081 ,  121665
Comment Thumbs: 39413 total,  49319 ,  9906
Content Level Progress: 59.63% (11927/20000)
Level 435 Content: There is no Escape → Level 436 Content: There is no Escape
Comment Level Progress: 39.4% (394/1000)
Level 339 Comments: Practically Famous → Level 340 Comments: Sold Soul
Subscribers:3887
Content Views:44940806
Times Content Favorited:132955 times
Total Comments Made:15086
FJ Points:10447
Favorite Tags: obscurity (432) | obscurity OC (57) | obscurity wtf (13) | lol (6) | funny (5) | obscurity comix (4) | obscurity compil (3) | obscurity kickas (3) | obscurity pics (3) | parody (3) | Balls (2) | Bird (2) | bye bye (2) | Cats (2) | comic (2) | coming over (2) | Dog (2) | is it a monster (2) | LOLWUT (2) | mrs american (2)
owned by Sunset, since Obscurity never gets on anymore. but then again i don't use this account so it's mostly abandoned. rest in peace, sweet princess

latest user's comments

#6 - he's one obscure ************ 11/04/2014 on Obscurity is back 0
#5 - forreal who is that guy  [+] (1 new reply) 11/04/2014 on Obscurity is back +1
User avatar #8 - ForReal (11/04/2014) [-]
I don't know
#4 - I SAID SHH  [+] (5 new replies) 11/04/2014 on Obscurity is back +16
User avatar #24 - demented (11/05/2014) [-]
Hey homo welcome back
User avatar #25 - Obscurity (11/05/2014) [-]
thx fag
#23 - ilikebigdick (11/05/2014) [-]
HE RETURNS
#10 - pokefag (11/04/2014) [-]
TITY! OH MY GOD I LOVE YOU!
User avatar #15 - Obscurity (11/05/2014) [-]
Howdy
#4 - shhhh don't tell anyone  [+] (2 new replies) 11/03/2014 on You have no authority in... +2
User avatar #12 - poorlyred (11/04/2014) [-]
*though
User avatar #11 - poorlyred (11/04/2014) [-]
www.funnyjunk.com/Obscurity+is+back/funny-pictures/5344027/

Thought no one is gonna find out anyway
#9945072 - Is a koala kawaii  [+] (1 new reply) 11/03/2014 on Autism Board +2
User avatar #9945128 - zependium (11/03/2014) [-]
they have the right koalafications yes
#9945066 - If killing myself is not kawaii then what is  [+] (3 new replies) 11/03/2014 on Autism Board +2
User avatar #9945068 - zependium (11/03/2014) [-]
these are the questions that keeps me up at night bruh
User avatar #9945072 - Obscurity (11/03/2014) [-]
Is a koala kawaii
User avatar #9945128 - zependium (11/03/2014) [-]
they have the right koalafications yes
#95 - PENIS HARDENING INTENSIFIES 11/03/2014 on Pseudo deep people +1
#9945057 - If I don't get into Stanford Law I'm gonna cry. OH …  [+] (5 new replies) 11/03/2014 on Autism Board +2
User avatar #9945060 - zependium (11/03/2014) [-]
dw we're all here for ya mang don't kill urself that's just not kawaii
User avatar #9945066 - Obscurity (11/03/2014) [-]
If killing myself is not kawaii

then what is
User avatar #9945068 - zependium (11/03/2014) [-]
these are the questions that keeps me up at night bruh
User avatar #9945072 - Obscurity (11/03/2014) [-]
Is a koala kawaii
User avatar #9945128 - zependium (11/03/2014) [-]
they have the right koalafications yes
#79 - there's no other correct response 11/03/2014 on Ow.. 0
#9945049 - I have two essays due tomorrow, and I can't really do them tod…  [+] (7 new replies) 11/03/2014 on Autism Board +2
#9945052 - zependium (11/03/2014) [-]
Don't worry little nigga, you'll pull through stronger than ever
User avatar #9945057 - Obscurity (11/03/2014) [-]
If I don't get into Stanford Law I'm gonna cry.

