Motivationals. I Made Some Of Theese And I Found The Rest On The Internet. <br /> If I Get Enough Thumbs I Might Make Another. <br /> Please Comment motivational compiliation nipple cripple awakive
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Motivationals

I Made Some Of Theese And I Found The Rest On The Internet. <br />
If I Get Enough Thumbs I Might Make Another. <br />
Please Comment And Rate.<br />
Thanks.

Hey guys,
For the last couple weeks i' been on i'
noticed something
Most front page pictures are
And since We made a few motivational posters that only
got thumbs max. I' decided to put them all together
and make my own
Hope you enjoy "
TO GET BEAVER
Must think like beaver
FARMVILLE
The Real Mother ******* Deal, Yo
THE ASSROOM.
Once You Go Black, You Gonna Need a Wheelchair
HE SHI SPARTA!
Some Things Just Don' t Require Translation.
Sasha Harris
SLAP CHOP
You' re Doing It Wrong.
JIHAD & INFIDELS
Much more fun than Cops & Robbers
Prepare to be completely smothered by my giant hairy balls.
You' re doing it wrong
Much spindlier once you get to know them
lol no um my only drying
THEY SEE ME ROLLIN'
They ham
MICGIMPIN
Yo my man, you want fries wit dat Hoc?
Thumb this up
Awakive
...
  • Recommend tagsx

Comments(124):

[ 124 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #47 - sarz (04/23/2010) [+] (1 reply)
pic. #11 . Batman Bin Suparman. the "BIN" actually means "son of" in arabic. thats the cherry on that ice-cream
User avatar #67 - eveon (04/23/2010) [-]
I think this is 20x funnier than the stuff xaviersstuff is posting cuz he just compiles old jokes/pics so he can get around that feature that tells you your pic is already posted so he can be the thumb whores god.
You sir have restored my faith in the funny of compilations and you get a nice green thumb from me.
+11
#57 - boredmeallday **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #52 - WETDRYER (04/23/2010) [+] (3 replies)
**WETDRYER rolls 527,513,476**
if it ends in 3 im gay
User avatar #54 to #52 - IcyDeadPeople (04/23/2010) [-]
youre still gay anyway
#68 - anonymous (04/23/2010) [+] (2 replies)
Who is the kid at the end?
User avatar #70 to #68 - MrDanny (04/23/2010) [-]
Don't be embarrased its ok.
#4 - anonymous (04/22/2010) [+] (3 replies)
i thumbed down cuz of teh face at the end...nice way to **** it up*derp face*
User avatar #5 to #4 - Awakive (04/22/2010) [-]
Hurr, 1 bad picture, I thumb down. I R Ambalamps.
User avatar #109 - adamsvette (04/23/2010) [+] (1 reply)
what the **** is that kid at the end really doing?
User avatar #112 to #109 - Awakive (04/23/2010) [-]
He's pointing at you retard
User avatar #19 - AnonRising (04/22/2010) [+] (1 reply)
Ugh... If you're gonna do Chinese, atleast get it right! Damn it man, it's "Zhe" not "Jie."
Persian: "Zhe shi sang bang! Zhe shi feng kuang!"
Leo: "Feng kuang ma? ZHE! SHI! SPARTA!!!!"
Sorry, but even eastern languages need a grammar nazi. Zaijian hen pang de zhu.
User avatar #121 - EricCartmann (04/23/2010) [+] (3 replies)
lol at the they see me rollin
User avatar #123 to #121 - kenada (04/23/2010) [-]
hmmphh
User avatar #9 - airguitar (04/22/2010) [+] (3 replies)
Wow are these original? I don't think I've seen more than 1 before. Good job mate but PLEASE dont make more compilations, they're all over the front page and are like a cancer at this point >.<
User avatar #15 - Skwisgar (04/22/2010) [+] (2 replies)
hhhhhas, that douche-bags that sells ******* Shamswows ***** punched a whores cause hes is soft-cores-pussy and cant takes bitings
User avatar #2 - xToXiCxCuPpYcAkEx (04/22/2010) [+] (1 reply)
Haha! These are great. :D
User avatar #125 - Ryansixsixsix (04/23/2010) [-]
Ahahah it does actually say batmin bin suparman in the arabic :D
User avatar #114 - retardizard (04/23/2010) [-]
the guy with the name batman bin suparman's race is appearently javenese
#79 - markpersonguy **User deleted account** (04/23/2010) [-]
ok, that noob kid looks like my sister
User avatar #60 - RawkingJames (04/23/2010) [+] (2 replies)
Love the abridged quote.
User avatar #38 - ThoseLilBastards (04/23/2010) [-]
The last picture scared the **** out of me.
+2
#1 - Thumbsuckerredhead **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #41 - goomdarr (04/23/2010) [+] (6 replies)
you always gotta wonder with that mcdonalds thing...why cant they just sue the ******* for copyright, im sure htey didnt walk into mcdonalds and was like yo dawg ill have a mcchicken and i want to use your name on my car because im cool yo.
#33 - TheRedWolfBackup **User deleted account** (04/23/2010) [-]
i want to crawl up that fat annon's ass and live there
[ 124 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)