You did this.. ATTENTION EVERYONE. I DIDN'T COPY THIS OFF OF A FACEBOOK GROUP. I DON'T EVEN HAVE A FACEBOOK.. YOU DID THIS Fer masons unknown, my speed increase Hotel hallway Running childhood
x
Click to expand

You did this.

You did this.. ATTENTION EVERYONE. I DIDN'T COPY THIS OFF OF A FACEBOOK GROUP. I DON'T EVEN HAVE A FACEBOOK.. YOU DID THIS Fer masons unknown, my speed increase

ATTENTION EVERYONE. I DIDN'T ******* COPY THIS OFF OF A FACEBOOK GROUP. I DON'T EVEN HAVE A ******* FACEBOOK.

YOU DID THIS
Fer masons unknown, my speed
increased ten felt! when running in 'ii'
hate! hallway.
...
  • Recommend tagsx
+670
Views: 38354
Favorited: 82
Submitted: 03/17/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to ManateeFantasy submit to reddit

Comments(262):

[ 262 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #104 - RaccoonKyle (03/18/2010) [-]
I always thought something was chasing me whenever i was alone. I ran full speed, then immediately stopped when someone came out of a door.
#106 to #104 - xMarex (03/18/2010) [-]
I do that all the time lol
#7 - Analaya **User deleted account** (03/17/2010) [-]
Hmmm... Could it be the Crown Plaza in Toronto Don Valley?
User avatar #10 to #7 - ManateeFantasy (03/17/2010) [-]
You my sir, win 100 thumbs ups. Everyone thumb this man.
#31 to #10 - Analaya **User deleted account** (03/17/2010) [-]
Yesss! I'd like to take this time to thank my mother. I wouldn't be here without her. I would also like to thank ManateeFantasy for such an awesome prize. Thank you!!!! :)
User avatar #226 to #31 - pufan (03/18/2010) [-]
way to ruin it
#274 to #226 - Analaya **User deleted account** (03/20/2010) [-]
Hey **** you.
User avatar #269 to #226 - TheBrickShitter (03/18/2010) [-]
ha. why did you have to go all fancy. i should chris brown u.
#268 to #10 - Farkum (03/18/2010) [-]
Manatee your avatar is making my head go *******
User avatar #220 - GodofTV (03/18/2010) [-]
Usain Bolt + Hallway = worm hole?
User avatar #130 - Zlurpo (03/18/2010) [-]
You scribbled out "CROWNE PLAZA Toronto Don Valley" and the logo that looks like 3 stripes waving in the wind. Also, a very tiny copyright/registered/trademark logo, I don't know which.
I know, I'm not the first to get it.
You need to login to view this link
User avatar #149 - HalfBaked (03/18/2010) [-]
This is one of the many rules I live by. If there is a hotel hallway, I shall sprint down it, and may NOTHING stop you... Not even Consuela.
#170 to #149 - xDrAwesome (03/18/2010) [-]
I think i love you.
On a side note, i ran into consuela once doing this exact thing. she was round a blind corner. BITCH WITH HER LEMON PLEDGE AND LOO ROLL WHICH IS TOO THICK TO BE COMFORTABLE.
User avatar #160 to #149 - caitxrawks (03/18/2010) [-]
LOL
User avatar #150 to #149 - rherrero (03/18/2010) [-]
we need more lemon pleadge
#119 - BlahYourHamster **User deleted account** (03/18/2010) [-]
I want to take a shopping cart and ride it all the way down the Sears Tower with a quarter-pipe at the bottom for me to get on the ground safely... (sort of) Then ride around the streets aimlessly avoiding cars.
#136 to #119 - sonofchrishansen **User deleted account** (03/18/2010) [-]
quarter pipe wont do it , u will need to get some brakes on that monster , i dare u to do it!!
User avatar #108 - Funnypics (03/18/2010) [-]
Of course its not like you just copied the name of a facebook group or anything...
User avatar #67 - PteParts (03/18/2010) [-]
