Upload
Login or register

AnnoyingOrange

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/07/2010
Last Login:6/29/2016
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 1523 total,  2084 ,  561
Comment Thumbs: 1260 total,  1825 ,  565
Content Level Progress: 14% (14/100)
Level 115 Content: Funny Junkie → Level 116 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 56.99% (57/100)
Level 212 Comments: Comedic Genius → Level 213 Comments: Comedic Genius
Subscribers:6
Content Views:51796
Times Content Favorited:43 times
Total Comments Made:305
FJ Points:2873
Favorite Tags: hi (3) | description (2) | i love you (2)

latest user's comments

#37 - moral of the story, carrol cant score  [+] (1 new reply) 08/10/2012 on WTF Fifa -6
#49 - dorgan (08/10/2012) [-]
Im just gonna leave this here
#34 - lol, im 6' tall, its not like i couldnt say it to his "fa…  [+] (3 new replies) 08/10/2012 on WTF Fifa -6
User avatar
#36 - dorgan (08/10/2012) [-]
So am I, doesn't mean I want to say it to his face,I never said you couldn't. Your comment proves nothing.
User avatar
#37 - AnnoyingOrange (08/10/2012) [-]
moral of the story, carrol cant score
#49 - dorgan (08/10/2012) [-]
Im just gonna leave this here
#27 - Its and carrol what do you expect, he already plays for liverp…  [+] (5 new replies) 08/09/2012 on WTF Fifa -9
User avatar
#30 - dorgan (08/10/2012) [-]
he's 6'3, I'd like to see you say that to his face
User avatar
#34 - AnnoyingOrange (08/10/2012) [-]
lol, im 6' tall, its not like i couldnt say it to his "face" go suck his dick more ;)
User avatar
#36 - dorgan (08/10/2012) [-]
So am I, doesn't mean I want to say it to his face,I never said you couldn't. Your comment proves nothing.
User avatar
#37 - AnnoyingOrange (08/10/2012) [-]
moral of the story, carrol cant score
#49 - dorgan (08/10/2012) [-]
Im just gonna leave this here
#3014 - This is so time consuming, god damn it 08/09/2012 on Item Discussion +1
#2 - Comment deleted 07/29/2012 on Funnyjunk clan in Runescape +2
#7 - Have before, not the point, i still hate you fu  [+] (1 new reply) 07/29/2012 on THUG LIFE 0
#8 - carlose (07/29/2012) [-]
then have a nice red thumb .. hahaha
#102 - fu. 07/29/2012 on badass..here.. guys -5
#5 - i hate you so much  [+] (3 new replies) 07/29/2012 on THUG LIFE 0
User avatar
#6 - carlose (07/29/2012) [-]
im sorry i didn't know it was already posted in here .. but if i see mine and yours its a different photo and different caption .. so they are different .. sorry if you didn't made frontpage .. maybe someday you will
User avatar
#7 - AnnoyingOrange (07/29/2012) [-]
Have before, not the point, i still hate you fu
#8 - carlose (07/29/2012) [-]
then have a nice red thumb .. hahaha
#98 - i HATE YOU SO MUCH FOR STEALING MY IDEA THAT I CLEARLY POSTED …  [+] (3 new replies) 07/29/2012 on badass..here.. guys -5
#129 - nuggetry (07/29/2012) [-]





the annoying orange show is terrible....get a new username
User avatar
#100 - carlose (07/29/2012) [-]
welcome to the internet .
User avatar
#102 - AnnoyingOrange (07/29/2012) [-]
fu.
#7 - :o :'( 07/28/2012 on AnnoyingOrange's profile 0