Upload
Login or register
asd
#58033 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
IRL thread. now.
old pic but i like it.
also, does anyone live in massachusetts or a nearby area?
#58298 to #58033 - mobog
Reply 0
(12/11/2012) [-]
I HOPE I DIDNT MISS ANYTHING!
#58247 to #58033 - sheepysquirrel
Reply 0
(12/11/2012) [-]
http: //i. imgur.com/Rm4AR.jpg
#58248 to #58247 - samxdaxman
Reply +1
(12/11/2012) [-]
everything about that photo screams "I AM THE BADDEST MOTHERFUCKER ON THE PLANET. NOW BRING ME YOUR BITCHES."
#58249 to #58248 - sheepysquirrel
Reply +1
(12/11/2012) [-]
Lol I found the hat at walmart and told my mom to take a picture, I said if I can pull it off I'm buying it and I felt I could so I bought it. I wear it to push my hair down cause it gets fluffy after showers
#58250 to #58249 - samxdaxman
Reply 0
(12/11/2012) [-]
my hair does the same. and whenever i lie down to sleep whichever side my head is on, that side gets fucked up.
#58252 to #58250 - sheepysquirrel
Reply +1
(12/11/2012) [-]
I like my hair to stick out all crazy but if I make it messy I wake up with it flat. Let's trade.
#58254 to #58252 - samxdaxman
Reply +1
(12/11/2012) [-]
deal. heres the plan. you go hang around toxic waste and get cancer, ill donate my hair to you and since yours will fall out, ill take yours. nothing can go wrong!
#58256 to #58254 - sheepysquirrel
Reply +1
(12/11/2012) [-]
You sir...are a genius.
#58257 to #58256 - samxdaxman
Reply 0
(12/11/2012) [-]
i pride myself on that fact.
#58180 to #58033 - popperz
Reply +2
(12/10/2012) [-]
Picture from my Christmas show.
#58191 to #58180 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
Thats a uh.... nice pair of.... uh.......eyes........yeah........ Hahaha how was your Christmas thing?
#58317 to #58191 - popperz
Reply 0
(12/11/2012) [-]
Pretty good.
Had a turn out of about 60 people.

:P
#58336 to #58317 - samxdaxman
Reply 0
(12/11/2012) [-]
Not bad, not bad. I've only been in one play type thing and we had about 20. But considering that was 2nd grade, I think that was pretty good. Hahaha what was the play?
#58165 to #58033 - anonmos
Reply +1
(12/10/2012) [-]
#58148 to #58033 - latinotornado
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Fairly new picture of me ripped off of my facebook. I hold in my hand my animatronic baby for my child development class. Had to take care of him for a weekend. His name was Constantine.
#58168 to #58148 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
STICK YOUR DICK IN IT. Haha that's cool.
#58125 to #58033 - marinepenguin
Reply 0
(12/10/2012) [-]
I'm on the very right.
#58121 to #58033 - iwanttousenumbers
Reply +1
(12/10/2012) [-]
Dis ma face
#58117 to #58033 - PPD
Reply 0
(12/10/2012) [-]
YOU GUYS LIKE MY HAIR ? :O
#58119 to #58117 - kabageguy
Reply +2
(12/10/2012) [-]
I AM VERY MUCH ATTRACTED TO YOUR HAIR
#58187 to #58119 - PPD
Reply 0
(12/10/2012) [-]
<3 C:
#58059 to #58033 - ljxjlos
Reply +1
(12/10/2012) [-]
I got the same fucking Sunglasses.Broke them some weeks ago while being busy with breaking my Bike and nearly my leg.
#58085 to #58059 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58170 to #58085 - ljxjlos
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Way to few of it:( I wish I hadn´t had my Hair cut
#58061 to #58059 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
nice. theyre cheap but i liked em. mine broke as well :/
#58063 to #58061 - ljxjlos
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Yup, they were the only Shades that didn´t make me look like an Idiot.
#58068 to #58063 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
same here. im probably gonna get some similar ones.
#58054 to #58033 - kabageguy
Reply +2
(12/10/2012) [-]
*Insert funny text here*
#58086 to #58054 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58089 to #58086 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
All people ever look at is my hair, I mean, come on, do I work on these man boobs for nothing!?
#58092 to #58089 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58097 to #58092 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Oh really? where do you live? If you mind me asking
#58098 to #58097 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58099 to #58098 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Oh, well I've probably never seen you before haha, I live over in america
#58102 to #58099 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58103 to #58102 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Well who knows, maybe I've seen you online somewhere. How's Ireland?
#58106 to #58103 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58110 to #58106 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
It's alright, the politics is dumb, and it hasn't even snowed for christmas yet where I am.
Do you ever go swimming there?
#58112 to #58110 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58114 to #58112 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Haha, nice, I was going to go swimming here in november as it was getting into the 40s, but nobody felt like going with me, or was grounded when I was able, so I'm just gonna wait till the end of february
#58115 to #58114 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58116 to #58115 - kabageguy
Reply +1
(12/10/2012) [-]
Alrighty, sleep well.
#58056 to #58054 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
*insert joke about your hair here*

in all honesty it looks sick bro.
#58057 to #58056 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Sick in a good way? :D
#58058 to #58057 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
NO ET LUKS GHEY.

