RANDOM SHIT THAT HAPPENS TO ME PT. 3. thanks for front page guys<br /> if u havent seen the second /funny_pictures/390484/RANDOM+SHIT+THAT+HAPPENS+TO+ME+P random shit that happens to me mythbuster
Upload
Login or register

RANDOM SHIT THAT HAPPENS TO ME PT. 3

 
RANDOM SHIT THAT HAPPENS TO ME PT. 3. thanks for front page guys<br /> if u havent seen the second /funny_pictures/390484/RANDOM+SHIT+THAT+HAPPENS+TO+ME+P

thanks for front page guys<br />
if u havent seen the second /funny_pictures/390484/RANDOM+SHIT+THAT+HAPPENS+TO+ME+PT+2/ <br />
the link to the first random **** is on the 2nd random ****

commen ts Br,
mom wan ?
mg west is mam?
mom bam ode: room:
THE ORE'S ARE
FOR A CAKE THAT
MAKING FOR A
FRIEND"
CLASS '" igot 137
TO an ARTEST SCORES! can an sandy
FFCCFF
UGUU
UGUU
UGUU
UGUU
UGUU-
...
+244
Views: 10353 Submitted: 05/04/2010
Leave a comment Refresh Comments (54)
[ 54 comments ]
Anonymous comments allowed.
38 comments displayed.
#24 - freshblob
Reply +9
(05/05/2010) [-]
13.37
I see what u did thar
#27 to #24 - heroofthemonsters
Reply 0
(05/05/2010) [-]
i dont
#33 to #27 - derekdaman
Reply +4
(05/05/2010) [-]
13.37 = 1337 = leet = elite = awesome
#28 to #27 - ZalgotheImminent
Reply -2
(05/05/2010) [-]
read it backwards...

what number does it make?
#29 to #28 - heroofthemonsters
Reply 0
(05/05/2010) [-]
im sorry but im just failing right now
what is it
#30 to #29 - MythBuster [OP]
Reply -1
(05/05/2010) [-]
1337 means leet. look it up cuz im to lazy to explain it lol
#31 to #30 - ZalgotheImminent
Reply -1
(05/05/2010) [-]
do as this wise person says!

DO IT NOW!
#32 to #31 - MythBuster [OP]
Reply -1
(05/05/2010) [-]
****....... its a type of "computer talk" using numbers in place of letters that look like the numbers. 1337=leet 1 as l, 3 as e, 7 as t.
#9 - funnyjunkjokester
Reply +5
(05/04/2010) [-]
You took your hands off the wheel to do the **** yeah!!!!! You gonna crash.
#10 to #9 - MythBuster [OP]
Reply 0
(05/05/2010) [-]
lol
#12 - Darkprodigy
Reply +4
(05/05/2010) [-]
Did you notice that the cost in comic 5 was $13.37?
(AKA "leet") , kinda sad i noticed that
#15 to #12 - ILoveFurries
Reply +1
(05/05/2010) [-]
Curses...Beaten to it.
#13 to #12 - MythBuster [OP]
Reply +4
(05/05/2010) [-]
*xbox achievement sound* Easter Egg Finder 100pts
#14 to #13 - TheGreatGamer
Reply +1
(05/05/2010) [-]
I wants an Achivement!
#16 to #14 - MythBuster [OP]
Reply +1
(05/05/2010) [-]
*achievement unlocked* Free Achievement 0pts
#18 to #16 - TheGreatGamer
Reply +1
(05/05/2010) [-]
*achivement unlocked* Myth Busted 5pts: See if the myth is true then blow the **** out of it.
#19 to #18 - MythBuster [OP]
Reply +1
(05/05/2010) [-]
hahaha lol
#35 to #18 - GaryMotherfckinOak
Reply 0
(05/05/2010) [-]
and the myth is my penis.
#21 - girguy
Reply +3
(05/05/2010) [-]
Anyone else realize the price was $13.37? As in 1337?
#25 to #21 - Myfapprofile
Reply +1
(05/05/2010) [-]
I was about to say that
#20 - ThumbingYouUp
Reply +3
(05/05/2010) [-]
$13.37 for three Cokes and a Milky Way .. ouch.
#17 - SamKhan
Reply +1
(05/05/2010) [-]
MOAR
#7 - RACECAR
Reply +1
(05/04/2010) [-]
still awesome XD
#8 to #7 - MythBuster [OP]
Reply +1
(05/04/2010) [-]
thank you kind sir
#1 - SamKhan
Reply +1
(05/04/2010) [-]
What was the error?
#2 to #1 - MythBuster [OP]
Reply +1
(05/04/2010) [-]
i said cat instead of car
#3 to #2 - SamKhan
Reply +1
(05/04/2010) [-]
Lol, when I read that I was like, "He keeps his money in his cat, great."
#5 to #3 - MythBuster [OP]
Reply +1
(05/04/2010) [-]
lol
#43 - Ruspanic
Reply 0
(05/05/2010) [-]
WTF, 80 is a good grade? My parents would ******* kill me if I got an 80 on a test. Some people have it so easy...





Oh well, at least my efforts will pay off in the end... right?
#45 to #43 - MythBuster [OP]
Reply 0
(05/05/2010) [-]
it would be a B but then the friend says its out of 150 making it an F
#46 to #45 - Ruspanic
Reply 0
(05/05/2010) [-]
Really? 80 is a C at my school.
#47 to #46 - MythBuster [OP]
Reply 0
(05/05/2010) [-]
o my school i A100-90 B89-80 and so on
#48 to #47 - Ruspanic
Reply 0
(05/05/2010) [-]
Lucky you. For me, A is 92.5-100 is an A, 84.5-92.5 is a B, 76.5-84.5 is a C, etc.
Do you go to school in the United States?
#49 to #48 - MythBuster [OP]
Reply 0
(05/05/2010) [-]
yea
#52 to #49 - Ruspanic
Reply 0
(05/05/2010) [-]
Hmm. So do I. I guess this sort of thing is up to individual school districts or something.
#53 to #52 - MythBuster [OP]
Reply 0
(05/05/2010) [-]
yea, must be
#4 - MythBuster [OP]
0
Comment deleted by MythBuster [-]
#6 to #4 - MythBuster [OP]
0
Comment deleted by MythBuster [-]
[ 54 comments ]
Leave a comment