Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Buttsandwitch    

Buttsandwitch Avatar Level 0 Comments: Untouched account
Offline
Send mail to Buttsandwitch Block Buttsandwitch Invite Buttsandwitch to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:1/29/2010
Last Login:3/11/2010
Location:on some damn picnic table
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 44 total,  132 ,  88
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 87.27% (48/55)
Level 0 Comments: Untouched account → Level 1 Comments: New Here
Subscribers:0
Content Views:3
Total Comments Made:192
FJ Points:0
DONT TALK SHIT ABOUT MY BUNS!!!!!!

Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

[ 159 Total ]

Comments(58):

Buttsandwitch has disabled anonymous comments.
 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
User avatar #58 - xxELITExx (04/13/2010) [-]
SAVE FUNNYJUNK
i made a post for saving funnyjunk. thumb it up for everyone to see. its on my profile labeled save funnyjunk. we cannot let this site end!!!
I JUST DONT WANT TO LOSE THIS SITE!! ITS TOO AWESOME!!! thumb up instead of down for once!!! unless the pic is truely ****** !! but still!!
or you can make a post of your own!! ANYTHING!! I KNOW THAT NONE OF US WANT TO LOSE THIS SITE!!

sorry about the interuptance.
User avatar #55 - SamIsMe (03/08/2010) [-]
yay!!! i have a friend :D
User avatar #56 to #57 - Buttsandwitch (03/09/2010) [-]
am i your first??? because its a pleasure to be your friend
User avatar #57 to #58 - SamIsMe (03/11/2010) [-]
yesh you are. haha excitement!!!!! thanks for being my friend :)
User avatar #49 - ChickNorris (03/07/2010) [-]
Hmmm...Thanks for the friendshipness, oh lord of the ass ***** .
User avatar #50 to #51 - Buttsandwitch (03/07/2010) [-]
thank you chick norris, for joining the army, the army of weird **** , you chicknorris, will do great here
User avatar #51 to #52 - ChickNorris (03/07/2010) [-]
I certainly hope so, otherwise I'd probably have my weird ass license revoked.
User avatar #52 to #53 - Buttsandwitch (03/07/2010) [-]
you will learn to fly, while having the ************ of being chuck norris and then you will rule all!!!!!!!!......................like a boss
User avatar #53 to #54 - ChickNorris (03/07/2010) [-]
I shall reign over the sky with an iron...boot! And every friday shall be silly hats day!...Right?
User avatar #54 to #55 - Buttsandwitch (03/07/2010) [-]
yeah, im gonna have wheat buns on my ass!!!!11
User avatar #47 - somethingdarkside (03/06/2010) [-]
do u have extra mayo on that butt sandwitch
User avatar #48 to #49 - Buttsandwitch (03/06/2010) [-]
yes, lotsa mayo
User avatar #46 - jpmonkey (03/06/2010) [-]
can i ask why you added?
User avatar #42 - Lawliett (03/02/2010) [-]
evening...
User avatar #43 to #44 - Buttsandwitch (03/02/2010) [-]
good day
User avatar #44 to #45 - Lawliett (03/02/2010) [-]
L demands a reason for add...
User avatar #36 - ThePedoTerminator (03/02/2010) [-]
Welcome Sandwitch, to the ******** army...please notify me of any pedo bear accounts i do not have on my friends list WE WILL WIN THE WAR....and kill chris hansen in the process
User avatar #37 to #38 - Buttsandwitch (03/02/2010) [-]
what exactly are we fighting for?
User avatar #38 to #39 - ThePedoTerminator (03/02/2010) [-]
2 be the unified ******** army! ...and kill chris hansen...yes our main directive is to kill chris hansen
User avatar #39 to #40 - Buttsandwitch (03/02/2010) [-]
yes sir!!!!!!!!!! i will assassinate him with my death buns!!!!!!! Pedo bears unite!!! We will take over funnyjunk and no one has a chance to stop us! hahahahahahahaha
User avatar #40 to #41 - ThePedoTerminator (03/02/2010) [-]
You shall be christened Darth Anal Sandwitch...KILL CHRIS HANSEN....and also pedo bear hunter
