Upload
Login or register
Online User List [+] Online: (14): ajrin, awesomedewd, cazabrow, desmondxburton, Draserszes, kninee, mdgs, monotuei, nomora, shenro, thekame, tyrano, wildikdog, yibdiy, anonymous(7).
asd
#407832 - TorontoFCHooligan
Reply +2
(12/25/2012) [-]
3AM in the EST, and i just wish 6 hours would go by so we can open presents and drink coffee and im at my grandparents and yeee.
ITT: christmas pictures!
#407902 to #407832 - MillionsKnives
Reply +1
(12/25/2012) [-]
I got my gift already. I bought myself some single malt whisky and am currently enjoying the hell out of it.
#407911 to #407902 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Cheers maaaaaaaaate, whussssssky! leave some out for ol santa eh?
#407915 to #407911 - MillionsKnives
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Haha, maybe, I'll have to think on it.
#407919 to #407915 - TorontoFCHooligan
Reply 0
(12/25/2012) [-]
i'm dressed up as santa and im in your house looking for whisky......dont scream..
#407922 to #407919 - MillionsKnives
Reply +2
(12/25/2012) [-]
You better not startle me, I have a decent amount of knives around here.

Well if you wanted some, you just have to ask.
#407925 to #407922 - TorontoFCHooligan
Reply 0
(12/25/2012) [-]
DAHAHAHAAHAH
>Knives
>decent amount
> name is MillionsKnives....
ohhhohoohohoohoh, well then i'm off to bed knives, hope you have a good christmas man
#407930 to #407925 - MillionsKnives
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Honestly, I didn't even think about that.

You as well. Have a good night.
#407859 to #407832 - oOunrealOo **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#407868 to #407859 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
FUCK YES, thats some sick shit dude,
#407854 to #407832 - somefuckingguy
Reply +1
(12/25/2012) [-]
I got soap...I actually got some cool shit aswell, but the soap tops them all...
#407861 to #407854 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
are you a smelly or dirty person? maybe thats why the soap stands out so much for you :p or is it just some delicious smelling fucking sex in a bar soap soap?
#407876 to #407861 - somefuckingguy
Reply +1
(12/25/2012) [-]
I bathe. Like, 3 times a year...Maybe... And it's only soap soap, not fucking sex in a bar soap whatever the fuck that is...
#407879 to #407876 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
lol i was just trying to emphasize the possible greatness of the soap. but if its only soap soap then maybe you should use it ? haha idk, usually when someone give you soap it's like saying 'you smell like shit, please use this everyday"
one time i didnt have a shower for a whole week....

anywyas, merrrrychristmasuu
#407840 to #407832 - maggotinfantry
Reply +1
(12/25/2012) [-]
I got a Glock 17 (9mm), some ammo for my AK, and cookies. Getting more food tomorrow.
I got a Glock 17 (9mm), some ammo for my AK, and cookies. Getting more food tomorrow.
#407857 to #407840 - yusay
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Oh sweet, cookies
#407863 to #407857 - maggotinfantry
Reply 0
(12/25/2012) [-]
Cookies are wonderful, wonderful creations thrown to mankind from the heavens and soaked in the delicious nectar of angels.   
   
And they're tasty.
Cookies are wonderful, wonderful creations thrown to mankind from the heavens and soaked in the delicious nectar of angels.

And they're tasty.
#407870 to #407863 - yusay
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Fucking delicious. I should make some.
#407846 to #407840 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
those are guns eh? hmmm sounds fun, i've always wanted to be a badass stealth mother fucker in a forest that takes out a deer or something far as fuck away.... wait a minute. a glock and an ak arent really good for hunting though are they? did you get those for christmas? guns for christmas :o
#407849 to #407846 - maggotinfantry
Reply +1
(12/25/2012) [-]
<--Amerifag   
<-- Southern Amerifag with very pro-2nd Amendment family   
<-- Glock was a Christmas present to keep in my car (defense) and AK (I've had for awhile but they got me lots of ammunition for it) for target shooting mostly. I suppose if I put the ten round magazine in I could use it for deer... I'm going to look into that now.
<--Amerifag
<-- Southern Amerifag with very pro-2nd Amendment family
<-- Glock was a Christmas present to keep in my car (defense) and AK (I've had for awhile but they got me lots of ammunition for it) for target shooting mostly. I suppose if I put the ten round magazine in I could use it for deer... I'm going to look into that now.
#407855 to #407849 - TorontoFCHooligan
Reply 0
(12/25/2012) [-]
daaaaaaaaaamn, so are the states so dangerous you need a gun just to be safe? or do you just like having a gun? either way, merrychristmas bud, watch out for blacks and yankees eh dixie , looks like you wont be having any trouble though with your metal deathdealers of fuck :p
#407860 to #407855 - maggotinfantry
Reply +1
(12/25/2012) [-]
The states aren't necessarily dangerous, I just like guns. Merry Christmas to you too!
I hate racism
#407866 to #407860 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
cool cool, i similarly dislike racism. ummmmm... i've had a fj account for so friggin long...... pssst, how do you make small letters....
#407872 to #407866 - maggotinfantry
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Click the small button at the top...
#407873 to #407872 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
oh shit. like this. thanks dude
#407837 to #407832 - xenophaigus
Reply +1
(12/25/2012) [-]
I always open mine Christmas eve, i got a Creeper sweater, A model kit, and Ghost in the Shell Season 1. Gonna be busy for awhile watching and building
#407838 to #407837 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
awesome man! yooo you are making me more excited to open them up... gah, merry christmasu yoo
#407842 to #407838 - xenophaigus
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Merry Christmas to you too, hope you get equally good(if not better) shit than me.
#407847 to #407842 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
hey thanks :p but its not really about what i get anymore, cuz i dont really want or need anything. i just like seeing my grandparents and my other family cuz i dont often see them during the year.
#407852 to #407847 - xenophaigus
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Well, have fun! Being with the family is a great thing, now I gotta go. Gotta work in the morning. Yea, gotta pull a christmas shift. One of the FUN things about working at a Convienience Store. Presents set me way too far back...
#407856 to #407852 - TorontoFCHooligan
Reply 0
(12/25/2012) [-]
i feel ya, im a broke student. night night, work hard, feels good to come home! :P
#407834 to #407832 - hewenttojareds
Reply +1
(12/25/2012) [-]
i already opened my presents, i got a watch and i got to eat with the family
#407835 to #407834 - TorontoFCHooligan
Reply +1
(12/25/2012) [-]
Sounds great dude! we usually wait until christmas morning but i had a serrrrious dinner several hours ago. luckily i have that beautiful time called night when normal people sleep,, i watch anime and go on here :p merry christmas!
#407839 to #407835 - hewenttojareds
Reply +1
(12/25/2012) [-]
merry Christmas to you too