yeah it looks good.
#58060 to #58058 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
You don't know how often I get called ghey.
#58062 to #58060 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
hahaha thats what you get for having justin beiber-esque hair.
#58064 to #58062 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Lol, but I look more faggoty without it
#58065 to #58064 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
very true.
#58069 to #58065 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Anyway, hows it going man?
#58072 to #58069 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
its been good. im pretty happy right now.
#58074 to #58072 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Awesome!
#58077 to #58074 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
yep :) how about you?
#58083 to #58077 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
I've been great, I think i've already told you, but I've been skyping with the girls I met over omegle that live just north of me.
#58094 to #58083 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
yeah you did. thats pretty cool :D
#58095 to #58094 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Yeah man, I'm playing truth or dare with them right now haha
#58101 to #58095 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
oooooooooooooooooooooh git it in nigga! hahaha
#58104 to #58101 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Awww yeah mah niqqa haha
#58108 to #58104 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
hahaha. well im going to bed, im tired as fuuuuuck. night bro, good luck with the cheerleader girls.
#58109 to #58108 - kabageguy
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Alrighty, night man, and thanks!
#58043 to #58033 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58126 to #58043 - captinweed
Reply +1
(12/10/2012) [-]
Comment Picture
#58046 to #58043 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
thank you. they broke a while ago though :( got em from the first concert i went to.
#58051 to #58046 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58055 to #58051 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
tech n9ne(rap artist in case you dont know) concert in Mass. theyre glasses from a band called ¡MAYDAY!. pretty kickass band IMO :P
#58113 to #58055 - sheepysquirrel
Reply +1
(12/10/2012) [-]
TECH NIZZZZZZLLLEEE AWHOO AWHOO
#58166 to #58113 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
Fuck yeah! Ever heard anyone else on the label? He's signed some real talent.
#58171 to #58166 - sheepysquirrel
Reply 0
(12/10/2012) [-]
My brother showed me Tech N9ne like 6 years ago, he shows me new artists all the time. He just showed me some guy I can't remember his name though, it starts with an R and he's white. In his videos he talks about aliens and one line is "SALUTE THE GENERAL TECH N9NE!".

Always been a fan but he's not like my favorite artist.
#58182 to #58171 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
Yeah tech has some real talent on his label. I recommend ¡MAYDAY!, prozak, and some Stevie stone.
#58183 to #58182 - sheepysquirrel
Reply 0
(12/10/2012) [-]
How could you not mention Krizz Kaliko? D:
#58189 to #58183 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
That motherfucker down there is why.
#58190 to #58189 - sheepysquirrel
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Lol
#58192 to #58190 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Yep. Also I think the guy your bro just showed you is rittz. He's cool too.
#58193 to #58192 - sheepysquirrel
Reply 0
(12/10/2012) [-]
Yeah that's his name.
#58186 to #58183 - krizz
Reply +1
(12/10/2012) [-]
shhhh
#58188 to #58186 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
That's why. Fucking kriz z.
#58073 to #58055 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58076 to #58073 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
alright cool :D so how are you on this fine evening/day/ whatever it is where you live?
#58082 to #58076 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58087 to #58082 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
bout 9 pm here in the good ol' US of A. kinda cold but its good. i assume its colder up there than here. but we're all pussies so :P
#58090 to #58087 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58093 to #58090 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
haha if youve got 5 blankets and are still cold then somethings seriously wrong. also, judging by the picture, you aint got no sleeves! put some damn layers on! :P hahaha
#58096 to #58093 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58100 to #58096 - samxdaxman
Reply 0
(12/10/2012) [-]
true. we havent had a good snow here in like 2 years :( it blows ass.
#58105 to #58100 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#58107 to #58105 - samxdaxman
Reply +1
(12/10/2012) [-]
lucky :/ well im tired as fuck. i believe you are cool enough to friend :3 good night and have fun with your freezing weather!
#58111 to #58107 - karmacookie **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]