Upload
Login or register
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (1085)
[ 1085 comments ]
Anonymous comments allowed.
#1087 - lordnaxxx (08/21/2016) [-]
Is there any way for us to see the future content posts we have created? I had a timed upload bug out and not move me to the page after upload finished.

When I try to upload again it says I already uploaded this content and to go look for it on the content page, but I cant find it anywhere.
#1088 to #1087 - lordnaxxx (08/21/2016) [-]
This is for **** content
#1086 - cornstalk ONLINE (08/20/2016) [-]
Hey admin, can we have an option to load all images on the page? when opening **** comic dumps i get 4 or so images loaded and the rest take too long while scrolling due to Australian internet and screw up the wank dynamic.
#1085 - capixaba (08/18/2016) [-]
can next time admin stick the name of the musics of the DJadmin channel?
#1084 - anon (08/11/2016) [-]
There should be an option to hide your country flag.
#1083 - anon (08/06/2016) [-]
when you hover over a country flag, have it tell you the name of the country it belongs to.
#1082 - drhoffable (08/04/2016) [-]
admin

it would be real great if we could get a post from you, motivating the community to be more active in reported Flags? i don't know, it may help a bit.
#1047 - xtrainx (07/24/2016) [-]
make it so channels owners and some other people can Sticky posts on a channel main page
#1046 - contak (07/21/2016) [-]
Can you reset passwords or something similar for an account that I used to have but I haven't been on fj for the past year or so? I'm iatedub and I have been traveling the past year all over the world and I have been wanting to post pics and everything.........
#1049 to #1046 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
if it has an email tied to it you can reset the password over email otherwise there's nothing to be done.
#1052 to #1049 - contak (08/04/2016) [-]
LOL that's a lie, Admin has done it before for me for an olllld ass account I had in like 2008 lmao.
#1053 to #1052 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
well, as a know fact he doesn't so it anymore and that might have been a different admin back then.
#1054 to #1053 - contak (08/04/2016) [-]
Waiiiit my Admin is gone??!?!?!? We were pretty much besties.... Well in 2011 ish is when he literally just asked me what the password on the account should be..
#1056 to #1054 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
well, unsure honestly but many oldfags keep saying he swapped out so unsure.
#1057 to #1056 - contak (08/04/2016) [-]
Ohhh that was welllll after that 'supposedly' happened.... It was fake as ****
#1058 to #1057 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
don't know, i didn't pay attention back then, been here since fj was white with no accounts.
#1059 to #1058 - contak (08/04/2016) [-]
Holy ****, I had him recover my first account I had that I forgot the password of, Same case here, and all he did was reset it to a password I wanted it to be lol. He was a total bro about it.
#1060 to #1059 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
huh, well he's a lot stricter now.
i only created an account in 04 finally so people could recognise me better and so i could be of better help for what i do.
#1062 to #1060 - contak (08/04/2016) [-]
Meh I bet if I message him he'll remember me because I'm quite remember able.... I.E Doing stupid **** annnnnd I was planning on paying the server fees for a while until I had a complete mental break down and went traveling across the world lol
#1061 to #1060 - contak (08/04/2016) [-]
The account was from like 2008ish. And this one is newer, but yeah I want it back :/ Also it was during the time when the front page was like 6000+ Thumbs up... I had a bunch of Thumbs that is why I wanted it back, that and I'm finally back and I want to post a **** ton of a year long vacation photos... Can you check my account to see if anything is wrong with it???? its iatedub like view it and see if there is anything wrong iwth it on its profile and take a screen cap for me??? I set it to friends only and I cant see it....
#1063 to #1061 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
i remember back then, the page looks fine, you just gotta remember your password.
#1064 to #1063 - contak (08/04/2016) [-]
I could have sworn it was the same but some how it changed and Idk what it was.... I remember EVERY Passowrd and my Chrome is STILL logged in and remembers the passwords I used, BUT ITS NOT RIGHT. Idk if I was hacked or anything and someone changed it, or something idk..... Its pissing me off, I have all the passwords but the current one... I always save the password on chrome, I'm using the same laptop and everything....
#1081 to #1064 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
do what ya gotta do.
#1065 to #1064 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
huh, what did the page have for the avatar and the banner?
#1066 to #1065 - contak (08/04/2016) [-]
Had a pic of a Redhead, and same for the banner. I just cant figure out what the **** the password is, I never changed it and its not the one that I had saved for Chrome that autofills it.....
#1067 to #1066 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
well at least it matches up there...
doesn't look tampered with either so you likely messed up somehow, maybe you also had caps lock on or something.
#1068 to #1067 - contak (08/04/2016) [-]
Tried it, tried ALL my old passwords and even current ones with Caps and non caps and capital letters and numbers and everything......
#1069 to #1068 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
well ****...-_-
#1070 to #1069 - contak (08/04/2016) [-]
Yeah........... And the Email I THINK is attached to it, I'm not sure its attached because I put it in, logged in the email and nothing showed up...... Idk if thats a bug or not....
#1078 to #1070 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
negative, we have no access to personal info of that type.
#1080 to #1078 - contak
(08/04/2016) [-]
Hopefully he doesn't buttrape my boy hole.
#1079 to #1078 - contak
(08/04/2016) [-]
Oh gay, welllp looks like I'm going to have to PM Admin
#1075 to #1070 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
hopefully you didn't screw it all up before you left thinking you'd never return.
#1077 to #1075 - contak
(08/04/2016) [-]
No no no, I never changed the password or anything, I just packed up and left.
#1073 to #1070 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
welp, looks like screwed then.
#1076 to #1073 - contak
(08/04/2016) [-]
Cant you see what email is attached to it? if I pm you the email can you reassure that its the one at least? Because Idk if it was used for my first account or iatedub.... Which would ******* **** me... Because I don't think I ever had an email for that account...
#1071 to #1070 - novabird ONLINE (08/04/2016) [-]
check spam filter.
#1074 to #1071 - contak
(08/04/2016) [-]
I tried everything and ended up heading here to get the thing reset manually.... I was about rip my hair out....
#1072 to #1071 - contak
(08/04/2016) [-]
Lol.... I did......
#1045 - anon (07/18/2016) [-]
could it be possible to create a search bar for the favorites list? Sometimes, I know I have something saved under favorites, but i have to spend a good amount of time trying to find it by scrolling through page by page of my list.
#1044 - alapazama (07/15/2016) [-]
ban admin