C.P.R. . DONT DIEZ STAY M ') earz. to cute! Dogs Animals puppies
x
Click to expand

Comments(49):

[ 49 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
-22
#14 - HEIL HITLER **User deleted account** Comment deleted by Boozehound [+] (4 replies)
User avatar #15 to #14 - kandiman (10/23/2009) [-]
**** you!
User avatar #3 - NinjaSayWhat (10/23/2009) [+] (1 reply)
to cute!
0
#19 - anonexplains Comment deleted by Boozehound [+] (1 reply)
User avatar #35 to #19 - xpertmaniac (10/24/2009) [-]
******* CUNTS I HATE YOU. ;( you give me nightmares lol
0
#27 - anonexplains Comment deleted by Boozehound [+] (2 replies)
+2
#34 to #27 - EFAN **User deleted account** has deleted their comment [-]
#43 - anonexplains (10/24/2009) [+] (3 replies)
what kind of dog is this? because i got a dog about a week ago and it looks exactly like this. Any one know? im serious, no ****** replys
User avatar #46 to #43 - Boozehound (10/24/2009) [-]
You got a dog without knowing what it was?
Never heard the like of that in my life, man.
User avatar #25 - Zane (10/24/2009) [-]
Damn spanish class has me thinking weird... I read this as "don't 10 stay with me dammit"
User avatar #13 - Rellik (10/23/2009) [-]
It too cute...
User avatar #6 - Dusk (10/23/2009) [-]
HAHA!!! people thought he died. but that is a cute pic!
User avatar #49 - nepalirabbi (04/18/2010) [-]
.........................gay!!!!!!!!!! just kidding thats real cute, what a dog
User avatar #41 - Boozehound (10/24/2009) [+] (3 replies)
All you fat Ben and "read this" retards, don't waste your time posting crap on this, i.ps will be blocked and your silly ****** msgs will be deleted, waste of your own time.
#40 - Deuces **User deleted account** (10/24/2009) [-]
cute
#37 - anonexplains (10/24/2009) [-]
is that a boner?
#33 - anonexplains (10/24/2009) [-]
i like doggystyle
0
#30 - anonexplains Comment deleted by Boozehound [-]
0
#28 - anonexplains Comment deleted by Boozehound [+] (1 reply)
0
#18 - anonexplains Comment deleted by Boozehound [-]
0
#16 - anonexplains Comment deleted by Boozehound [+] (2 replies)
#8 - anonexplains (10/23/2009) [-]
my puppy looks like that, but she bites my nose instead of that.
#5 - anonexplains (10/23/2009) [+] (2 replies)
i wonder if the dog cleaned himself before doing that. 0_o
#1 - anonexplains (10/23/2009) [+] (2 replies)
I wanna thumbs up but thats kinda sad
[ 49 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)