Truth In Game Titles II. Crap, forgot to mention in my post that all of these come from Something Awful dot com. I made none of these, just compiled them togeth
x
Click to expand

Truth In Game Titles II

(Enlarge)
Truth In Game Titles II. Crap, forgot to mention in my post that all of these come from Something Awful dot com. I made none of these, just compiled them togeth

Crap, forgot to mention in my post that all of these come from Something Awful dot com. I made none of these, just compiled them together.
If you want to see the first one then here's link.
/funny_pictures/2441065/Truth+In+Game+Titles/
Here is my newest comp.
/funny_pictures/2448851/Accuracy+In+Game+Titles/

Magically Adhesive
Ball of Gamay
PlayStation's
mm IT TIME (ll)
SQUARE crux
PlayStation i? "-.
t", as w Arif
MPA
...
  • Recommend tagsx
+326
Views: 11801
Favorited: 15
Submitted: 08/05/2011
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to nuthut submit to reddit
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - rainbowblitz (08/05/2011) [-]
This image has expired
Suggestion -

The Legend of Link: Seriously Zelda has like 5 minutes in this game. Name it after the protagonist.
#3 to #1 - NutHut (08/05/2011) [-]
Damn, just noticed I forgot to mention that I didn't make these. I put it in my previous comp but people still assumed I made them.
#6 - isdtea (08/05/2011) [-]
lol at Final Fantasy 12 and the Katamari one XD
#11 - llmazell (08/05/2011) [-]
burnout **** amazing, have you seen the new one they are making?!? WTF same with devil may cry :( during all those awesome game series to ****
#14 to #11 - slayn (08/06/2011) [-]
Agreed on DMC, but I'm still gonna get it because it looks fun. Just wish they'd name it something else :/
#23 to #14 - llmazell (08/06/2011) [-]
bro in the new burnout they are making it some like 2D piece of **** with no racing... like wow are you kidding me?
User avatar #16 - bloopers (08/06/2011) [-]
what was spawn camping 101
User avatar #18 to #16 - JnCproductions (08/06/2011) [-]
Battlefield 1942 I believe.
User avatar #19 to #18 - bloopers (08/06/2011) [-]
oh gotta get it you know a place i can download it
#21 to #20 - bloopers (08/06/2011) [-]
thanks dude brofist?
User avatar #22 to #20 - bloopers (08/06/2011) [-]
wait i just press download right
User avatar #24 to #22 - JnCproductions (08/06/2011) [-]
You need to get a torrent downloader like uTorrent:
http://www.utorrent.com/downloads/complete
Once you download that, downlaod the torrent from thepiratebay and open it.:]
#26 to #24 - bloopers (08/06/2011) [-]
you shall be brofisted
User avatar #25 to #24 - bloopers (08/06/2011) [-]
ok
User avatar #29 to #24 - bloopers (08/06/2011) [-]
done now what
User avatar #10 - jacksoni (08/05/2011) [-]
That quote is from Yathzee Crowshaw am i rite huh?
User avatar #12 to #10 - NutHut (08/06/2011) [-]
CORRECT!
User avatar #15 to #12 - IAmAdamSavage (08/06/2011) [-]
...everybody who guessed probably just googled the damn thing.
User avatar #30 to #15 - jacksoni (08/07/2011) [-]
I didnt! :D I'm just a huge fan of zero punctuation :P
User avatar #17 to #15 - NutHut (08/06/2011) [-]
Only one person guessed. Also good for them if they do, it means that they might look into Zero Punctuation.
User avatar #9 - Kiecool (08/05/2011) [-]
**** Zul'jin trade chat
User avatar #4 - tohnado (08/05/2011) [-]
007: He bangs another chick.
#28 - pvits (08/06/2011) [-]
>:C What? I never get spawncamped in BF: 1942

(Pic unrealted)
#27 - Miokel (08/06/2011) [-]
Ha I played bayou billy when i was younger! It was awesome.
User avatar #7 - hiimawesome (08/05/2011) [-]
**hiimawesome rolls 215,013,504**
#13 to #7 - Rascal (08/06/2011) [-]
**anonymous rolls 454,911,659**
 Friends (0)