Marry her. Don't forget to thumb! /funny_pictures/2311622/Crap/.. mean while in relative reality
x

Comments(387):

[ 387 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
+35
#75 - CartoonZack **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #81 to #75 - mauradin (07/04/2011) [-]
i know the feel bro
+5
#87 to #75 - Dbuddie **User deleted account** has deleted their comment [-]
#355 - Crossraod (07/04/2011) [-]
mean while in relative reality
+24
#317 - tezcatzontecatl **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #340 to #318 - happytoaster (07/04/2011) [-]
he looks leik Marajuana
#345 to #341 - newnoobisnew (07/04/2011) [-]
youz look leik you cant speel
youz look leik you cant speel
#199 to #190 - anon (07/04/2011) [-]
I just started doing parkour a couple weeks ago. **** yeah
User avatar #200 to #199 - awesomanium (07/04/2011) [-]
I've been doing Parkour since I was 8.
User avatar #203 to #200 - abyss (07/04/2011) [-]
so what? ive been watching parkour sincer i was 2
#204 to #203 - awesomanium (07/04/2011) [-]
Watching is different to doing.
#208 to #204 - abyss (07/04/2011) [-]
oh damn, i tought were are just listing things we wanna brag about
#207 to #203 - drakontas (07/04/2011) [-]
I've been doing Parkour for almost two years...We've even got a Parkour park built in the next town, it's amazing :3
0
#206 to #203 - awesomanium has deleted their comment [-]
User avatar #194 to #190 - drakontas (07/04/2011) [-]
So...Wait...Talking to girls means you gotta get it completely correct or it's game over?
User avatar #201 to #194 - bmpcdb (07/04/2011) [-]
you are correct sir
#181 - angelmaycry (07/04/2011) [-]
This scares me...
#205 to #193 - angelmaycry (07/04/2011) [-]
He likes you comment...
#215 - abyss (07/04/2011) [-]
+22
#186 - asph **User deleted account** has deleted their comment [-]
#191 to #186 - supreme (07/04/2011) [-]
Is that a new computer?
#196 to #186 - Antifix (07/04/2011) [-]
this looks like an old computer
#9 - anon (07/04/2011) [-]
wats with the sock 0___0
User avatar #11 to #9 - bjornkrage ONLINE (07/04/2011) [-]
fapso...
wait a minute...
User avatar #158 to #11 - kittywithclaws (07/04/2011) [-]
Itsatrap.jpg
#387 to #158 - anon (07/04/2011) [-]
it's a (s)trap(-on)

fixed it
#104 - anon (07/04/2011) [-]
This is basically what I/my room looks like at the moment.. xD
#110 to #104 - RollerRolledRoll (07/04/2011) [-]
...Without the female.
-3
#146 to #110 - golemftw has deleted their comment [-]
User avatar #37 - Kattemans (07/04/2011) [-]
Why would you play video games half naked??
#45 to #37 - TheCodFather (07/04/2011) [-]
Well maybe if the room is not well circulated and your PC has been on for so ******* long its a ******* furnace in your room, or maybe because now its summer and even tho you got the window open its still **** hot

>implying im talking from experience


all i got on is my 3 quarter length trousers a hat and headphones, summer is WAY too hot
#372 to #45 - EZBakeFourthAcct (07/04/2011) [-]
wearing a hat AND headphones is a great way to insulate where most of your heat loss is
User avatar #420 to #373 - TheCodFather (07/05/2011) [-]
yeah i know but my headphones sound great and the hat thing keep my hair out of my eyes when gaming
#281 - furiousmarshmellow (07/04/2011) [-]
Who plays online games without a bra?
User avatar #283 to #282 - TheUsername (07/04/2011) [-]
My dream girl (;
#289 - jawlessgooberx (07/04/2011) [-]
Yeah call me a fag, but i hate mess like that
Yeah call me a fag, but i hate mess like that
User avatar #294 to #290 - WolfPrince (07/04/2011) [-]
you're a fag.
lol jk
#296 to #295 - junter (07/04/2011) [-]
Nope, he's a fag.
#223 - wogan (07/04/2011) [-]
#93 - craneshop (07/04/2011) [-]
I'm so ******* tired of all these attention whores.

If you're as hot as you claim you are, why are you seeking approval and attention on the internet?
User avatar #272 - Sockopolis (07/04/2011) [-]
Well, i need to know one first. An attractive girl gamer isnt something I can pull out of my urethra.
#103 - stutz (07/04/2011) [-]
if one existed
if one existed
#1 - NiNJAz (07/03/2011) [-]
I BET shes a lesbian!

(if she was real)
#370 - SwitchfootConcert (07/04/2011) [-]
Most people play games with their clothes on but hey, whatever floats your boat.
#376 to #371 - anon (07/04/2011) [-]
corrected
[ 387 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)