OH SHIT I NEED TO DO LSAT PRACTICE NOOOO

I don't have time to live ;_; I should just die
User avatar #9945060 - zependium (11/03/2014) [-]
dw we're all here for ya mang don't kill urself that's just not kawaii
User avatar #9945066 - Obscurity (11/03/2014) [-]
If killing myself is not kawaii

then what is
User avatar #9945068 - zependium (11/03/2014) [-]
these are the questions that keeps me up at night bruh
User avatar #9945072 - Obscurity (11/03/2014) [-]
Is a koala kawaii
User avatar #9945128 - zependium (11/03/2014) [-]
they have the right koalafications yes
#9945039 - 4 hours of sleep, **** yeah procrastinationnnn  [+] (9 new replies) 11/03/2014 on Autism Board +2
User avatar #9945043 - zependium (11/03/2014) [-]
dang nigga
User avatar #9945049 - Obscurity (11/03/2014) [-]
I have two essays due tomorrow, and I can't really do them today because I have school, then work, then a night internship...I'm dying
#9945052 - zependium (11/03/2014) [-]
Don't worry little nigga, you'll pull through stronger than ever
User avatar #9945057 - Obscurity (11/03/2014) [-]
If I don't get into Stanford Law I'm gonna cry.

OH SHIT I NEED TO DO LSAT PRACTICE NOOOO

I don't have time to live ;_; I should just die
User avatar #9945060 - zependium (11/03/2014) [-]
dw we're all here for ya mang don't kill urself that's just not kawaii
User avatar #9945066 - Obscurity (11/03/2014) [-]
If killing myself is not kawaii

then what is
User avatar #9945068 - zependium (11/03/2014) [-]
these are the questions that keeps me up at night bruh
User avatar #9945072 - Obscurity (11/03/2014) [-]
Is a koala kawaii
User avatar #9945128 - zependium (11/03/2014) [-]
they have the right koalafications yes
#10038 - sup  [+] (1 new reply) 10/30/2014 on Obscurity's profile 0
User avatar #10040 - pluto (10/30/2014) [-]
I miss 2010 FJ. All I see are gamergate pics now
#3272 - lmfao i remember you mang you drew a comic idea for m… 10/30/2014 on Ottovan's profile 0
#119 - This account is 4 years old bro I left almost 2 yrs a… 10/30/2014 on Faith in humanity 0
#118 - best of luck to you mate. In my eyes I'm still #1, but that's … 10/30/2014 on Faith in humanity -2
#9914508 - Okay guys it's me ~Tity, i'm back for a bit. Not Sun … 10/30/2014 on Autism Board 0
#115 - i getcha. I don't like it but what the **** am…  [+] (2 new replies) 10/30/2014 on Faith in humanity -1
User avatar #117 - ferndizzle (10/30/2014) [-]
oh pft. dont care either way! but thanks for honesty! I remember the ole days when you were number one on content. youd always be postin. I am just trying to venture to the top 10....
User avatar #118 - Obscurity (10/30/2014) [-]
best of luck to you mate. In my eyes I'm still #1, but that's in overall thumbs.

1.8 million, GET ON MY LEVEL SCRUBS

I have no life....
#9914473 - sounds like this whole board has ADD 10/30/2014 on Autism Board 0
#9914460 - #rekt  [+] (1 new reply) 10/30/2014 on Autism Board +1
User avatar #9914464 - zahnrad (10/30/2014) [-]
<3
#9914454 - nice dubs 10/30/2014 on Autism Board +1
#9914450 - No it's ~Tity I swear 10/30/2014 on Autism Board +2
#3270 - Mah *****  [+] (2 new replies) 10/30/2014 on Ottovan's profile 0
#3271 - Ottovan (10/30/2014) [-]
User avatar #3272 - Obscurity (10/30/2014) [-]
lmfao i remember you mang

you drew a comic idea for me once.

