damn it. almost to the front page . wtf i' m late HI sleep but two more minutes uh Pm up whatthe FFCCFF UGUU UGUU UGUU UGUU. We need to go deeper...
x
Click to expand

Comments(152):

[ 152 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#57 - TheShadowHog (08/25/2010) [-]
looks at clock
looks at clock
#4 - phantomballbag (08/25/2010) [-]
We need to go deeper...
User avatar #10 to #4 - Godz (08/25/2010) [-]
thats what she said
+2
#11 to #10 - WulfofWorlds **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #13 to #12 - Endofzeeworld (08/25/2010) [-]
YOU ARE .WIN FILE
#18 - SilentBlade (08/25/2010) [-]
My plan worked.
#93 - lolparty (08/25/2010) [-]
my reaction when this happens  
<---
my reaction when this happens
<---
#132 - etahannogsretaH (08/26/2010) [-]
literally
User avatar #135 to #132 - ShitJustGotReal (08/26/2010) [-]
U Called?
User avatar #138 to #135 - Jadef (08/26/2010) [-]
omfg its taking SO LONG to wait for your avatar to loop goddammit
User avatar #146 to #138 - ShitJustGotReal (08/26/2010) [-]
Ha! you just fell for my trap card- the never ending avatar!
User avatar #147 to #146 - Jadef (08/26/2010) [-]
DAMMIT YOU GOT ME AGAIN must.. look.. awaaaay aaah
User avatar #148 to #147 - ShitJustGotReal (08/26/2010) [-]
heheheh
User avatar #149 to #148 - Jadef (08/26/2010) [-]
**** you. everytime. why must you do this.. okay no more replying to comments lol
User avatar #156 - Shartugal (08/26/2010) [-]
Some freaking days i would go through almost a whole day...and be glad that school was over and the weekend was here...and then id wake up and just stay home cause im like.." **** school, i just went through the whole damn thing"
#133 - PuffaFish (08/26/2010) [-]
anyone have it when your going toilet in a dream but then realize you are pissing your sheets in real life? :P
anyone have it when your going toilet in a dream but then realize you are pissing your sheets in real life? :P
#159 to #133 - anon (08/26/2010) [-]
Ever since then, I've always been careful to make sure I'm not in a dream when I piss.
Watch this get thumbed down like hell.
User avatar #160 to #159 - PuffaFish (08/26/2010) [-]
Haha yeah same why would i thumb you down btw
#154 to #133 - Hairy_Doug (08/26/2010) [-]
yes but not for a long time now. but i tend to wake just before it soaks through my boxers
User avatar #136 to #133 - BrownRecluse (08/26/2010) [-]
DUDE!! I have had that happen to me :(
#139 to #136 - Vayck **User deleted account** (08/26/2010) [-]
used to happen to me when i much just a little kid
#142 to #133 - CheerioZ (08/26/2010) [-]
Wtf? No....No... Just, No.
#52 - SpaceWhale (08/25/2010) [-]
Oh god I hate this so hard
Oh god I hate this so hard
#59 - Ruspanic (08/25/2010) [-]
FFFFFFF
FFFFFFF
FFFFFF
FFFUU
UUUU
UUUU
UUUU
UUUU
UUUU-
#71 - QueenV **User deleted account** (08/25/2010) [-]
i hate when that **** happens
User avatar #164 - SpeedRacist (08/26/2010) [-]
why does he look like the **** Yeah Guy when he's sleeping?
#150 - anon (08/26/2010) [-]
finally someone who understands... :}
User avatar #112 - MnBran (08/26/2010) [-]
I ******* woke up on time, went through a full school day, got to lunch, and actually woke up. I wasn't late when I consciously woke up, but I seriously did not want to go through my day again
#26 - kirbyguy (08/25/2010) [-]
TIME PARADOX!!!!!
TIME PARADOX!!!!!
#37 to #26 - iwardo (08/25/2010) [-]
shut the **** up!!
#1 - anon (08/25/2010) [-]
happens to me all the time
User avatar #56 - Data (08/25/2010) [-]
I had a dream that I went to school. Then I woke up and thought, "Silly me, only humans go to school!" I spent the rest of the day on Funnyjunk :D
+1
#81 to #56 - CokeHatterCheshire **User deleted account** has deleted their comment [-]
#115 - midnyt (08/26/2010) [-]
WE NEED TO GO DEEPER
+6
#117 to #115 - Whatsatroll **User deleted account** has deleted their comment [-]
+1
#120 to #119 - Whatsatroll **User deleted account** has deleted their comment [-]
#55 - Milspank (08/25/2010) [-]
all the 			*******		 time bro
all the ******* time bro
User avatar #144 - NeonKipKip (08/26/2010) [-]
Anyone ever have a dream that your going through your normal day, and nothing strange happens, and then you wake up in the morning and think its the day after? I sure have.
#49 - Blondyman (08/25/2010) [-]
i ******* hate when this happens!
[ 152 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)