Dog rage. First content and first OC by me. Based on a true story. t -Suddenly, a hot tourrette S} -Ma walking my dug appears 4;. "Hey tourrette" Alright,, gott Dog rage First content and first OC by me Based on a true story t -Suddenly hot tourrette S} -Ma walking my dug appears 4; "Hey tourrette" Alright gott
Upload
Login or register

Dog rage

Click to block a category:GamingPoliticsNewsComicsAnimeOther
 
Dog rage. First content and first OC by me. Based on a true story. t -Suddenly, a hot tourrette S} -Ma walking my dug appears 4;. "Hey tourrette" Alright,, gott

First content and first OC by me. Based on a true story

t -Suddenly, a hot tourrette
S} -Ma walking my dug
appears
4;. "Hey tourrette"
Alright,, gotta act COOL
if! I Iruh? What' s wrong?
T, -Dag taking the most massive
1 shit in the Milky way galaxy
...
+1081
Views: 31719 Submitted: 07/30/2012
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (27)
[ 27 comments ]
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#3 - anonymousditto
Reply +55 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
Actually, Chris brown still holds the title of "most massive **** in the milky way galaxy"
#21 to #3 - spinsser
Reply +3 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
check your info,, it's bono
#1 - nitroglycerin
Reply +8 123456789123345869
(07/30/2012) [-]
LOL
LOL
#7 to #1 - localcatbarber
Reply +9 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
Comment Picture
#16 - xathos
Reply +4 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
the dogsfw.
the dogsfw.
User avatar #2 - SumoWamm
Reply +3 123456789123345869
(07/30/2012) [-]
GOD i hate my dog! he does that every single ******* time!
User avatar #9 - zombiestookmybike
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
where did your sunglasses go? :(
User avatar #10 to #9 - pryhuss [OP]
Reply +2 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
A ****** took em
User avatar #11 to #10 - zombiestookmybike
Reply -1 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
zombies took mine.. and my bike :(
#13 - anon id: 2dc5305e
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
Hay gyz, im new 2 fnnyjunk and i want to make an account so i can rolls dubs. wil someone plz helppp??
also OPS a fag, lol.
#14 to #13 - xathos
Reply -1 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
0/10. troll harder. No red thumb for you, that would only please you, fail troll.
#26 to #14 - anon id: 2dc5305e
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
k
ur cool
User avatar #17 to #14 - sparkysparky
Reply -2 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
In fact let's thumb him up so he gets pissed???
#19 to #17 - gwankwo
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
Maybe we should just ignore it.
User avatar #30 to #13 - vassia
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
*Hey *I'm *to *FunnyJunk *I * will *please

And you role like this : *roll 2-3-4-5-6(depending on the number of digits you want to role)*
User avatar #15 to #13 - nitrojoe
Reply +1 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
The stink of 4chan is prominent in this one.
#8 - anon id: 24779852
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
This has happened to me sorta. A mutual friend sent her two hot-ass friends to my apartment to get some weed off me while I was partying with my buddies. After convincing them to stay and have a couple drinks with us, my apartment started to smell like rancid ****. I asked them if they farted and they laughed and said they have to leave and hurried out. I turned around and my cat is spraying diarrhea on the wall behind me. Poor guy.
#6 - carlose
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
actually that also happen to me .. i was walking my dog( siberian husky) and he was pulling alot so we were taking a break .. and then this gorgeous  chick with her mini doggie saw my dog so she was coming to pet him then she made this ugly face and walk away .. then i looked at my dog and he was throwing up    
   
   
   
MFW
actually that also happen to me .. i was walking my dog( siberian husky) and he was pulling alot so we were taking a break .. and then this gorgeous chick with her mini doggie saw my dog so she was coming to pet him then she made this ugly face and walk away .. then i looked at my dog and he was throwing up



MFW
#5 - mrmgee
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
**mrmgee rolled a random image posted in comment #1 at Wanna start something?! **
#4 - anon id: 6ee5245a
Reply 0 123456789123345869
(07/31/2012) [-]
in the first box, ur dog looks like an octopus...
[ 27 comments ]
Leave a comment