Holy shit.. www.imdb.com/title/tt0119174/. lol
x
Click to expand

Comments(537):

[ 537 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #122 - winsauceiswin (09/07/2012) [-]
bought and watched the whole movie and still didn't see funnyjunk...wtf
#123 to #122 - charleyman (09/07/2012) [-]
look at the name of the movie... lol you fukken bought it
User avatar #124 to #123 - winsauceiswin (09/07/2012) [-]
was sarcasm...lol you though i was serious
#126 to #124 - charleyman (09/07/2012) [-]
oh damn you got me good
oh damn you got me good
#127 to #126 - winsauceiswin (09/07/2012) [-]
here you go
#149 to #127 - comicson (09/07/2012) [-]
i tried to make one. it didnt solidify. Tried it like 3 times and gave up after.
User avatar #562 to #149 - winsauceiswin (09/07/2012) [-]
i was hoping others would have luck, i had the same problem =/
#380 to #127 - samwilliam (09/07/2012) [-]
followed each step exactly. put the stick 4/3 the way through like it said and my glass broke :(
#125 to #122 - skeeder (09/07/2012) [-]
you ****** bought the movie?
User avatar #138 to #125 - mdluffy (09/07/2012) [-]
Of course he did. That movie`s ******* fantastic.

I got trolled and butthurt on Funnyjunk and all I got was a stupid comment.
#16 - TheTrueBubbles (09/06/2012) [-]
Oh you bitch.
Oh you bitch.
User avatar #27 to #16 - ramboson (09/07/2012) [-]
LMAOO HAHAHAHA DUDE that whole milk picture thing you have made me LAWL HARD
#302 to #27 - ninaf (09/07/2012) [-]
**ninaf rolled a random image posted in comment #105 at Needs more A.J **


Okay, where do I start...
1. Do not use "LMAO", "HAHAHA", "LAWL", "LOL" or other facebook/texting reserved abbreviations on this site.
2. It's a gif, not a picture.
3. To express that a post was funny, use a reaction picture, it gets you less hate.
4. Seriously dude, never again.
User avatar #580 to #302 - ramboson (09/07/2012) [-]
thanks ninaf.gezz ez on da newb
User avatar #332 to #27 - niekrenz (09/07/2012) [-]
Implying he made it...
#243 - potatos ONLINE (09/07/2012) [-]
Okay, that one was clever.
#258 to #243 - alooshka (09/07/2012) [-]
Explain?
User avatar #264 to #258 - potatos ONLINE (09/07/2012) [-]
Well, there is this "funny" thing going on on the internet, where you are part of "The Game". It's not optional to be a part of it, and everytime you think about the game, you lose the game.
But of course, once you've lost, you are back in The Game, just waiting to lose again.

So what OP has done here, is lure people to klick that marvelous link, and the first thing we will all see is "THE GAME", and boom - All of FJ just lost.
User avatar #391 to #264 - odonnell (09/07/2012) [-]
This also means that OP lost The Game whilst trying to make us lose.
Also both of us just lost again (Along with everyone else reading) whilst explaining The Game to someone else.
User avatar #418 to #391 - potatos ONLINE (09/07/2012) [-]
That's the crappy part of the game - You always lose.
#274 to #264 - alooshka (09/07/2012) [-]
Ohh, I think I've heard about that before and just forgot about it. Thanks.
#321 to #274 - eonphoenix (09/07/2012) [-]
You manage to forget about the game...teach me your ways
User avatar #278 to #274 - potatos ONLINE (09/07/2012) [-]
No problem mate (:
#346 - teoferrazzi (09/07/2012) [-]
that's impossible, the movie is from 1997
User avatar #230 - durltok ONLINE (09/07/2012) [-]
A solid minute passed before I got the joke. The effects of the internet must be wearing off.
#240 to #230 - John Cena (09/07/2012) [-]
Nah, the game is just getting really old, just like everything else on the internet
#228 - ragingbrony ONLINE (09/07/2012) [-]
This image has expired
#547 - bandeed (09/07/2012) [-]
OP Featured in a movie

www.imdb.com/title/tt0374020/
#387 - dolanthegreat (09/07/2012) [-]
mfw
mfw
User avatar #392 to #387 - redscorpion (09/07/2012) [-]
Watching this gif, I can hear Jim's voice in my head.... freaky
#273 - kanatana (09/07/2012) [-]
I gave you a thumb, asshole. I don't even want it anymore. Take it, it's useless to me now.
User avatar #585 to #273 - niconicodouga (10/31/2012) [-]
I swear I saw that picture somewhere, what anime is that?

