YouTube rap. 1st Video: www.youtube.com/watch?v=3dHi2xIuXx4 2nd Video: www.youtube.com/watch?v=65ea873fF2Y Part 1: /funny_pictures/2473852/The+best+speech+ever/ youtube Rap sex with daughter
Upload
Login or register

YouTube rap

1: linen sst link in a tall
ft: [men gnd link in
3: Play both at the same time
The
ttwtt mo
...
+1827
Views: 45385 Submitted: 08/12/2011
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (448)
[ 448 comments ]
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#83 - kridane
Reply +64 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
Ask for thumbs and you get them...........................
#199 to #83 - xGODx
Reply 0 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
I like how that comment has more thumbs then the content itself, its funny to see how many people will actually take the time to do it and not to thumb it up lol
I like how that comment has more thumbs then the content itself, its funny to see how many people will actually take the time to do it and not to thumb it up lol
#98 to #83 - willitbreak **User deleted account**
+1 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#174 to #83 - memorableusername
Reply +2 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
He's almost at 900 now. (o.0)
#104 to #83 - thehunt
Reply +5 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
This image has expired
and for that matter; this was his idea, with only 60 thumbs. sure YT thumbs are ridiculous and stupid as their friend system... but still
#128 - stalk
Reply +41 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
#139 to #128 - vintageoc
Reply +1 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
i love you
User avatar #135 to #128 - improbablyyourdad
Reply +2 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
lol The ad with ice cube in it ruined it.
#150 to #128 - Afrew
Reply +3 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Holy crap, this is even more incredible. This is seriously so epic. I'm getting enormous chills right now.
#137 to #128 - deathtoaloneman
Reply +6 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
User avatar #140 - RoflSlayers
Reply +22 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Go to first link, pause at 0:11, open 2nd link, enjoy:
Link #1: www.youtube.com/watch?v=Doanyx68vE0
Link #2: www.youtube.com//watch?v=lOJqicM6x84
#436 to #140 - anon id: acc5e58a
Reply 0 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
That was the best sync, I have ever ******* heard/watched. Thank you
#463 to #140 - anon id: d34950dd
Reply 0 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
I actually entered a captcha code to thumb this up. Well done RoflSlayers...
User avatar #144 to #140 - cookiemonstrosity
Reply +1 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
this was great
SO INTENSE
#159 to #140 - muguno
Reply +1 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Comment Picture
#162 to #140 - nukarama
Reply +1 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
I love you.
#164 to #140 - clubbored **User deleted account**
+1 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#149 to #140 - Afrew
Reply +2 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Great Odin's anus...
#143 to #140 - dasepicbass
Reply +5 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Comment Picture
#91 - patronsaintofme **User deleted account**
+22 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#92 to #91 - gjtz
Reply +5 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
That picture . . . Why?
#99 to #92 - patronsaintofme **User deleted account**
+3 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#100 to #99 - gjtz
Reply +11 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
Damn my MS Paint skills are l33t.
#119 to #100 - Rammencup
Reply +3 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
#153 to #99 - pomegranate
Reply 0 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Comment Picture
#107 - leveetothechevy **User deleted account**
+13 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#133 to #107 - RainbowFright
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#327 - Ibrapin
Reply +12 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
#148 - Afrew
Reply +11 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
lol Holy crap, this is gold. This is seriously the best thing I've seen all night!
lol Holy crap, this is gold. This is seriously the best thing I've seen all night!
#284 - CollinTB
Reply +9 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
This isn't the first time youtube ads have foiled my plans.
#129 - opssfiftysix **User deleted account**
+9 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#8 - oshtper
Reply +9 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
Im not the guy who likes Rap music, but this **** is ******* awesome!
User avatar #16 to #8 - omoshiroi
Reply +3 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
me neither but srsly try listen to Aotp.. 'Dump the clip' and 'Seven' are some of their best songs
User avatar #66 to #16 - stealthymuskrat
Reply +3 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
just get all four of their albums they are all good songs with the exception of one or two.
User avatar #469 to #66 - omoshiroi
Reply 0 123456789123345869
(08/13/2011) [-]
Yea dont know all their songs, but i have some favorites: dump the clip(!!) seven, battle cry, bloody tears, dont cry and frontline (!!)
User avatar #23 to #8 - catsareforcancer
Reply +3 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
Aesop Rock has some poetic lyrics. Possibly one of the only rappers worth giving a listen.
User avatar #68 to #23 - stealthymuskrat
Reply +4 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
poetic/random but I like him nonetheless haha. his beats are filthy too. thumb for you sir
User avatar #85 to #68 - catsareforcancer
Reply +1 123456789123345869
(08/12/2011) [-]
and the same for you, good sir!