x
Click to expand

BloodyIcicle

Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Date Signed Up:8/07/2010
Last Login:3/15/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 575 total,  788 ,  213
Comment Thumbs: 759 total,  1218 ,  459
Content Level Progress: 30% (3/10)
Level 57 Content: Sammich eater → Level 58 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 80% (8/10)
Level 175 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 176 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:2
Content Views:34455
Times Content Favorited:42 times
Total Comments Made:635
FJ Points:934
Favorite Tags: lol (3)
http://somemangas.com/alt/Deadman_Wonderland/1/mf/

latest user's comments

#788 - I seriously sat there for 10 minutes watching these two dumb …  [+] (2 new replies) 08/13/2011 on Math fail +8
User avatar #799 - Narwhalz (08/13/2011) [-]
fucking saved
#793 - anon (08/13/2011) [-]
I believe there's only one dumb fuck in there though
#774 - **BloodyIcicle rolls 65** 36 Herp.  [+] (1 new reply) 08/13/2011 on Math fail 0
#789 - anon (08/13/2011) [-]
**anonymous rolls 57**
nein!!!!!
#162 - **BloodyIcicle rolls 1,081** Aw HELL NAW. 08/12/2011 on Bullshit 0
#140 - The Faggot Button* 07/30/2011 on The cool button -1
#1877 - Get on scratchpad, slut. Now. 07/27/2011 on Kodylol's profile 0
#170 - Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.  [+] (1 new reply) 07/25/2011 on BloodyIcicle's profile 0
#168 - Yeah. So, want to go on scratchpad? I'm bored Q.Q  [+] (3 new replies) 07/25/2011 on BloodyIcicle's profile 0
User avatar #169 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Room 1 isn't that great at the moment. >.>
But i'll go to room 2. ;P
User avatar #170 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.
#166 - Meeee....... Hmm. I guess i'm just being dull most of…  [+] (5 new replies) 07/25/2011 on BloodyIcicle's profile 0
User avatar #167 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Sounds like a nice guy... Well at least your out of the relationship now. ;P
User avatar #168 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Yeah. So, want to go on scratchpad? I'm bored Q.Q
User avatar #169 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Room 1 isn't that great at the moment. >.>
But i'll go to room 2. ;P
User avatar #170 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.
#164 - Ah. Also, it seems you've gotten popular. Kudos. So how hav…  [+] (7 new replies) 07/25/2011 on BloodyIcicle's profile 0
User avatar #165 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Meh. Fine, Bored mostly. ;P AND YOU!?
User avatar #166 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Meeee....... Hmm.
I guess i'm just being dull most of the time. 've Been drawing more, etc. Too lazy to make comics though, since they never get anywhere. Maybe I just dont have any good ideas.
I finally broke up with my asshole boyfriend, even though that was 3 months ago. He slapped me so I kicked him in the nuts and told him it was over. I'm pretty much permanently done with taking shit from people.
User avatar #167 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Sounds like a nice guy... Well at least your out of the relationship now. ;P
User avatar #168 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Yeah. So, want to go on scratchpad? I'm bored Q.Q
User avatar #169 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Room 1 isn't that great at the moment. >.>
But i'll go to room 2. ;P
User avatar #170 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.
#162 - Lol. I havent gotten on FJ in so long. Looks like i got a life…  [+] (9 new replies) 07/25/2011 on BloodyIcicle's profile 0
User avatar #163 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Nah. Just entirely different people now. ;P
