Well, that was unexpected. . SQ i like this girl and i' m not sure what i should do. dude, grow a pair. Tell her how you feel! you' re right! I should the it!. Yep.
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Well, that was unexpected

SQ i like this girl and
i' m not sure what i
should do.
dude, grow a
pair. Tell her how
you feel!
you' re right! I
should the it!
...
+1840
Views: 64280
Favorited: 98
Submitted: 06/14/2013
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to thype E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(301):

[ 301 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
+150
#40 - swordwoman has deleted their comment [+] (61 replies)
+230
#44 to #42 - swordwoman has deleted their comment [-]
#1 - mraye (06/14/2013) [+] (1 reply)
Yep.
Yep.
#27 - empithree (06/14/2013) [-]
meanwhile in reality
meanwhile in reality
#45 - thatsimple (06/14/2013) [+] (14 replies)
Thats shit is not unexpected. That's a classic beta move and it happens way too much
stop it
#60 - dickticklerluv (06/14/2013) [+] (2 replies)
Tried that one time and it didn't work out so well   
   
Still friends though and it was nice to get it off my chest   
   
   
   
now if I can only get if off her chest
Tried that one time and it didn't work out so well

Still friends though and it was nice to get it off my chest



now if I can only get if off her chest
#36 - firereadyaim (06/14/2013) [+] (2 replies)
how do friend zoned guys chang a light bulb? they dont. they just compliement it and then get upset when it wont screw. then even more upset when another guy comes in and actually screws it in instead of just telling it that its pretty.
#92 - nyxie (06/14/2013) [+] (3 replies)
MFW guys say they like me over facebook.
MFW guys say they like me over facebook.
#61 - tmdarby (06/14/2013) [-]
Comment Picture
-7
#14 - jensjordanjensen **User deleted account** has deleted their comment [+] (17 replies)
User avatar #17 to #14 - rhiaanor ONLINE (06/14/2013) [-]
friendzone doesnt exist tho
User avatar #20 - splendiddust (06/14/2013) [-]
That guy has eye cancer, i feel so sorry for him
#53 - hybridxproject (06/14/2013) [-]
Comment Picture
User avatar #31 - Mantis (06/14/2013) [+] (6 replies)
Yep, I tried the same thing.... Lost one of my best friends out of it.
User avatar #33 - babbylicious (06/14/2013) [-]
Great...now he is going to be a little bitch about the friendzone
#146 - pikininja (06/14/2013) [+] (3 replies)
If you like a girl, you should have the decency to tell her in person. I mean, really.
If you like a girl, you should have the decency to tell her in person. I mean, really.
User avatar #67 - zwartbr (06/14/2013) [+] (8 replies)
**zwartbr rolled a random comment #2581101 posted by ShadNineteen at Friendly ** :
contemplating life
+15
#87 to #86 - nock **User deleted account** has deleted their comment [-]
#133 - Seority (06/14/2013) [+] (2 replies)
Actually, the guy I'm with now and have been for a few years now came from simply messaging me on a forums.
Sometimes just reaching out is all it takes.
Dreams do come true, pic related.
#212 - kitsunemochalite (06/14/2013) [+] (2 replies)
Well that got awkward
Well that got awkward
#178 - zaggystirdust (06/14/2013) [+] (3 replies)
to be honest, every time I tell someone "I kinda like that girl" someone always respond with  "grow some balls and tell her"   
   
Ok, yeah, if someone who you barely even knew or didn't even know existed came up to you and said "hey I like you, wanna go out?" I don't think you would really accept their offer.   
   
You don't just go off mindlessly and just tell them like a blast in the face, I've done that before in the past and it's never really turned out good.   
In the times that I've decided to take my time, get to know her and let her know me, and then confess my feeling, it would actually result in a good way and not leave anything awkward. sometimes she would decline but still be friends (which isn't bad if you don't whine about it) or sometimes we would actually go out, I was fine with either. Sure, sometimes it works differently for other people, but in my experience waiting for the right moment is better than being a fucktard and thinking just blurting your affection out will give you balls.   
   
TLR- don't be an idiot, plan your shit out
to be honest, every time I tell someone "I kinda like that girl" someone always respond with "grow some balls and tell her"

Ok, yeah, if someone who you barely even knew or didn't even know existed came up to you and said "hey I like you, wanna go out?" I don't think you would really accept their offer.

You don't just go off mindlessly and just tell them like a blast in the face, I've done that before in the past and it's never really turned out good.
In the times that I've decided to take my time, get to know her and let her know me, and then confess my feeling, it would actually result in a good way and not leave anything awkward. sometimes she would decline but still be friends (which isn't bad if you don't whine about it) or sometimes we would actually go out, I was fine with either. Sure, sometimes it works differently for other people, but in my experience waiting for the right moment is better than being a fucktard and thinking just blurting your affection out will give you balls.

TLR- don't be an idiot, plan your shit out
[ 301 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)