Music - new music, hip hop music, music lyrics, music online. Music - new music, hip hop music, music lyrics, music online.. 10000 GET! new music hip hop music music lyrics music online
x
Click to expand

Music - new music, hip hop music, music lyrics,...

Comments(138701):

[ 138701 comments ]
Latest users (4): akl, darksideofthebeast, shibe, Syncronicity, anonymous(59).
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #154991 - boobiesnshitz ONLINE (46 minutes ago) [-]
Music has really pulled me outta some shit lately. Bands such as Muse and The Weeknd have really helped.
User avatar #154984 - darksideofthebeast (7 hours ago) [-]
CAKE - Never There
This band came to mind recently, I was thinking of one of their songs I've heard before and I went to look it up.
Decided to look more into them, they're pretty groovy.
User avatar #154990 to #154984 - themagicwizard (2 hours ago) [-]
I like cake
User avatar #154988 to #154984 - badmotorfinger (3 hours ago) [-]
yeah cake is chill
User avatar #154977 - britexplain (9 hours ago) [-]
P-Holla - Do It For Love
User avatar #154966 - winners (10 hours ago) [-]
i need some good workout music to listen to. I find it hard to find good songs by just using pandora and the radio. im into rap and rock mostly
#154983 to #154966 - anon (7 hours ago) [-]
there are channels on youtube that are kind of like a hub to discovering new music, for rap i'd recommend PromotingSounds www.youtube.com/user/PromotingSounds i hope this helps
User avatar #154982 to #154966 - arkadios (8 hours ago) [-]
Beethoven
User avatar #154976 to #154966 - kaisakuenkou (9 hours ago) [-]
Rage Against the Machine
Faith No More
Red Hot Chili Peppers
Death Grips
Beastie Boys
System of a Down
#154957 - masterofmuffins (12 hours ago) [-]
Last night I had a dream where I meet Josh Homme and we went to Dave Grohl's house while he was sleeping to steal his ground beef from his fridge.
Nigga, I don't know what the fuck did I ate before sleep that I could have posibbly come up with something like that at a subconscious level.
Okay I just wanted to get this out with someone because it was weird af.
#154962 to #154957 - anon (11 hours ago) [-]
hope this was the track

primus shake hands with beef
User avatar #154956 - badsamaritan ONLINE (13 hours ago) [-]
Whats a "good" cheap electric guitar ?
Also is there a good guitar cable to PC plugin? Every where i look on amazon im seeing shit with 48% + 1 star reviews
Thanks niggeronis
#154952 - unclesirus (15 hours ago) [-]
Put dem music players on shuffle (if you want) cause its time to shuffle shit up. Post the first 10 songs that come up and we judge each other

1. High On Fire - Frost Hammer
2. Bad Religion - Dept. Of False Hope
3. Childish Gambino - Dial Up
4. Archspire - Scream Feeding
5. Red Hot Chili Peppers - Brendan's Death Song
6. Bad Religion - Doing Time
7. Lana Del Rey - Summertime Sadness
8. Taylor Swift - Out Of The Woods
9. Cannabis Corpse - Considered Dank
10. Queens Of The Stone Age - Gonna Leave You
User avatar #154989 to #154952 - PopcornViking (2 hours ago) [-]
1. Like Sugar - Matchbox Twenty
2. Masquerade - The Revivalists
3. Soul Food - Big K.R.I.T.
4. New Shoes - Paolo Nutini
5. After Midnight - Pretty Lights
6. Mustard Gas - The Dear Hunter
7. Baby Blue - Action Bronson
8. Got to Be Real - Cheryl Lynn
9. Goats in Trees - Foster the People
10. I Belong to You - Muse
User avatar #154968 to #154952 - teoyeezy (9 hours ago) [-]
bad religion is very dank. i love them