User avatar #164 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Ah. Also, it seems you've gotten popular. Kudos.
So how have you been?
User avatar #165 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Meh. Fine, Bored mostly. ;P AND YOU!?
User avatar #166 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Meeee....... Hmm.
I guess i'm just being dull most of the time. 've Been drawing more, etc. Too lazy to make comics though, since they never get anywhere. Maybe I just dont have any good ideas.
I finally broke up with my asshole boyfriend, even though that was 3 months ago. He slapped me so I kicked him in the nuts and told him it was over. I'm pretty much permanently done with taking shit from people.
User avatar #167 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Sounds like a nice guy... Well at least your out of the relationship now. ;P
User avatar #168 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Yeah. So, want to go on scratchpad? I'm bored Q.Q
User avatar #169 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Room 1 isn't that great at the moment. >.>
But i'll go to room 2. ;P
User avatar #170 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.
#144 - Yep :| 06/16/2011 on Yay for Youtube -2
#141 - Nope, the original nyan theme WAS from asia, but some weeaboo …  [+] (1 new reply) 06/16/2011 on Yay for Youtube -3
#145 - jackmonki has deleted their comment.
#111 - nyan cat is a gay western abomination.  [+] (10 new replies) 06/16/2011 on Yay for Youtube -15
#134 - trollersforlife has deleted their comment.
#133 - anon (06/16/2011) [-]
it's like the stupid sillybands. teens and adults like kid shit.
User avatar #144 - BloodyIcicle (06/16/2011) [-]
Yep :|
#119 - lifeofliam (06/16/2011) [-]
User avatar #123 - aroaminggnome (06/16/2011) [-]
SABU!!
#117 - jackmonki has deleted their comment.
User avatar #141 - BloodyIcicle (06/16/2011) [-]
Nope, the original nyan theme WAS from asia, but some weeaboo made this version. The original nyan was released about a year before this shit, and the singer was hatsune miku. nyan cat is sung by an UTAU.
#145 - jackmonki has deleted their comment.
#113 - dspike (06/16/2011) [-]
well then. you are a gay eastern abomination
User avatar #120 - MrAwesomee (06/16/2011) [-]
what about his nigger?
#1 - Marilyn Monroe*  [+] (5 new replies) 06/03/2011 on mj and michael monroe -1
User avatar #2 - altsi (06/03/2011) [-]
Marilyn Manson* I think?
User avatar #3 - GreenEggsAndHam (06/03/2011) [-]
Yea, its Manson.
#4 - idemandarecount has deleted their comment.
User avatar #5 - GreenEggsAndHam (06/03/2011) [-]
the fuck?
#6 - idemandarecount has deleted their comment.
#91 - These are better comics than most on funnyjunk, don't let the … 06/03/2011 on Funnyjunk vs Real Life PART... +1
#92 - OMG WTF IT MESSED UP MY COMPUTER WHAT DO I DO I"M ON M… 05/27/2011 on Want to speed up your comp? -12
#159 - Sure. 05/21/2011 on BloodyIcicle's profile 0
#345 - I aint even jam. 05/13/2011 on Be Jealous 0
#354 - ********  [+] (1 new reply) 04/28/2011 on Fucker Never Answered The... -2
#369 - LegendaryPeanut has deleted their comment.
#28 - I spent a minute. A WHOLE MINUTE  [+] (2 new replies) 04/16/2011 on Captain Slow vs Gun +1
User avatar #47 - catbob (04/16/2011) [-]
that is a minute a WHOLE minute of your life
you will never EVER get back
#30 - xpowerfulxx has deleted their comment.
#159 - true true 04/13/2011 on Bros b4 Hoes 0
#155 - Lol she's actually stomping on a camera.  [+] (2 new replies) 04/13/2011 on Bros b4 Hoes 0
#158 - necrocidalhippie has deleted their comment.
User avatar #159 - BloodyIcicle (04/13/2011) [-]
true true
#153 - Toradora. 04/13/2011 on Bros b4 Hoes 0
#151 - TORADORA = WIN TORADORA + EPIC SUBTITLES = ******* EPIC WIN 04/13/2011 on Bros b4 Hoes +6
#114 - This made me laugh more than anything ive seen in the past few… 04/13/2011 on Fart Contest +1

Comments(163):

