Ninja magnets. this is awesome...<br /> sorry if this is a repost.. i would kill for those. Awesome Ninja magnets WEAPON
Upload
Login or register
Leave a comment Refresh Comments (97)
[ 97 comments ]
Anonymous comments allowed.
65 comments displayed.
#27 - fiireflies
Reply +12
(03/03/2010) [-]
i would kill for those.
#83 to #27 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
oh hay guises whats happening?
#84 to #27 - AltiarCow
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**AltiarCow rolls 496,773,659** ha u should kill with one of those
#31 to #27 - RealJoker
Reply +12
(03/03/2010) [-]
I would kill WITH those.
#32 to #31 - IronDragon
Reply +8
(03/03/2010) [-]
I would get killed BY those.
#39 to #32 - GrandEd
Reply +5
(03/03/2010) [-]
i would those GET killed by.
#34 to #32 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
I would those by for killed.
#59 to #34 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
would i get killed by those
#38 to #34 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
SAMMICHES
#40 to #38 - failing
Reply +2
(03/03/2010) [-]
rofl
#42 to #40 - ThatRandomPerson
Reply +1
(03/03/2010) [-]
******
#44 to #42 - failing
Reply 0
(03/03/2010) [-]
wtf i aint black
#46 to #44 - ThatRandomPerson
Reply +1
(03/03/2010) [-]
Just thought I'd help with the randomness and make the purple wall close on us
#48 to #46 - failing
Reply 0
(03/03/2010) [-]
hah fair enough

DERP
#49 to #48 - ThatRandomPerson
Reply 0
(03/03/2010) [-]
quick to the PINGASmobile!
#51 to #49 - failing
Reply +1
(03/03/2010) [-]
supercalafrajulistikexpealidotios
#53 to #51 - pseudosanct
Reply 0
(03/03/2010) [-]
OH GOD THE PURPLE WALL KILL IT WITH FIRE- NO, SHURIKENS.
#54 to #53 - failing
Reply 0
(03/03/2010) [-]
ahh its closing in on us
#55 to #54 - pseudosanct
Reply 0
(03/03/2010) [-]
why won't it stop?! D:
#56 to #55 - failing
Reply 0
(03/03/2010) [-]
its here to doom us all oh purple wall please will you leave us we have lives to live things to see and do
#57 to #56 - pseudosanct
Reply 0
(03/03/2010) [-]
it's taking quite a while to crush us.
#60 to #57 - failing
Reply 0
(03/03/2010) [-]
so it is dear sir maybe its not trying to kill us but be our freind
#65 to #60 - Blue Blur
Reply 0
(03/03/2010) [-]
maybe i wanna be its friend
#63 to #60 - pseudosanct
Reply 0
(03/03/2010) [-]
or it's giving us time to think about how nonfullfilling our lives have been before it turns us into avatar pulp.
#71 to #63 - pimpofpedobear
Reply 0
(03/03/2010) [-]
cant breath! closing in!
#86 to #71 - anon
0
(03/03/2010) [-]
if you reply to one of the comments that says reply it will keep going at the bottom
#85 to #71 - anon
0
(03/03/2010) [-]
no no no
#80 to #71 - pwnaged
0
(03/03/2010) [-]
:( cant reply to down syndrome FJ only lets purple go so far...
#72 to #71 - DownSyndrome
0
(03/03/2010) [-]
You're all cornered! Now take this extra chromosome!
#70 - BorrisJohnson
Reply +4
(03/03/2010) [-]
**BorrisJohnson rolls 089,235,396** if this is 999,999,999 i will weild metal plates to my body and do this. and pics to prove it
#79 to #70 - pwnaged
Reply 0
(03/03/2010) [-]
if you rolled it you would have red text, metal armor armor skin, and shurimagnets. oh and 999,999,999 internetz
#58 - TeamAmerica
Reply +4
(03/03/2010) [-]
OMG I'm gona Google "ninja magnets" and buy them right ******* now!!!
