fucking-meth. i hate tittles in my punch-line.... r” £' Dad when i am grown up, i wanna be a i. scientist.. just like you!. Nothing wrong with that. haha white People
Upload
Login or register
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (234)
[ 234 comments ]
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#7 - rustymushroom
Reply +129 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Nothing wrong with that.
User avatar #83 to #7 - midget gang bang
Reply +1 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
I started watching the series yesterday, now about half way through season 2 but I still can't see him as a "bad-ass" after Malcolm In The Middle.
User avatar #111 to #83 - rustymushroom
Reply +1 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Yeah I used to watch malcolm in the middle back when it was on, i still enjoy it now, but after watching breaking bad as much as i have I can't think of Brian Cransten or if you'd like, Hal of anything else other than an absolute badass.
User avatar #113 to #111 - midget gang bang
Reply +1 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Well, I'm still not at the part where he's ultra-badass, so maybe my view will change soon.
User avatar #128 to #113 - rustymushroom
Reply +1 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Yeah it really wont take too long, season 4 has been my favourite so far :)
User avatar #281 to #128 - midget gang bang
Reply +1 123456789123345869
(07/19/2012) [-]
Holy ****, just caught up with the series.

Goodbye Hal, Hello Heisenberg.
User avatar #282 to #281 - rustymushroom
Reply 0 123456789123345869
(07/19/2012) [-]
I didn't think it would take too long :)
#187 to #7 - skunkmilk
Reply +2 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
#46 to #7 - hellbird
Reply +18 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
I realize I sound bad for asking this, but is that show any good, I have never seen an episode, but I see references to it a lot.
User avatar #112 to #46 - rustymushroom
Reply 0 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Its never too late to start watching it, I went through watching them from the beginning again just so i had everything fresh in my memory for the start of season 5, its just going to kill me when it gets halfway through, then we have to wait till next july for the last half :(
#184 to #112 - hellbird
Reply 0 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
I watched the first two episodes last night, ******* amazing, I kinda don't want to watch it though because it's so damn good that I don't want to get to where I gotta wait so long for the new episodes lol
User avatar #188 to #184 - rustymushroom
Reply +2 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Thats exactly what i did, i started watching when season 3 started, i watched them all within a week pretty much then i had to wait weekly :( its killing me ahah
#191 to #188 - hellbird
Reply 0 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
yep, so i'm just going to keep it bookmarked for a few years and watch when it finally finishes...though i'm really wanting to know what happens in ep. 3....damn show is to good to put off -_-
User avatar #195 to #191 - rustymushroom
Reply 0 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Try watching just 1 or 2 episodes a week, then maybe even wait longer inbetween seasons, that'll drag it out for you.
Just depends on whether you have the self control to do so, i did try, i failed. Miserably.
#199 to #195 - hellbird
Reply 0 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
guess that means my 2 eps for this week are over :o
#13 - dlerp
Reply +72 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
#11 - xkmarcus
Reply +66 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Fixed
#79 - carlose
Reply +50 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
#82 to #79 - hobomofo
Reply +30 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
the results are astounding
#37 - eljay
Reply +42 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
User avatar #100 to #37 - tehrox
Reply 0 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
I posted a comp of those and they got 6 thumbs down
#138 - rupturedfarms
+33 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#94 - aqproductions
Reply +23 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
**aqproductions rolled a random image posted in comment #67 at Fuck Blankets **,
*******...
#116 to #94 - conagheraxe
Reply +6 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Holy ****, that's a fine roll.
Holy ****, that's a fine roll.
#36 - thehuntdog
Reply +23 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
#40 to #36 - npfortytwo
Reply +6 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
Comment Picture
#121 - sapphiresparta
Reply +22 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
BREAKING BAD *****
#163 to #121 - staticmind
Reply +6 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
favorite show
#21 - scootaderp
Reply +22 123456789123345869
(07/17/2012) [-]
All Hail the King