I tried to go back and get it but the image won't load anymore
#9914440 - hi what did I miss  [+] (10 new replies) 10/30/2014 on Autism Board +1
User avatar #9914468 - russianxbear (10/30/2014) [-]
nothing important happens here,if it does then a shitty bandwagon will go on for 3 min
User avatar #9914473 - Obscurity (10/30/2014) [-]
sounds like this whole board has ADD
#9914458 - Ken M (10/30/2014) [-]
**anonymous rolled comment #2 ** :
User avatar #9914447 - adunsaveme (10/30/2014) [-]
**adunsaveme rolls 02** my dubs
User avatar #9914454 - Obscurity (10/30/2014) [-]
nice dubs
User avatar #9914446 - zahnrad (10/30/2014) [-]
The door.
User avatar #9914460 - Obscurity (10/30/2014) [-]
#rekt
User avatar #9914464 - zahnrad (10/30/2014) [-]
<3
User avatar #9914444 - Sunset (10/30/2014) [-]
they're gonna think i'm you
User avatar #9914450 - Obscurity (10/30/2014) [-]
No it's ~Tity I swear
#113 - I guess. I don't fault you for it. Just not the…  [+] (4 new replies) 10/30/2014 on Faith in humanity -1
User avatar #114 - ferndizzle (10/30/2014) [-]
the community as a whole has gotten more "easily offended"
there are "everyday" commentors which get annoying
anything with nick offerman or chris pratt are auto thumbs up
people are "experts" on things they dont know about
admin got cooler

adapting with the times :/
User avatar #115 - Obscurity (10/30/2014) [-]
i getcha.

I don't like it but what the fuck am I gonna do about it.

keep on carrying on. enjoy the thumbs.

for the record i didn't thumbdown your content. just disappointed to see that's what gets the thumbs these days
User avatar #117 - ferndizzle (10/30/2014) [-]
oh pft. dont care either way! but thanks for honesty! I remember the ole days when you were number one on content. youd always be postin. I am just trying to venture to the top 10....
User avatar #118 - Obscurity (10/30/2014) [-]
best of luck to you mate. In my eyes I'm still #1, but that's in overall thumbs.

1.8 million, GET ON MY LEVEL SCRUBS

I have no life....
#107 - kinda why I left. kill me, but reddit's better. at least there… 10/30/2014 on Faith in humanity +1

items

Total unique items point value: 18461 / Total items point value: 26103
[ 56 items Total ]

Comments(9677):

