when you see it. 87.65% OC, tags are greased up deaf guy.. Damn, that was so very original. Same joke, different ways to tell it, yea. never gonna catch me
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

when you see it

87.65% OC, tags are greased up deaf guy

  • Recommend tagsx

Comments(227):

[ 227 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#15 - wertq (12/04/2012) [-]
Damn, that was so very original. Same joke, different ways to tell it, yea.
#22 - fhqwghads (12/04/2012) [-]






Wow these Sarah Jessica Parker being a horse jokes never get old and they're extremely funny. Please post more of them.
+62
#61 - doctorlean **User deleted account** has deleted their comment [+] (7 replies)
+27
#10 - amandatoddd **User deleted account** has deleted their comment [+] (2 replies)
#133 - inflatablewalrus (12/05/2012) [+] (10 replies)
i have literally no idea why this is so high up, i posted this to get a few more thumbs so I could post images in comments
User avatar #205 - happygrowman (12/05/2012) [-]
oh lol i get it... someone photoshopped a green landscape behind sarah jessica parker in the reflection
#87 - dirtyharold (12/04/2012) [+] (1 reply)
yay for photo shop
yay for photo shop
#105 - duvallwhitey (12/05/2012) [-]
Beating a dead Sarah.
Beating a dead Sarah.
+17
#9 - gritsreborn **User deleted account** has deleted their comment [+] (2 replies)
#116 - mariasaturnina (12/05/2012) [-]
mfw tags
mfw tags
User avatar #90 - sweateagle (12/04/2012) [-]
Guise, you're beating a dead Sarah Jessica Parker.
#104 - kusalranawaka (12/05/2012) [-]
As soon as I saw Sarah Jessica Parker I started looking for a horse. Talk about an overused joke...
As soon as I saw Sarah Jessica Parker I started looking for a horse. Talk about an overused joke...
#85 - markiie (12/04/2012) [-]
Such a funny and original joke.
#189 - hmficjustinbieber (12/05/2012) [+] (10 replies)
Hey guys, did you notice that sarah jessica parker looks like lot like a horse?
Hey guys, did you notice that sarah jessica parker looks like lot like a horse?
#149 - pituser (12/05/2012) [+] (11 replies)
************					...its sarah Jessica parker...
************ ...its sarah Jessica parker...
#158 - odio (12/05/2012) [-]
#234 - theonetruespitfire (12/05/2012) [-]
god these jokes are getting old
god these jokes are getting old
User avatar #86 - Rileto (12/04/2012) [-]
I don't get it, I guess she looks a little bit younger in the reflection.
#126 - demcomments (12/05/2012) [+] (3 replies)
**demcomments rolled a random image posted in comment #2088906 at MLP Friendly Board **

This joke has gotten to the point where it isn't even funny anymore.
Here comes the hate.
+8
#131 to #126 - avorain **User deleted account** has deleted their comment [-]
#112 - dlwnsgur (12/05/2012) [+] (9 replies)
OMG SARAH JESSICA PARKER AS A HORSE   
ITS SO ORIGINAL   
still laughed though
OMG SARAH JESSICA PARKER AS A HORSE
ITS SO ORIGINAL
still laughed though
[ 227 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)