1. kanye west - who will survive in america
2. mary j blige - mary jane all night long
3. xiu xiu - unclouded sky
4. kanye west- monster
5. autechre - ilanders
6. migos - built like me
7. autechre - vekoS
8. wiz khalifa - foreign
9. mineral - july
10. POS - fuck your stuff
User avatar #154963 to #154952 - shibe ONLINE (10 hours ago) [-]
1. Гражданская оборона - Насрать на моё лицо
2. Caribou - Odessa
3. Jason Lescalleet - Friday Night In A Catholic Home
4. Jeromes Dream - The Teacher Says To His Pupil
5. Francis Harris - Me To Drift (Original Mix)
6. ДК - Письмо Филу Эспозито
7. Astronauts - Amplified World
8. The Microphones - Samurai Sword
9. Инна Желанная - Дальше, дальше
10. Янка Дягилева - Я оставляю ещё полкоролевства

i'm honestly surprised russian music doesn't pop up more considering i have like 50 gigs of it
User avatar #154970 to #154967 - shibe ONLINE (9 hours ago) [-]
i swear if we ever meet up and you get subway, i will definitely punch you
User avatar #154971 to #154970 - teoyeezy (9 hours ago) [-]
yeah punch me see what happens ill probably get really depressed about it later in the day faggot

what kinda sub would you get?
User avatar #154972 to #154971 - shibe ONLINE (9 hours ago) [-]
ya know, i can't really answer that at the moment, that's a pretty tough question
User avatar #154973 to #154972 - teoyeezy (9 hours ago) [-]
I go into subway during my lunch break a lot during work. i'm not working until december starting today tho swag

i usually get a 6 inch roast beef on white with american cheese, lettuce, banana peppers, and mayo. and then i get water and baked lays

rate
User avatar #154987 to #154973 - awesomerninjathing (4 hours ago) [-]
italian BMT with swiss cheese, lettuce, peppers, onions, tomatoes, olives, and chipotle sauce
User avatar #154974 to #154973 - shibe ONLINE (9 hours ago) [-]
ew mayo

2/10
User avatar #154975 to #154974 - teoyeezy (9 hours ago) [-]
wow, im not your amigo anymore. you just got ranked down to pal.
User avatar #154960 to #154952 - corporate (12 hours ago) [-]
>Archspire
Fuck yeah
User avatar #154958 to #154952 - masterofmuffins (12 hours ago) [-]
1.- Depeche Mode - Barrel of a Gun
2.- Radiohead - I Might Be Wrong
3.- Pearl Jam - Sleeping By Myself
4.- Casualties of Cool - Perspective
5.- Placebo - Without You I'm Nothing
6.- Valentin Stip - Regards Sur L'Enfance
7.- Incubus - Under My Umbrella
8.- Alice In Chains - So Close
9.- Lucybell - Viajar Chilean stuff
10.- The Dust Brothers - Corporate World
User avatar #154985 to #154958 - darksideofthebeast (7 hours ago) [-]
+radiohead
+incubus
+alice in chains.
User avatar #154969 to #154958 - teoyeezy (9 hours ago) [-]
+thom yorke's head and the radios