[ 163 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #175 - maguswaffy (01/10/2013) [-]
Testicular cancer.
User avatar #174 - LuckyReyes ONLINE (03/22/2012) [-]
blooooody!
sooo long since we talked D;
User avatar #172 - jinzedmzxa (09/11/2011) [-]
hey higu whats up? heh its been a while since ive logged into fj hows it going?
User avatar #161 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Wow that friend request has been up there for a year. xD What the **** .
User avatar #162 to #169 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Lol. I havent gotten on FJ in so long. Looks like i got a life.
Joking, joking.
Looks like scratchpad died Q.Q
User avatar #163 to #170 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Nah. Just entirely different people now. ;P
User avatar #164 to #171 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Ah. Also, it seems you've gotten popular. Kudos.
So how have you been?
User avatar #165 to #172 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Meh. Fine, Bored mostly. ;P AND YOU!?
User avatar #166 to #173 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Meeee....... Hmm.
I guess i'm just being dull most of the time. 've Been drawing more, etc. Too lazy to make comics though, since they never get anywhere. Maybe I just dont have any good ideas.
I finally broke up with my asshole boyfriend, even though that was 3 months ago. He slapped me so I kicked him in the nuts and told him it was over. I'm pretty much permanently done with taking **** from people.
User avatar #167 to #174 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Sounds like a nice guy... Well at least your out of the relationship now. ;P
User avatar #168 to #175 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Yeah. So, want to go on scratchpad? I'm bored Q.Q
User avatar #169 to #176 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Room 1 isn't that great at the moment. >.>
But i'll go to room 2. ;P
User avatar #170 to #177 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.
User avatar #160 - jinzedmzxa (06/18/2011) [-]
hey ******
#158 - JesusTheSaviour (05/21/2011) [-]
Thanks for the add broseph.
Thanks for the add broseph.
User avatar #156 - bobJML (03/24/2011) [-]
What's up?
#154 - EpicMailGuy **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #155 to #161 - BloodyIcicle (03/18/2011) [-]
Because i derped.
User avatar #148 - i got bnned (02/25/2011) [-]
Sup *****
User avatar #150 to #156 - i got bnned (02/25/2011) [-]
What's that in the mouth?
User avatar #134 - Cooluser (02/19/2011) [-]
Hello Blood, Long time; No see.
#135 to #141 - BloodyIcicle (02/19/2011) [-]
Long Long tiem.
User avatar #136 to #142 - Cooluser (02/21/2011) [-]
Lol, is that a bloody duck 0-0?
User avatar #138 to #144 - Cooluser (02/21/2011) [-]
Blood get on AFD chat, If you can :l
#112 - anon (12/04/2010) [-]
[url deleted]