User avatar #586 to #585 - kanatana (10/31/2012) [-]
Soul Eater, dude. WATCH IT. READ IT. LIVE IT.
User avatar #587 to #586 - niconicodouga (10/31/2012) [-]
Oh thank you.
And I'm sorry to have rustled your jimmies.
User avatar #588 to #587 - kanatana (10/31/2012) [-]
Oh, Jimmies are not rustled. This is just one of the best series I've ever read. Imagine "Nightmare Before Christmas" themes crossed with "Bleach" weapon action in Hogwarts.
User avatar #589 to #588 - niconicodouga (10/31/2012) [-]
I was referring to the content, I'm the author.
User avatar #590 to #589 - kanatana (10/31/2012) [-]
Oh, I completely forgot about that. But yeah, very nice troll.
User avatar #591 to #590 - niconicodouga (10/31/2012) [-]
You are a gentleman and a scholar, thank you.
User avatar #592 to #591 - kanatana (10/31/2012) [-]
No problem, I'll admit defeat when it happens :)
User avatar #288 to #273 - WickidJuggalo (09/07/2012) [-]
Eeeexcalibur Eeeexcalibur from United kind, Im looking for him, going to california!!
User avatar #290 to #288 - kanatana (09/07/2012) [-]
You just made my ******* night, homes.
User avatar #292 to #290 - WickidJuggalo (09/07/2012) [-]
I love that little dude
User avatar #293 to #292 - kanatana (09/07/2012) [-]
Ditto :) Do you read the manga? If so, are you up to date?
User avatar #294 to #293 - WickidJuggalo (09/07/2012) [-]
Nope im not up to date ive been at military school for the last 5 months.
User avatar #295 to #294 - kanatana (09/07/2012) [-]
Damn, dude. That's rough. When you get a chance to read online, do so. Five words: BATTLE ROYAL ON THE MOON.
#236 - JamesCraft (09/07/2012) [-]
Damn you niconicoduga.
Damn you niconicoduga.
#19 - imtwitch (09/07/2012) [-]
you lied to me :(
User avatar #344 - bluerangermartin (09/07/2012) [-]
www.imdb.com/title/tt0274518/ No guys look, its funnyjunk!
#355 to #344 - sirfistalot (09/07/2012) [-]
The film follows a group of intergalactic homosexual black men from the planet Anus, who discover the presence of female creatures on planet Earth. Using guns that shoot deadly rays, they proceed to eliminate females one by one from Earth, eliciting gratitude from the previously oppressed male population. Before leaving the planet, they leave behind a "gay Ambassador" to educate the Earthlings about their new way of life.   
   
Cast:   
   
Coco P. Dalbert - ArmInAss   
Sammy Saloman - Capt. B. Dick   
Gerald F. Hail - D. Ildo   
Gbartokai Dakinah - Sgt. Shaved Balls   
Konrad Fields - Mr. Schwul   
Tony Thomas - gay Ambassador   
   
   
holy 			*******		 			****		 my sides
The film follows a group of intergalactic homosexual black men from the planet Anus, who discover the presence of female creatures on planet Earth. Using guns that shoot deadly rays, they proceed to eliminate females one by one from Earth, eliciting gratitude from the previously oppressed male population. Before leaving the planet, they leave behind a "gay Ambassador" to educate the Earthlings about their new way of life.

Cast:

Coco P. Dalbert - ArmInAss
Sammy Saloman - Capt. B. Dick
Gerald F. Hail - D. Ildo
Gbartokai Dakinah - Sgt. Shaved Balls
Konrad Fields - Mr. Schwul
Tony Thomas - gay Ambassador


holy ******* **** my sides
0
#357 to #355 - catwifdagat **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #359 to #357 - sirfistalot (09/07/2012) [-]
yes, I just watched it on youtube, lets just say its not my cup of coffee...
#59 - batcatman **User deleted account** (09/07/2012) [-]
you dirty bastard..
User avatar #558 - holeymoley (09/07/2012) [-]
OP featured in a movie

www.imdb.com/title/tt0274518/
#440 - yeahhhbuddy (09/07/2012) [-]
After investigating for 3 min
[ 537 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)