Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Loopholes

Rank #2293 on Subscribers
Loopholes Avatar Level 238 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/30/2010
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 20876 total,  23337 ,  2461
Comment Thumbs: 4056 total,  4821 ,  765
Content Level Progress: 85.1% (851/1000)
Level 220 Content: Mind Blower → Level 221 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 91% (91/100)
Level 238 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 239 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:36
Content Views:453278
Times Content Favorited:1899 times
Total Comments Made:2556
FJ Points:31501
Favorite Tags: tags (18) | are (17) | Useless (16) | Pie (4) | i (3) | like (3) | facebook (2) | is (2) | lol (2)
Ask me about Len Kagamine.

latest user's comments

#263 - bums 11/09/2014 on i think im in love. +2
#233 - Love how that title implies there's never been a good woman ch… 11/09/2014 on i think im in love. 0
#135 - Is that legit? What show?  [+] (1 new reply) 11/09/2014 on It's too early, daddy 0
User avatar #136 - lionsoil (11/09/2014) [-]
Kyo no Go no Ni
#25 - I am not LoopHole. Just to make that clear, I'm not actual…  [+] (1 new reply) 11/09/2014 on Mitsudomoe +1
#26 - maternation (11/09/2014) [-]
oh ok.
I was just wondering because I've met a couple of Turbos on here (i'm 'Ash Craft' on the site, btw.)
#23 - yeaaaaaaah video games awesome!  [+] (3 new replies) 11/09/2014 on Mitsudomoe +1
#24 - maternation (11/09/2014) [-]
oh, LoopHole?
User avatar #25 - Loopholes (11/09/2014) [-]
I am not LoopHole.
Just to make that clear, I'm not actually a turbo or anything, I lurk them.
#26 - maternation (11/09/2014) [-]
oh ok.
I was just wondering because I've met a couple of Turbos on here (i'm 'Ash Craft' on the site, btw.)
#22 - Comment deleted 11/09/2014 on friendlylittleboy's profile 0
#19 - Comment deleted  [+] (2 new replies) 11/09/2014 on friendlylittleboy's profile 0
#21 - friendlylittleboy (11/09/2014) [-]
aw you lucky son of a

hmm, I personally would do it. Just because of the history with the account i owned. It is not a bad idea though
#22 - Loopholes has deleted their comment.
#17 - Comment deleted  [+] (4 new replies) 11/09/2014 on friendlylittleboy's profile 0
#18 - friendlylittleboy (11/09/2014) [-]
Thanks haha.

and I duno maybe. If I get my account back I would like to back o that one, if not I'll stick to this one
#19 - Loopholes has deleted their comment.
#21 - friendlylittleboy (11/09/2014) [-]
aw you lucky son of a

hmm, I personally would do it. Just because of the history with the account i owned. It is not a bad idea though
#22 - Loopholes has deleted their comment.
#1092967 - Yeee that's true, hopefully they cracked the code on making th… 11/08/2014 on Video Games Board - console... 0
#1092901 - I don't think it's fair to call overwatch a TF2 clone, there's…  [+] (2 new replies) 11/08/2014 on Video Games Board - console... 0
User avatar #1092902 - ferrettamer (11/08/2014) [-]
The Mercy (the one medic hero) looks a lot more fun to play then the medic in TF2 tbh.
User avatar #1092967 - Loopholes (11/08/2014) [-]
Yeee that's true, hopefully they cracked the code on making the healer actually fun to play.
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 45115 / Total items point value: 45672

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)