This really works. It works but hard part is not to wake up the victim.... ninetails and jo
x

Comments(193):

[ 193 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#39 - EarthDefenseforce (02/06/2012) [-]
i can use this now!!!!!!
#2 - onemanstand ONLINE (02/05/2012) [-]
#111 to #2 - slicknugget (02/06/2012) [-]
It's because you can't read
#194 to #111 - thejennifer (02/06/2012) [-]
That was original.
#113 to #2 - extremistavenger ONLINE (02/06/2012) [-]
It's the original plot of Inception.
#134 - receivebacon (02/06/2012) [-]
Doing a pee?
#167 - scooterfagxo (02/06/2012) [-]
click to enlarge, my favourite
#106 - bradhumby (02/06/2012) [-]
the bee , after he took a piss
#126 - puffytard (02/06/2012) [-]
Comment Picture

#115 - iseeafaggot **User deleted account** (02/06/2012) [-]
Was anyone else thinking this?
#130 - hiitthatbong (02/06/2012) [-]
The next day...
The next day...
#59 - autocrazy (02/06/2012) [-]
Saw this 			****		 about three times now.
Saw this **** about three times now.
#173 - KevKK (02/06/2012) [-]
**KevKK rolled a random image posted in comment #274 at Uh, Yeah.. Thats why.. **
#146 - neocortex (02/06/2012) [-]
This image has expired
Hold the phone...!
#25 - ListerMucus (02/05/2012) [-]
he sacrificed his dignity in order to save the life of a friend.
User avatar #135 - alecsucks (02/06/2012) [-]
im being truthful this has been on fj more than three times all though its funny it gets tiresome
User avatar #139 to #135 - weapsycho (02/06/2012) [-]
damn i thought it was oc...the toenail clipping goes to you....
User avatar #140 to #139 - alecsucks (02/06/2012) [-]
same to you my freind
#92 to #84 - shadsword (02/06/2012) [-]
oh boy that anime
oh boy that anime
#94 to #92 - honourableevil (02/06/2012) [-]
Good SIr, I have absolutely no clue as to what this fabulous anime you speak of. Care to share?
Good SIr, I have absolutely no clue as to what this fabulous anime you speak of. Care to share?
User avatar #198 to #94 - shadsword (02/06/2012) [-]
kodomo no jikan. pedobear approves heavily of this anime
User avatar #93 to #92 - technotronics (02/06/2012) [-]
what's it called?
User avatar #199 to #93 - shadsword (02/06/2012) [-]
kodomo no jikan. pedobear approves heavily of this anime
#127 to #92 - postalduckling (02/06/2012) [-]
Yeah, I gotta know. Also I have no good pictures on my phone, so take this instead

User avatar #204 to #127 - HGOnethreeone (02/06/2012) [-]
Kodomo no Jikan
User avatar #209 to #204 - postalduckling (02/06/2012) [-]
Thank you my kind sir / madam
User avatar #203 to #92 - HGOnethreeone (02/06/2012) [-]
Your name sounds familiar, but I can't tell why. You use anything similar on other sites (like, with the Shad part but something else afterwards)?
#205 to #203 - shadsword (02/06/2012) [-]
yup thats me, any online thing, im shad___


(wow im remembered)
User avatar #206 to #205 - HGOnethreeone (02/06/2012) [-]
So, would you happen to be TheRealShadman?
#207 to #206 - shadsword (02/06/2012) [-]
... nope

only if the name starts with shad
User avatar #208 to #207 - HGOnethreeone (02/06/2012) [-]
Damn.
#72 - kaiba (02/06/2012) [-]
#32 - qazlord ONLINE (02/05/2012) [-]
ihavebeenwaiting5000yearstousethis.jpg
[ 193 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)