what's your fav depeche mode album i wanna get into them yo
User avatar #154986 to #154969 - masterofmuffins (5 hours ago) [-]
My fav Depeche More is Ultra, I even have it in my ranks but that album is a bit different from the others is more soft and very trip hop-ish.
For a more classical Depeche Mode listen to Violator, that album is historical. The best of their most modern works is Playing the Angel.
User avatar #154964 to #154958 - shibe ONLINE (10 hours ago) [-]
+depeche and radiohead i guess
User avatar #154965 to #154964 - masterofmuffins (10 hours ago) [-]
You guess right.
User avatar #154954 to #154952 - kaisakuenkou (14 hours ago) [-]
Mostly good taste
User avatar #154955 to #154954 - badmotorfinger (13 hours ago) [-]
>shuffle
>323 songs
>5 offspring in a row
User avatar #154961 to #154955 - masterofmuffins (12 hours ago) [-]
I don't know what exactly would be, but you are doing something wrong.
User avatar #154959 to #154955 - kaisakuenkou (12 hours ago) [-]
what of that 323 are offspring
User avatar #154978 to #154959 - badmotorfinger (9 hours ago) [-]
should have clarified
out of 323 songs 5 in a row were offspring
and thats why i didnt post in this thread
User avatar #154980 to #154978 - kaisakuenkou (9 hours ago) [-]
no im curious as to the ratio of offspring to library, since i believe it is a lot, therefore more likely to come up
User avatar #154981 to #154980 - badmotorfinger (9 hours ago) [-]
53 songs from 9 albums
User avatar #154979 to #154978 - badmotorfinger (9 hours ago) [-]
masterofmuffins
User avatar #154953 to #154952 - anatidaephilia (14 hours ago) [-]
1. Jenny - WALK THE MOON
2. Black Betty - Spiderbait
3. Duality - Slipknot
4. Bad blood - Taylor Swift Don't judge me
5. Back then - B story
6. 40 oz. on repeat - FIDLAR
7. Ten tonne skeleton - Royal Blood
8. Blank Space - Taylor Swift You can judge me now
9. Malk mig - Xtra Naan Danish people
10. Kinky fætter - Suspekt More danish people. I actually know one of the band members.
User avatar #154951 - haydentheviking (17 hours ago) [-]
Tesseract - Messenger (lyric video) (from Polaris) new tesseract!!
#154948 - anon (19 hours ago) [-]
Hey guys, this is my little bro's HSC (NSW, Australia final highschool exam) music composition and I thought it was really great as far as his stuff goes and yeah I know family promotion is a real faglord thing to do but I just felt really proud and wanted to share it so check it out



soundcloud.com/nick-paton-6/waves-laying-down-your-life-live
0
#154947 - badmotorfinger has deleted their comment [-]
User avatar #154943 - skeptical (08/03/2015) [-]
tinyurl.com/freefallpreviewmp3
Does this sound like something you would listen to if it were recorded by live musicians
#154938 - skeptical (08/03/2015) [-]
Music is better than people
Music is better than people
User avatar #154930 - muchname (08/03/2015) [-]
as someone whos a fan of Sabbath, Metallica, Mastodon, Clutch, Dio, Sabaton, Alestorm and Motorhead, is Black Metal for me? If so, can I get some bands pls - want to expand my taste a bit.
User avatar #154950 to #154930 - haydentheviking (17 hours ago) [-]
Coldworld -melancholi2

its my fav black metal album

Oh and check out leviathan and xasthur their great black metal acts
User avatar #154939 to #154930 - MatthewsGauss (08/03/2015) [-]
Dissection - Nights Blood what do you think of this?
User avatar #154941 to #154939 - MatthewsGauss (08/03/2015) [-]
if you dont like these 2 then I think you wouldnt really like it yet Drudkh - Autumn Aurora (Full Album)
User avatar #154942 to #154941 - MatthewsGauss (08/03/2015) [-]
>>#154897, also refer to these for recs
User avatar #154937 to #154930 - awesomerninjathing (08/03/2015) [-]
Deafheaven - Sunbather
0
#154936 to #154930 - awesomerninjathing has deleted their comment [-]
User avatar #154934 to #154930 - kaisakuenkou (08/03/2015) [-]
Well Alestorm is shit too, o maybe
User avatar #154923 - sphincterface (08/03/2015) [-]
Hate on me all you want, but young Michael Jackson was a pretty damn good looking guy.
User avatar #154928 to #154923 - teoyeezy (08/03/2015) [-]
i hope you mean jackson five michael
User avatar #154926 to #154923 - muchname (08/03/2015) [-]
music wasn't all that bad either
User avatar #154885 - mondominiman (08/02/2015) [-]
I want some decent earbuds and I have $50 to waste. What do you guys recommend
#154893 to #154885 - anon (08/02/2015) [-]
Anything sennheiser, bayerdynamic or audio technica.
User avatar #154894 to #154893 - mondominiman (08/02/2015) [-]
Are Shure headphones good?
User avatar #154921 to #154894 - teoyeezy (08/03/2015) [-]
shure hahhaha!!!!!