#62 to #58 - HAHAurfunny
Reply +3
(03/03/2010) [-]
******* ****!!
#76 to #62 - ElBenito
Reply +1
(03/03/2010) [-]
******* ******* ****
#90 to #76 - TheAmzingDman
Reply +1
(03/03/2010) [-]
******* ****** ******* ******* ******* ****
#95 to #90 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
********* **** ********* ******* **** FACK FACKING FACK
#96 to #95 - TheAmzingDman
Reply +1
(03/03/2010) [-]
****
#23 - tedybeareyesforu
Reply +4
(03/03/2010) [-]
o cool now i can imitate a ni-
#30 to #23 - AssholeMan
Reply -1
(03/03/2010) [-]
lol. I'm gonna fart now Prr-
#47 to #23 - GrandEd
Reply 0
(03/03/2010) [-]
Why are you doing th-
#28 to #23 - YourFaceSmells
Reply +1
(03/03/2010) [-]
Oh great, just leave in the middle of your sent-
#33 to #28 - JonathanNowFuckYou
Reply +1
(03/03/2010) [-]
why is everyone suddenly sto-
#35 to #33 - Jakolantern
Reply +1
(03/03/2010) [-]
ok wtf is going on he-
#36 to #35 - JonathanNowFuckYou
Reply +1
(03/03/2010) [-]
HAHA my captcha is vib8r
and by the way guys it turns out that i onl-
#37 to #36 - Funnypics
Reply 0
(03/03/2010) [-]
haha too bad thats impos-
#41 to #37 - Deadlock
Reply 0
(03/03/2010) [-]
C-C-C-COMBO BR-
#50 to #41 - tedybeareyesforu
Reply 0
(03/03/2010) [-]
oomg he though i was dead but im al-
#64 to #50 - Noah
Reply 0
(03/03/2010) [-]
Hey guys whats goi-
#73 to #64 - DownSyndrome
Reply 0
(03/03/2010) [-]
Would you like an extra chromo-
#81 to #73 - SherIockHoImes
Reply 0
(03/03/2010) [-]
STOP! HAMME-
#66 to #64 - Blue Blur
Reply -3
(03/03/2010) [-]
ng on?
#87 to #66 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
C-C-C-Combo breaker!!!! i am now going to finish my sentence.
#67 - iamjustsoawesome
Reply +3
(03/03/2010) [-]
O. M. F. G. THESE. WILL. COMPLETE. MY. *******. LIFE. THANK YOU SO MUCHHHH <3
#20 - Bloody Yeti
Reply +2
(03/03/2010) [-]
WTF?!? Is that a nin
#22 to #20 - Vermilliontiger
Reply +3
(03/03/2010) [-]
No it can't possibly be a n
#29 to #22 - splan
Reply 0
(03/03/2010) [-]
not n
#93 - jogz
Reply +2
(03/03/2010) [-]
I wanna see if these are gonna be attracted to the metal plate in my brother's head!
#98 to #93 - freehomem
Reply 0
(03/03/2010) [-]
do it and send us the pics
#92 - troublecleft
Reply +2
(03/03/2010) [-]
my fridge would look so badass.
#21 - LCCLockdown
Reply +2
(03/03/2010) [-]
That....is...AWESOME!!!
#15 - radiozender
Reply -2
(03/03/2010) [-]
huh whats so funny about refrigerator with brooklyn on it?
#19 to #15 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
wow ur retarted u throw the star and it sticks on metal objects
#89 to #19 - radiozender
Reply 0
(03/03/2010) [-]
lol you really think i dont see that? it Just you never can see ninja stuf,
#24 to #19 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
Actually you're the retard, if you tried to throw them, they would break...they're made to stick on metal things and make it LOOK like they were thrown...
#16 to #15 - Minggu
Reply +2
(03/03/2010) [-]
**Minggu rolls 585,863,459**
If you turn your head it turns into 8!!!