Too good to be true. sorry, didn't know it was a repost. Oh and credit to whoever made it, I have no idea.. Going to watch a movie on my Oh no way! you have bri funny lol FJ
x
Click to expand

Too good to be true

Too good to be true. sorry, didn't know it was a repost. Oh and credit to whoever made it, I have no idea.. Going to watch a movie on my Oh no way! you have bri

sorry, didn't know it was a repost. Oh and credit to whoever made it, I have no idea.

Tags: funny | lol | FJ
Going to watch a movie on my Oh no way! you have brink? my
noon, new game' s oaee sitting on brother got it and doesn' t like
it but still wont let me borrow
his disk! oan we play?
Cute girl
Of course we ornl * fiter a While: shes' s
actually pretty good
wand She says". So do you ever go
Thinking to
myself:
Don' t you
dare fook
this one up
...
  • Recommend tagsx
+2288
Views: 32538
Favorited: 213
Submitted: 06/21/2011
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to billyjoeisawesome submit to reddit

Comments(304):

[ 304 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#9 - semisane (06/22/2011) [-]
#307 - geepow (06/22/2011) [-]
<== ur gunna need this
User avatar #331 to #307 - cubanwhiteman (06/22/2011) [-]
So it breaks easily, I suppose?
User avatar #320 to #307 - Mawxter (06/22/2011) [-]
Semen

Gotta catch it all!
#291 - whsthirtyfive (06/22/2011) [-]
marry her. immediately.
User avatar #294 - neoncookie ONLINE (06/22/2011) [-]
shes a keeper
#289 - Swoosh (06/22/2011) [-]
Suddenly, you wake up from your dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream within a dream.
User avatar #37 - biospike (06/22/2011) [-]
...and then I woke up
#104 - lorddrake (06/22/2011) [-]
Comment Picture
+22
#283 - tunneyb **User deleted account** has deleted their comment [-]
#259 - theableacher (06/22/2011) [-]
Put a ring on it!  
  
(Pic kinda related)
Put a ring on it!

(Pic kinda related)
+4
#281 to #259 - thatannoyingbastrd **User deleted account** has deleted their comment [-]
#278 - minorgod (06/22/2011) [-]
I LOVE BRINK.
I LOVE BRINK.
#276 - goomdarr (06/22/2011) [-]
my g/f was the exact same way...and she actually has an account on here too.   
  
pic somewhat related to my face.
my g/f was the exact same way...and she actually has an account on here too.

pic somewhat related to my face.
User avatar #286 to #276 - TopGearGirl (06/22/2011) [-]
i met my bf on funnyjunk ._.
+15
#273 to #265 - tunneyb **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #277 to #273 - highastheground (06/22/2011) [-]
copying one of the top rated comments from yesterday i see
User avatar #329 to #277 - TheCruelFace (06/22/2011) [-]
and they day before
User avatar #300 to #290 - icktomi (06/22/2011) [-]
i just read that in his voice....then i imagined Red saying something about "oh yeah. 5:00 my foot up your ass time"
#157 - PedoBearFTW (06/22/2011) [-]
I absolutely HATE it when bitches think they're gamers because they play Black Ops, and announce it to everyone to get attention. I remember one day in class I was sitting next to this huge slut who was shaking her ass around for everyone, and she was like &quot;Are you a gamer?&quot; I'm like &quot;Yeah...&quot; She's like &quot;OMG DO YOU HAVE THE MAP PACKS FOR BLACK OPS?!&quot; I'm like &quot;Yeah -.-&quot; And she continued to only talk about Black Ops, and mispronounce &quot;Portal&quot;. She 			*******		 called it &quot;Portion.&quot; I was refraining from slapping that bitch in the face.
I absolutely HATE it when bitches think they're gamers because they play Black Ops, and announce it to everyone to get attention. I remember one day in class I was sitting next to this huge slut who was shaking her ass around for everyone, and she was like "Are you a gamer?" I'm like "Yeah..." She's like "OMG DO YOU HAVE THE MAP PACKS FOR BLACK OPS?!" I'm like "Yeah -.-" And she continued to only talk about Black Ops, and mispronounce "Portal". She ******* called it "Portion." I was refraining from slapping that bitch in the face.
#194 to #157 - John Cena (06/22/2011) [-]
#188 to #157 - klondikemonster (06/22/2011) [-]
luckily, the girl that I am moving in on right now is both a serious gamer AND an artist, and that is really all I need
User avatar #201 to #188 - PedoBearFTW (06/22/2011) [-]
:D Good luck, bro!
#102 - cruzslzr (06/22/2011) [-]
Funny on the front page?
nope another repost
#292 - feddegg (06/22/2011) [-]
And then they ****** .
User avatar #263 - PizzaOMGZ (06/22/2011) [-]
My girlfriend is a gamer :D I still remember the first time we went out, we were at the mall eating ice cream, and then I asked her where she wanted to go, and from that moment on, I knew I loved her, her answer was: "Why don't we go to Gamestop or something to look at new games or something? Clothes stores are so boring anyway"
User avatar #279 to #263 - goomdarr (06/22/2011) [-]
I shall contest for that, for my girlfriend does the exact same thing.
User avatar #267 to #263 - alicecooper (06/22/2011) [-]
I'm ******* jealous.
#153 - cabbager (06/22/2011) [-]
if she's at least a 6/10 then marry her my son. a girl that like both FJ and playing xbox is a keeper fo sho
if she's at least a 6/10 then marry her my son. a girl that like both FJ and playing xbox is a keeper fo sho
User avatar #41 - jackoacko (06/22/2011) [-]
Funnyjunk and video game Girl.

FRONT PAGE.
[ 304 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)