no but seriously i also recommend audio technica
User avatar #154880 - misticalz ONLINE (08/02/2015) [-]
/movies/5634746/What+i+do+in+my+spare+time/
Guys will I get frontpage now :^)
User avatar #154924 to #154880 - awesomerninjathing (08/03/2015) [-]
nice funny content bro xd
User avatar #154925 to #154924 - misticalz ONLINE (08/03/2015) [-]
User avatar #154929 to #154925 - teoyeezy (08/03/2015) [-]
it's ok, i thought it was nice
#154895 to #154880 - anon (08/02/2015) [-]
That's pretty gudt. I'll be in heaven if you make anything like www.youtube.com/watch?v=mrojrDCI02k or www.youtube.com/watch?v=s1VBHghk38A I really like this chill stuff
User avatar #154877 - fukinitech (08/02/2015) [-]
man ik alot of people think trap music is trash the rap term of trap music, not 808. even though they use 808, trap is about drugs and being in the hood but It's so good. If you're curious or wanting to switch your music up, listen to these works by future.
mixtape 1 - Beast Mode
Mixtape 2 - Monster
Mixtape 3 - 56 nights
Album 1 - Dirty Sprite 2
this is really just saying how much i like future but he's the best out in the trap category, no arguement.
User avatar #154882 to #154877 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
Have you heard of rick ross
User avatar #154889 to #154882 - fukinitech (08/02/2015) [-]
i liked him a few years ago but he hasnt been as good i think since then, or i jsut haven't heard much by him
#154831 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
alright dead as fuck board, post the shit that is the only reason any of us come here:

tapmusic.net

topsters.net
#154944 to #154831 - ultrablue ONLINE (08/03/2015) [-]
Ugh, I'm so late. Been busy all day. But i"m here now. WOOOOO!

+Grimes, OPN
#154932 to #154831 - cinnamonswirls (08/03/2015) [-]
New titus record is amazing
User avatar #154933 to #154932 - teoyeezy (08/03/2015) [-]
i couldn't get past the vocals
#154904 to #154831 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
I haven't listened to a lot of music these days and look what appeared in my lower right......
User avatar #154940 to #154904 - MatthewsGauss (08/03/2015) [-]
I actually kinda liked Sôl austan, Mâni vestan great music to listen to while playing mount and blade but ways of yore bored me to tears and makes me wish even more that varg wasnt such a twit about playing metal
User avatar #154949 to #154940 - cognosceteipsum (19 hours ago) [-]
I liked both. Favourite from ways of yore is probably the reckoning of man
#154900 to #154831 - muchname (08/02/2015) [-]
not MoF but idgaf
Rob Zombie since halloween is almost upon us
User avatar #154920 to #154900 - teoyeezy (08/03/2015) [-]
CCR is the fucking best, man.
User avatar #154905 to #154900 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
+MoP
+Paranoid
User avatar #154901 to #154900 - kaisakuenkou (08/02/2015) [-]
whats below the wall
#154902 to #154901 - muchname (08/02/2015) [-]
from beale street to oblivion
it's clutch
as can be expected from me
check out X ray visions, it rocks.
User avatar #154906 to #154902 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
that was great holy shit so hyped for new clutch
#154907 to #154906 - muchname (08/02/2015) [-]
at least someone on this damn board likes clutch and isn't a pretentious meanie *cough* Shibe *cough*
User avatar #154913 to #154907 - shibe ONLINE (08/02/2015) [-]
im not mean
#154909 to #154907 - cough (08/02/2015) [-]
Who's pretentious you fgt
#154911 to #154909 - muchname (08/02/2015) [-]
you must get mentioned a lot
cough
cough
cough cough
cough
cough cough
cough
cough cough
cough
cough
#154912 to #154911 - cough (08/02/2015) [-]
NIGGA YOU HAVE NO IDEA
User avatar #154914 to #154912 - muchname (08/02/2015) [-]
oh, sorry, I have a severe co-. Cold
User avatar #154908 to #154907 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
Shibe only likes russian music now so

Clutch is great my cousin loves them i think
User avatar #154910 to #154908 - muchname (08/02/2015) [-]
give your cousin a big kiss for me
User avatar #154869 to #154868 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
+everything except for 21 pilots wtf man you ruined it.

