Upload
Login or register
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#211 - fattytatty
Reply -53 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
thumb me up! i need some green so i can feel like a sir lol XD
#268 to #211 - anon id: f5e9fd73
Reply 0 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
MFW i see your retarded profile
#256 to #211 - imfromyoutube **User deleted account**
+1 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#239 to #211 - whyyourepost
Reply +2 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
Go to his profile, most obvious troll of all time.
#243 to #239 - fattytatty
Reply -3 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
haha no ****, im so bored
User avatar #244 to #243 - whyyourepost
Reply +2 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
Gotta love how people take it seriously...
#253 to #244 - dustypengwin
Reply +2 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
This image has expired
Thumb for your profile picture
#249 to #244 - fattytatty
Reply -1 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
its what is keeping me going today, its so damn hot out so i have on my laptop all day long. im not even remotely good at trolling AT ALL. but people still freak out
#234 to #211 - fattytatty
Reply -8 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
Why are you all thumbing me down, i thought it was funny :,( meanies
User avatar #236 to #234 - goldenpotato
Reply 0 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
We don't.
#231 to #211 - legendofzeldafreak
Reply +2 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
#225 to #211 - ghettogaiden
Reply +1 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
#221 to #211 - therobawesome
Reply +3 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
Comment Picture
#217 to #211 - gmarrox
Reply +13 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
This isn't youtube.
This isn't youtube.
#240 to #217 - fattytatty
Reply -4 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
i bet you think you are so funny, well, NEWSFLASH; you are not. lol BURN
#224 to #217 - rossdabigboss
Reply +2 123456789123345869
(06/10/2012) [-]
mfw i hear "like, favorite, and subscribe" on youtube videos