User avatar #41 to #42 - Buttsandwitch (03/02/2010) [-]
he has no chance to survive. I will kill his ass!
User avatar #32 - LandShark (03/02/2010) [-]
aw how cute my 1st friend! lol
User avatar #33 to #33 - Buttsandwitch (03/02/2010) [-]
yeah who woulda thought that your first friend was a sandwitch made out of ass meat?
User avatar #34 to #34 - LandShark (03/02/2010) [-]
umm you?
User avatar #25 - Razgris (03/01/2010) [-]
sup, how we doin this evenin'
User avatar #27 to #26 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
im just super happy that yet another ******** funnyjunker has accapted my friend request.
User avatar #45 to #28 - Razgris (03/03/2010) [-]
Its *Accepted*, but I don't hold a grudge against it.....plus, I dont really consider myself a ******** Funnyjunker......haven't posted anything new for half a year (too lazy)
User avatar #19 - ZeroHH (03/01/2010) [-]
Thanks for the friendship!
User avatar #20 to #20 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
indeed, i thought your comments were quite humerous
User avatar #21 to #21 - ZeroHH (03/01/2010) [-]
Haha thanks dude
User avatar #22 to #22 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
so what mede you think of the name ZeroHH?
User avatar #23 to #23 - ZeroHH (03/01/2010) [-]
Zero was my nickname in school, but the username for zero was already taken so I just randomly put HH at the end for no reason lol. Haha where did you come up with Buttsandwich?
User avatar #24 to #24 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
uh i ate a ****** sandwich?
User avatar #26 to #25 - ZeroHH (03/01/2010) [-]
Lol it makes sense.
User avatar #28 to #27 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
yeah i was super dissapointed of the sandwich, but i was inspired i tell you!!!!!
User avatar #29 to #29 - ZeroHH (03/01/2010) [-]
From that day forth, you were meant to be... BUTTSANDWICH!!!!
User avatar #30 to #30 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
yes sir!!!!! i was destined to be a sandwich that tasted like **** !!!!!!!!!!
User avatar #31 to #31 - Buttsandwitch (03/01/2010) [-]
you know Zero, it sucks that you the last friend on my friend list. So i have to go all the way to the third page to say watsup, but its all worth it in the end.
User avatar #17 - DawgFather (02/26/2010) [-]
So your sandwich.....is made of ass meat?
User avatar #18 to #18 - Buttsandwitch (02/27/2010) [-]
quite so my dear dawgfather
#15 - ilovetosmile **User deleted account** (02/24/2010) [-]
16th
User avatar #16 to #16 - Buttsandwitch (02/24/2010) [-]
16th what?
User avatar #4 - TURDSANDWICH (02/22/2010) [-]
hey mom
User avatar #5 to #5 - Buttsandwitch (02/22/2010) [-]
hahahahahahahahahahahaha that makes so much ******* sense!!! thats the reason i friended you son. BTW im your dad
User avatar #6 to #6 - TURDSANDWICH (02/22/2010) [-]
*hugs*
User avatar #7 to #7 - Buttsandwitch (02/22/2010) [-]
**hugs** weres your sister piss milkshake?
User avatar #8 to #8 - Buttsandwitch (02/22/2010) [-]
and mah brother dick french fries?
User avatar #9 to #9 - TURDSANDWICH (02/23/2010) [-]
Well I think Pisshake is over at queefcereal's. and Uncle Dickfries is prolly at Period Ketchups
User avatar #10 to #10 - Buttsandwitch (02/23/2010) [-]
aaaaaaaaahhhhhhhhhh.... ****
User avatar #11 to #11 - TURDSANDWICH (02/23/2010) [-]
Yes?
User avatar #12 to #12 - Buttsandwitch (02/23/2010) [-]
my bad, uh lol
User avatar #13 to #13 - Buttsandwitch (02/23/2010) [-]
your fast and good.
User avatar #14 to #14 - TURDSANDWICH (02/23/2010) [-]
at what <.< >.>
User avatar #3 - HIMTheSixSixSix (02/21/2010) [-]
better reason NOW!!!
User avatar #1 - HIMTheSixSixSix (02/21/2010) [-]
why did you add me?
User avatar #2 to #1 - Buttsandwitch (02/21/2010) [-]
IDK i like your avatar?
 
 Friends (0)