recovery is 3rd best eminem album tbh
User avatar #154870 to #154869 - ferrettamer (08/02/2015) [-]
I like 21 pilots ;_;
but yea I agree, Recovery is p good
+Almost all of yours
User avatar #154872 to #154870 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
also - this is the rap album of th year so far tbh

www.youtube.com/watch?v=p3qzdERblh4
User avatar #154873 to #154872 - ferrettamer (08/02/2015) [-]
kk I shall listen to it later today
User avatar #154922 to #154874 - ferrettamer (08/03/2015) [-]
it was pretty good
User avatar #154871 to #154870 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
the new death cab album is on there but i can't get past like the 6th song, shit drags on. i'm all for sad music but this is just ben gibbard being sad about his divorce, at least change up the song writing fam
#154866 to #154831 - themagicwizard (08/02/2015) [-]
+Radiohead, Grimes, Radiohead, Radiohead, Bjork, OPN, Thom Yorke & Radiohead
User avatar #154945 to #154866 - ultrablue ONLINE (08/03/2015) [-]
+Clark, Lusine x2, Four Tet, Halo
User avatar #154946 to #154945 - ultrablue ONLINE (08/03/2015) [-]
TNP
User avatar #154861 to #154831 - masterofmuffins (08/02/2015) [-]
+ all the Yorke music
#154847 to #154831 - shibe ONLINE (08/02/2015) [-]
+opn
#154843 to #154831 - monkeypunch ONLINE (08/02/2015) [-]
Shit I've missed like the last 3 weeks of this.

La Dispute is rad
User avatar #154845 to #154843 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
ajj, basement, black flag (that album is one of the first cd's i owned), brand new are all dank
what's the album on the lower left? i feel like ive seen it before and wanna listen to it
User avatar #154848 to #154845 - monkeypunch ONLINE (08/02/2015) [-]
It's ken mode - success. pretty good album
User avatar #154927 to #154842 - muchname (08/03/2015) [-]
+Clutch
Jam Room is underrated imo, its got some solid tunes; Release the Kraken, Big Fat Pig, One Eye Dollar, Release the Dub and Sink em Low
User avatar #154849 to #154842 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
+clutch +between the buried and me +Porcupine tree

new btbam album is great huh
#154851 to #154849 - masterofmuffins (08/02/2015) [-]
Yeeeeeeeee
I usually don't like my music with screamings, but I'll forgive it all to this one.
User avatar #154852 to #154851 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
I love my music with screams when it fits thats why i dont like alot of those pop punk metalcore mixed bands heck i dont like any of them but anyway it is very great

way different from their last album
#154840 to #154831 - awesomerninjathing (08/02/2015) [-]
literally just that one 3-song album

the cover is cool though
#154836 to #154831 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
Ayyy sun kil moon is greatt
User avatar #154860 to #154836 - masterofmuffins (08/02/2015) [-]
+ Atoms for Peace
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand that's all I know
User avatar #154862 to #154860 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
atoms for peace is rad

OThers are Sun kill moon, Deafheaven, Sufan Stevens, Sharon van etten, Warpaint and And so i watch you from afar

pretty good shit
User avatar #154863 to #154862 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
sufjan stevens*****************
User avatar #154837 to #154836 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
yes indeedy boi, i'm trying to find artists like him 2 listen to when i move 17 hours away cuz i wanna listen to music like that on the road trip
User avatar #154838 to #154837 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
damn bruh 17 hours away? THats a hell of a journey away from home

Most of the stuff on my topster thing besides sunbather cause thats intense.

