Upload
Login or register
Online User List [+] Online: (1): backupclover.
asd
#18907 - enzymes
Reply 0
(06/12/2012) [-]
hello everyone c: I'm friendly on a one to one scale but shy in the big picture... so no picture of me on here >.<
#18941 to #18907 - enzymes
Reply 0
(06/12/2012) [-]
I'm getting a lot of replies to this! :o
#18970 to #18941 - pokerfaceanonymous
Reply +1
(06/13/2012) [-]
Am I pretty?
Am I pretty?
#18971 to #18970 - enzymes
Reply 0
(06/13/2012) [-]
lol thats kinda how I feel putting my picture up here
#18919 to #18907 - Faz
Reply 0
(06/12/2012) [-]
I post pic of me, you post pic of you? :) sound fair? :D
#18929 to #18919 - enzymes
Reply 0
(06/12/2012) [-]
nope :P I be shy. And I already have one as my profile picture!
#18931 to #18929 - Faz
Reply +1
(06/12/2012) [-]
Its so tiny haha cant see you properly.
#18932 to #18931 - enzymes
Reply +1
(06/12/2012) [-]
Thats the point xD lol fine I'll post the larger version
#18935 to #18932 - Faz
Reply +1
(06/12/2012) [-]
Yaaaaaay :D here take my rape face xD
Yaaaaaay :D here take my rape face xD
#18936 to #18935 - enzymes
Reply 0
(06/12/2012) [-]
O.o I dont know whether to laugh or cry at that...
#18937 to #18936 - Faz
Reply +2
(06/12/2012) [-]
Comment Picture
#19100 to #18937 - codyklim
Reply +1
(06/13/2012) [-]
finally I see the face of the almighty Faz
#19134 to #19100 - Faz
Reply +1
(06/13/2012) [-]
Im so sorry for what i have made you lay your eyes upon.
#19412 to #19134 - codyklim
Reply +1
(06/14/2012) [-]
Actually, respectively no homo, you're a pretty good looking guy.and he gifs made me lol
#19522 to #19412 - Faz
Reply 0
(06/14/2012) [-]
I thank you, and give you me, masturbating with a bottle.
I thank you, and give you me, masturbating with a bottle.
#19562 to #19522 - codyklim
Reply 0
(06/14/2012) [-]
Oh my god, call an ambulance, I'm fucking dying of laughter
#19530 to #19522 - enzymes
Reply 0
(06/14/2012) [-]
this can be taken so far out of context with the nearby pictures... >.<
#19533 to #19530 - Faz
Reply 0
(06/14/2012) [-]
sexy coincidence.
#19534 to #19533 - enzymes
Reply 0
(06/14/2012) [-]
lmao xD not at all
#18939 to #18937 - enzymes
Reply +1
(06/12/2012) [-]
#19099 to #18939 - codyklim
Reply 0
(06/13/2012) [-]
actually you're pretty cute what the hell do you have to be shy about?
#19173 to #19099 - enzymes
Reply -1
(06/13/2012) [-]
That's why! I don't like being obsessed over and every time I wear any length shorts all the guys around me either stare or become extremely interested in the lady shavers on the other side of the aisle way!
#19409 to #19173 - codyklim
Reply 0
(06/14/2012) [-]
OH LAWL I can see why they stare
#18940 to #18939 - Faz
Reply 0
(06/12/2012) [-]
See! Now don't you feel better :D
#18942 to #18940 - enzymes
Reply +1
(06/12/2012) [-]
no.
#18943 to #18942 - Faz
Reply +2
(06/12/2012) [-]
Typical woman :D never satisfied haha.
#18944 to #18943 - enzymes
Reply -1
(06/12/2012) [-]
AT LEAST I'M STILL IN THE KITCHEN xD
#18945 to #18944 - Faz
Reply +1
(06/12/2012) [-]
Good girl xD
#18909 to #18907 - enzymes
Reply +1
(06/12/2012) [-]
but friend me :3 I'd love to chat. And my profile picture is the only picture of me on here
#19101 to #18909 - codyklim
Reply -1
(06/13/2012) [-]
can I be your friend?   
I have tons of
can I be your friend?
I have tons of
#19528 to #19101 - enzymes
Reply -1
(06/14/2012) [-]
yes :3
#18974 to #18909 - samxdaxman
Reply 0
(06/13/2012) [-]
i can always use a frond.
#18911 to #18909 - bstocker
Reply 0
(06/12/2012) [-]
always up for new friends :)
#18912 to #18911 - enzymes
Reply 0
(06/12/2012) [-]
OMFG THATS AN AMAZING PICTURE :D
#18924 to #18912 - bstocker
Reply 0
(06/12/2012) [-]
found it on fj somewhere, started an account a while back but had not started using it till a few weeks ago...