It's almost like there was a Facebook fan page made for this the other day and thousands of people joined because it's a common feeling and so you decided to bring that here, because common ground gets you thumbed up.
:P But seriously, I'm just being a smart ass. Good lolz good lolz.
User avatar #246 - Illusion (03/18/2010) [-]
i thought he was a stinky kid running from his mother not wanting to take a shower.....but then i laughed....because she was in the kitchen :D!
+3
#236 - DSend **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #115 - foxr (03/18/2010) [-]
im kinda scared to do that... when i was in 5th grade i was chaseing my friend down the hallway and he didnt see the door that was open... and 1st he hit the door and then hit wall with hes head :( at first moment it was "OMG! are you alive?" but then it was funny :D for me....
User avatar #118 to #115 - foxr (03/18/2010) [-]
sry about english... kinda drunk :)
User avatar #120 to #118 - ihavenoname (03/18/2010) [-]
holy **** uim kinda drunk to
User avatar #122 to #120 - foxr (03/18/2010) [-]
*hik up* i think we should drink to that!
User avatar #123 to #122 - ihavenoname (03/18/2010) [-]
damn straight
User avatar #127 to #123 - foxr (03/18/2010) [-]
*takes beer cup* i wanna say thx to fuuny junk that... um.. *drinks the beer* YEAH!!!! *hits the ground*
User avatar #129 to #127 - ihavenoname (03/18/2010) [-]
AGREEDDDDD!! *passes out
User avatar #134 to #129 - TommyPickles (03/18/2010) [-]
haha cumon guys st. patty's was yesterday
User avatar #133 to #129 - Okapi (03/18/2010) [-]
This is why funnyjunk needs more drunks.
User avatar #189 to #133 - ihavenoname (03/18/2010) [-]
hmmmm yes i agree
User avatar #84 - funnyjunkjokester (03/18/2010) [-]
Yeah, it's true. But, I always expected there to be those twins from the Shining standing at the end of the hallway anytime I went around a turn.
User avatar #74 - ZombieSmile ONLINE (03/18/2010) [-]
What did you have scribbled out down there ;)
User avatar #39 - PritchMan (03/18/2010) [-]
thoose look like stench lines
User avatar #17 - ProfessorBadass (03/17/2010) [-]
I run like mother ******* lightning in hotel hallways! i thot i was the only one =D
User avatar #32 to #17 - EmiDaShogun (03/18/2010) [-]
**EmiDaShogun rolls 105,744,515** OMG me too! I also thought I was the only one! Seriously, why the HECK is that? LOLOL!!!!
User avatar #124 to #32 - foxr (03/18/2010) [-]
it not about how fast are you running! it about why are you running :D
User avatar #265 - menindresses (03/18/2010) [-]
It's like an electromagnetic cannon.

the cheap carpet holds a static charge, and as you pick up more of it, your feet are reppeled by a greater electrical force with each step.

If you could find a hallway long enough, eventually you would reach the speed of sound.
User avatar #271 to #265 - ManateeFantasy (03/18/2010) [-]
Lol if you can run that long.
I can onlly run for about a minute
User avatar #241 - balognaeatyou (03/18/2010) [-]
*roll #*
User avatar #242 to #241 - balognaeatyou (03/18/2010) [-]
that was a fail, fuhk
#105 - anon (03/18/2010) [-]
i live in a dorm and i run ****** everywhere. people stare at me like WTF YOU NO RUN HALLWAY and i'm all **** YOU HATERS I'M THE FASTEST ****** ALIVE USAIN BOLT AINT GOT **** ON ME
#42 - orgasmmonkey **User deleted account** (03/18/2010) [-]
**orgasmmonkey rolls 912,576,588** apples!

+3
#114 - freddiiee **User deleted account** has deleted their comment [-]
[ 262 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)