Warpaint and Sharon van etten are my jams lately you might like them
User avatar #154839 to #154838 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
yeah it is, i'm skurred tbh ;(
i need to listen to that sufjan stevens album more anyways, and thx ill check out those
User avatar #154841 to #154839 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
Is it a big city or something? you'll do fine

ITs a great album and i only found those two bands the other day so im still quite new so ill give you a sneak preview its fucking rad warpaint is like indie rock dream-e kinda shit and i guess the others cool singers songwriter idk its good tho_
User avatar #154844 to #154841 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
Yeah it's minneapolis, right in the middle of the city too. I'm a little worried because i'm from a rural area so I gotta get used to trains and buses

warpaint kinda reminds me of sunny day in glasgow if you've heard of them theyre cool
www.youtube.com/watch?v=jHOSVjjy4qA
User avatar #154846 to #154844 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
Ah i live in a village and when i had to go college i had to start using buses and stuff. Its alright but i guess the rural parts of england going into a town is a lot easier than a city but still you'll be fine man

that bands pretty rad from the bit i heard. check out that other chick shes rad this is my fav by sharon www.youtube.com/watch?v=80-_CpH07QQ&index=2&list=LLQgcN5CTbw9ahYijk-WM54w


User avatar #154827 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
Anyone like black metal here?
#154897 to #154827 - MatthewsGauss (08/02/2015) [-]
midnight odyssey- Shards of Silver Fade
immortal- pure holocaust, at the heart of winter
dissection- storm of the light's bane, the somberlain
emperor- in the nightside eclipse
The big daddy in pic
Burzum- hvis lyset tar oss, det som norwegian shit
Dråpsnatt- I denna skog
darkthrone- transilvanian hunger, under a funeral moon, a blaze in the northern sky
drudkh- autumn aurora
bathory- Blood Fire Death
taake- Doedskvad
ulver- Bergtatt, The Mardrigal Of Night
Arckanum- Fran Marder
fuck it just listen to everything I do www.last.fm/user/MattGauss/library#p3
User avatar #154903 to #154897 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
Wait what time zone are you in?
User avatar #154915 to #154903 - MatthewsGauss (08/02/2015) [-]
central, the lastfm time things always fuck up if thats what you're thinking
User avatar #154917 to #154915 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
Which number is that
User avatar #154918 to #154917 - MatthewsGauss (08/02/2015) [-]
UTC−6:00
User avatar #154919 to #154918 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
I see.. I'm GMT 1+. I wanted to play a game where I record songs and you guess which ones they are but I guess that's kind of out of the question right now
User avatar #154916 to #154915 - MatthewsGauss (08/02/2015) [-]
like'd i'd be listening for an hour and it says its from yesterday
User avatar #154899 to #154897 - MatthewsGauss (08/02/2015) [-]
>>#154829, replied to wrong person
User avatar #154898 to #154897 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
I may be visiting that church soon. I have relatives who live in Trondheim
User avatar #154829 to #154827 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
i wanna get into it so you should reccommend me some dank black metal with high vocals and intense melodies n shit
User avatar #154850 to #154829 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
got u this is my most fav black metal album Coldworld - Melancholie 2 [2008] (full album)
User avatar #154881 to #154850 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
i loved that
User avatar #154883 to #154881 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
Its great man i listen to that album whenever im down n shit

His making/made a new album all i gotta do now is wait for more Coldworld its all one dude n shit like a lot of black metal these days
User avatar #154884 to #154883 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
Yeah I was listening to liturgy a bit and i'm pretty sure thats also just one guy
User avatar #154886 to #154884 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
idk who liturgy is
User avatar #154890 to #154887 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
That was alright kinda was samey but it was cool


Looked it up its a band
User avatar #154891 to #154890 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
yeah the sameyness reminds me of swans kinda, i have a thing for repetition when i'm doing stuff
User avatar #154892 to #154891 - haydentheviking (08/02/2015) [-]
Fair play idk who swans are either so. I like a bit of syncopation in ma tunes lol

I would of been alright if their was vocals n shit over top
User avatar #154833 to #154832 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
i think what turns me away from black metal most of the time is the harsh production
User avatar #154834 to #154833 - cognosceteipsum (08/02/2015) [-]
I see, yeah, the first one doesn't have a too harsh production and neither does the last one. The center one does however, but it's actually my favourite one of these.
User avatar #154835 to #154834 - teoyeezy (08/02/2015) [-]
yeah i liked the first one the most
[ 138701 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)