Obscurity has disabled anonymous comments.
[ 9677 comments ]
#10062 - Obscurity (02/14/2015) [+] (1 reply)
stickied by Obscurity
post your nudes below
User avatar #10092 to #10091 - Obscurity (04/13/2015) [-]
twist ******* heads' off ******* ******* stink ******* and gators
User avatar #10071 - whoozy ONLINE (04/05/2015) [-]
Hi
User avatar #10073 to #10072 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
You're sunset?
User avatar #10074 to #10073 - Obscurity (04/07/2015) [-]
yeah right now
User avatar #10075 to #10074 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
hmm alright
Welcome back I suppose
User avatar #10076 to #10075 - Obscurity (04/07/2015) [-]
i've been here the whole time
User avatar #10077 to #10076 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
Didn't you claim to have some sort of mental breakdown and leaving forever?
User avatar #10078 to #10077 - Obscurity (04/07/2015) [-]
i resigned from mod status, didn't leave because of that
User avatar #10079 to #10078 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
Didn't phan get you kicked?
User avatar #10081 to #10080 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
Alright that clears it up then
Come be a mod again if you get the chance
User avatar #10082 to #10081 - Obscurity (04/07/2015) [-]
can't
User avatar #10083 to #10082 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
Wai?
User avatar #10084 to #10083 - Obscurity (04/07/2015) [-]
xenxio and posttwo won't let me, or whoever runs it now
User avatar #10085 to #10084 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
Oh alright then
Thought it was only phan who disliked you
User avatar #10086 to #10085 - Obscurity (04/07/2015) [-]
yeah idk i spammed them so that's why
User avatar #10087 to #10086 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
:<
User avatar #10088 to #10087 - Obscurity (04/07/2015) [-]
i'd like to be a mod again, but they wouldn't let me
User avatar #10089 to #10088 - whoozy ONLINE (04/07/2015) [-]
Sucks
I miss you bby
User avatar #10069 - foelkera ONLINE (04/02/2015) [-]
rip in pepperonnis old friend
User avatar #10067 - nought (03/30/2015) [-]
jesus christ the thumbs
User avatar #10068 to #10067 - phanact (04/02/2015) [-]
I almost had that many but I gave eup
User avatar #10070 to #10068 - Obscurity (04/03/2015) [-]
can you not spread lies about me to my friends please
User avatar #10066 - funnyjunkforlife (03/25/2015) [-]
hay yo
been a while
got a new computer but lost my reaction folder..again
i need a new one
could u gib yours
User avatar #10065 - cowboybebop (03/01/2015) [-]
Thanks for the valentines wishes!
User avatar #10064 - joshlol (02/23/2015) [-]
give me your friends
User avatar #10063 - schnizel (02/14/2015) [-]
Thanks b0ss
User avatar #10060 - xinzley (01/20/2015) [-]
if you google my username a bunch of doge pictures come up from that one time i spammed your profile with them
User avatar #10061 to #10060 - Obscurity (01/20/2015) [-]
i noticed that yeah, also that one arstechina pic
#10058 - Elk (01/11/2015) [-]
**Elk used "*roll picture*"**
**Elk rolled image** I remember being on here and Runescape talking with you about how much of losers we were. Now, I come here, and you're pretty much gone now. That's extremely depressing.
User avatar #10059 to #10058 - Obscurity (01/16/2015) [-]
ayy lmao
User avatar #10057 - funnyjunkforlife (01/10/2015) [-]
ayo bitch
i lost my reaction folder. can you hook me up with a new one?
#10048 - iNirvana has deleted their comment [-]
#10050 to #10049 - iNirvana (01/03/2015) [-]
Youve returned
Youve returned
User avatar #10055 to #10050 - Obscurity (01/03/2015) [-]
yeah sort of
User avatar #10056 to #10055 - iNirvana (01/03/2015) [-]
I realized I was talking to the wrong person, way to go me I am a ******* idiot
User avatar #10051 to #10050 - tentaquil (01/03/2015) [-]
I have
User avatar #10052 to #10051 - iNirvana (01/03/2015) [-]
Where have you been
User avatar #10053 to #10052 - tentaquil (01/03/2015) [-]
kidnapped by lonely japanese businessmen and kept in an abandoned warehouse where they forced me to give speeches about islam extremism
#10054 to #10053 - iNirvana (01/03/2015) [-]
An average Tuesday
An average Tuesday
User avatar #10047 - sheepe ONLINE (12/22/2014) [-]
R.I.P in pieces
User avatar #10045 - sbgfuzzers (11/10/2014) [-]
Where'd you go, man? You... Kody... All those cunts. What'd you do with your life? How's it all hanging?
User avatar #10046 to #10045 - Obscurity (12/21/2014) [-]
college
User avatar #10044 - ionahorse (11/08/2014) [-]
i miss ur sweet ass
User avatar #10041 - roll (11/05/2014) [-]
u smell so gud
User avatar #10042 to #10041 - Obscurity (11/05/2014) [-]
oh forreal
User avatar #10043 to #10042 - roll (11/05/2014) [-]
yes
#10039 - thesmithman (10/30/2014) [-]
Welcome back. Things got weird.
[ 9677 comments ]
 Friends (0)