Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

ChaosSR    

ChaosSR Avatar Level 121 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to ChaosSR Block ChaosSR Invite ChaosSR to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:11/23/2010
Last Login:8/22/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 5 total,  11 ,  6
Comment Thumbs: 219 total,  270 ,  51
Content Level Progress: 15.25% (9/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 80% (4/5)
Level 121 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 122 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:175
Total Comments Made:103
FJ Points:248
A simple, yet complicated vidya fanatic.

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 997
    Thumbs Up 11 Thumbs Down 6 Total: +5
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 12/30/10
    I Wanna Be The Guy I Wanna Be The Guy
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#28 - I read that last setting as "TRIAL OF THE DRAGON" …  [+] (2 new replies) 11/19/2013 on If Shower Temperatures Were... +1
#46 - xerros (11/20/2013) [-]
Fuck yeah, Persona.
User avatar #45 - yologdog (11/20/2013) [-]
I think I've read a Doujin of her somewhere...
#31 - It hurts... but at the same time I can't stop laughing. 02/21/2013 on Effective Defense +4
#163 - Yes. Just yes. 11/18/2012 on Best SP exchange in the... +7
#146 - Right in the damn childhood so hard it caused the catastrophic… 11/06/2012 on Split +2
#52 - Ehh... not really. I've seen my share of weird **** …  [+] (1 new reply) 10/31/2012 on Sonic Heroes +3
#56 - klondikemonster (10/31/2012) [-]
That fucking picture, holy mother of god.
#50 - I can get probably up to Eggman/Robotnik's level in the footag…  [+] (3 new replies) 10/31/2012 on Sonic Heroes 0
User avatar #51 - tables (10/31/2012) [-]
well its 2 am where i am and i just watched it in a pitch black room with my headphones. maybe i'm just weird
#52 - ChaosSR (10/31/2012) [-]
Ehh... not really. I've seen my share of weird shit without flinching. lol
#56 - klondikemonster (10/31/2012) [-]
That fucking picture, holy mother of god.
#48 - I can feel your every rage, step aside, I'll turn the page~ (m… 10/31/2012 on Sonic Heroes +3
#47 - CURSE YOU HALLOWEEN AND CREEPYPASTA. Actual makes of creepypas…  [+] (6 new replies) 10/31/2012 on Sonic Heroes +1
#100 - sweetellie (10/31/2012) [-]
BEN didn't creep you out?
WHAT.
User avatar #49 - tables (10/31/2012) [-]
it actually isn't as bad as i thought it would be
#50 - ChaosSR (10/31/2012) [-]
I can get probably up to Eggman/Robotnik's level in the footage and then I can't listen to it, let alone look at it for some reason.
User avatar #51 - tables (10/31/2012) [-]
well its 2 am where i am and i just watched it in a pitch black room with my headphones. maybe i'm just weird
#52 - ChaosSR (10/31/2012) [-]
Ehh... not really. I've seen my share of weird shit without flinching. lol
#56 - klondikemonster (10/31/2012) [-]
That fucking picture, holy mother of god.
#78 - Made me lol like nobody's business. Internet for you.  [+] (1 new reply) 10/31/2012 on Gangnam Style +6
#245 - midgitninja (10/31/2012) [-]
#8 - THE UNCONQUERABLE SNOW BLACK (via P4A) 09/21/2012 on Title +1
[ 103 Total ]

user's friends

User avatar jroddie    

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)