x
FJ has swipe motions and is mobile friendly. Try it out on your mobile device.
Click to expand

Lmaoplanes

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 23
Date Signed Up:3/07/2010
Last Login:3/06/2015
Location:North Carolina
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#15614
Highest Content Rank:#7846
Highest Comment Rank:#2515
Content Thumbs: 1691 total,  2227 ,  536
Comment Thumbs: 4476 total,  6373 ,  1897
Content Level Progress: 89% (89/100)
Level 116 Content: Funny Junkie → Level 117 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 26% (26/100)
Level 244 Comments: Doinitrite → Level 245 Comments: Doinitrite
Subscribers:3
Content Views:82240
Times Content Favorited:99 times
Total Comments Made:1307
FJ Points:6173
Favorite Tags: The Game (9) | lol (5) | game (3) | the (3) | no (2)

Funny Pictures

1 2 3 4 > [ 21 Funny Pictures Total ]

YouTube Videos

1 2 > [ 12 YouTube Videos Total ]

latest user's comments

#11 - It isn't hard at all. Lowest level to get barrows gloves ever … 03/03/2015 on Recipe For Disaster +1
#51 - > ellen page doesn't fit the role > bitch literally …  [+] (1 new reply) 03/03/2015 on (untitled) +2
User avatar #65 - bombadealar (03/03/2015) [-]
Its not about the looks its about personality. you can mask everyone to look like something but she just cant act like this. and btw ellen page even though i like her very much doenst exactly look like elli i go with gharshi and say that chloe moretz is a way better fit
#73 - It is canon.  [+] (3 new replies) 02/17/2015 on Anime Comp: Dragonball Z... +8
#147 - anonexplains (02/18/2015) [-]
It isn't. The guy who wrote it specifically called it a "What-if" scenario.
#75 - CatfishCrothers (02/17/2015) [-]
........................................How? Why? It sounds like a friggin' fan-fic.
User avatar #112 - urgenfour (02/18/2015) [-]
The episode itself isn't canon, it was directed by toryama but that was it. Super Saiyan Bardock is canon though. I think Toriyama also made another manga contradicting episode of bardock, but I might be wrong.
#53 - Here I will provide some horrible translations with the help o…  [+] (1 new reply) 02/15/2015 on Japanese Urban Legends Part... +1
#56 - envinite (02/15/2015) [-]
<< Best answer. Trust me.
#862 - Nm, man. Gonna ask you something just like the other guy... …  [+] (1 new reply) 02/15/2015 on Where are you from FJ? 0
User avatar #875 - kkKhris (02/15/2015) [-]
nope gaston college
#847 - That's as far as I was going lol. Not like I was gonna ask you… 02/15/2015 on Where are you from FJ? 0
#817 - You go to UNCC?  [+] (2 new replies) 02/15/2015 on Where are you from FJ? 0
User avatar #821 - muffindemon (02/15/2015) [-]
no still in highschool I will answer no more of your questions
#847 - Lmaoplanes (02/15/2015) [-]
That's as far as I was going lol. Not like I was gonna ask you to meet up or anything lmao.
#807 - Calling some of you faggots out because you live near me. …  [+] (8 new replies) 02/15/2015 on Where are you from FJ? 0
User avatar #1180 - cockassunited (02/15/2015) [-]
ayy bby u want sum fuk
User avatar #840 - kkKhris (02/15/2015) [-]
what up fucker
#862 - Lmaoplanes (02/15/2015) [-]
Nm, man. Gonna ask you something just like the other guy...

You go to UNCC bro?
User avatar #875 - kkKhris (02/15/2015) [-]
nope gaston college
User avatar #816 - muffindemon (02/15/2015) [-]
sup m8
I live near charlotte not in it
I still haven't figured out how to change it
#817 - Lmaoplanes (02/15/2015) [-]
You go to UNCC?
User avatar #821 - muffindemon (02/15/2015) [-]
no still in highschool I will answer no more of your questions
#847 - Lmaoplanes (02/15/2015) [-]
That's as far as I was going lol. Not like I was gonna ask you to meet up or anything lmao.
#30 - HNNGGG those hips  [+] (1 new reply) 02/13/2015 on Volley Folly +10
#103 - anonexplains (02/13/2015) [-]
Puah.
#192 - Picture 02/03/2015 on Natalia Poklonskaya +1

user's channels

Join Subscribe 4chan
Join Subscribe bendingtime
Join Subscribe dayz
Join Subscribe dirty-secrets
Join Subscribe morbid-channel
Join Subscribe pokemon

user's friends

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2150
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#2 - crutoncrazy ONLINE (05/05/2014) [-]
Well, howdy there.
 Friends (0)