Why did you stop going there? Whorebag. I don't want excuses. Go there. Now. And tomorrow too. And the day after that as well.
#115 to #119 - jinzedmzxa (12/27/2010) [-]
**** off fag if she doesn't want to go to your gay little room that let her be, its her decision faggot not yours or anyone else's.
User avatar #116 to #122 - jinzedmzxa (12/27/2010) [-]
*then
#114 to #119 - BloodyIcicle (12/04/2010) [-]
okay..? why the anger?  
i dont go there as much because theres so much drama sometimes.  
but i guess the jinz 			****		 is pretty much over. yoou dont have to call me a whore.  
btw, Who the hell is this? You kind of soung like placeholder....>: C
okay..? why the anger?
i dont go there as much because theres so much drama sometimes.
but i guess the jinz **** is pretty much over. yoou dont have to call me a whore.
btw, Who the hell is this? You kind of soung like placeholder....>: C
User avatar #117 to #121 - jinzedmzxa (01/02/2011) [-]
and what do you mean by "jinz **** " huh?
User avatar #119 to #125 - jinzedmzxa (01/04/2011) [-]
XD ok ill let you slide this time thank ur duck lmao
#120 to #126 - BloodyIcicle (01/05/2011) [-]
LOLOLOLOLOL Let me slide?
You seem to be trying to make it sound like you are important to me.
#121 to #127 - jinzedmzxa (01/06/2011) [-]
nah surprisingly i'm not trying to. no one really cares about me so why try? XD
User avatar #122 to #128 - BloodyIcicle (01/06/2011) [-]
Afshsjlngijnsijngshnjg
Okay. Its about time you stop this emo **** . Its not gona help you at all, so buck up and make something of yourself instead of saying stuff like that.
I hate that ******* ****** Attitude. Stop that Stupid **** , ASAP.
User avatar #123 to #129 - jinzedmzxa (01/07/2011) [-]
tbh i'm not being emo lol its all true... well most of it lol i've stopped being emo when i got a ps3 for Christmas
User avatar #124 to #130 - jinzedmzxa (01/07/2011) [-]
and since that day i realized that some people care about me...
#125 to #131 - BloodyIcicle (01/09/2011) [-]
XDDDD
A lot of people care about you. That includes me.
User avatar #126 to #132 - jinzedmzxa (01/09/2011) [-]
well yeah i know that...
#113 to #119 - anon (12/04/2010) [-]
Hr4wa.
User avatar #110 - Cooluser (11/24/2010) [-]
Blood, come to AFD chat.
User avatar #107 - Cooluser (11/23/2010) [-]
Blood, Come to AFD chat.
User avatar #109 to #115 - Cooluser (11/23/2010) [-]
Con wants all AFD members to be more active.
User avatar #99 - Cooluser (11/22/2010) [-]
Yeah.......Blood we still friends.
User avatar #101 to #107 - Cooluser (11/22/2010) [-]
Why'd you think we weren't friends?
User avatar #102 to #108 - BloodyIcicle (11/22/2010) [-]
we were being jackasses to each other?
User avatar #105 to #109 - Cooluser (11/22/2010) [-]
Plus I was a little pissed.


Sorry for acting like a jackass and scribble your drawings.
#106 to #112 - BloodyIcicle (11/23/2010) [-]
no worries
no worries
User avatar #103 to #109 - Cooluser (11/22/2010) [-]
You still were my friend.

No.....I don't think so.
User avatar #104 to #110 - BloodyIcicle (11/22/2010) [-]
ah, ok :D
User avatar #97 - Cooluser (10/30/2010) [-]
It doesn't load for me.
User avatar #94 - jinzedmzxa (10/28/2010) [-]
Higu I accept your appology and I hope you find it in your heart to forgive me as well
User avatar #95 to #101 - BloodyIcicle (10/28/2010) [-]
i forgive :3
User avatar #96 to #102 - jinzedmzxa (10/29/2010) [-]
awesome ^^
#87 - jinzedmzxa (10/27/2010) [-]
hey higu
User avatar #88 to #94 - BloodyIcicle (10/27/2010) [-]
tits or gtfo
User avatar #81 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
heeey i made you something ^^
User avatar #82 to #88 - BloodyIcicle (10/18/2010) [-]
?????
#83 to #89 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
so? what do you think?
User avatar #86 to #91 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
i can make more if you want?
User avatar #85 to #91 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
ill take that as a big yes :)
User avatar #75 - Savos Mok ONLINE (10/14/2010) [-]
Higurashi, FTW!
#78 to #82 - BloodyIcicle (10/14/2010) [-]
id do a lot more but im too lazy XV
#76 to #82 - BloodyIcicle (10/14/2010) [-]
YES HIGURASHI FTW  
higurashi folder dump tiem :D
YES HIGURASHI FTW
higurashi folder dump tiem :D
User avatar #79 to #83 - Savos Mok ONLINE (10/15/2010) [-]
Look in my youtube videos. I have a funny Higurashi Caramelldansen video
#80 to #86 - BloodyIcicle (10/15/2010) [-]
awesome.
awesome.
[ 163 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)