I did this to my brother all the time!. Who else used to do this to their brother? Let them taste the bitter koolaide before you put the sugar in it? BTW - OC i
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

I did this to my brother all the time!

Who else used to do this to their brother? Let them taste the bitter koolaide before you put the sugar in it? BTW - OC i made it from scratch all by my lonesome LOL

Making _ aid Decides tn let my
younger, stupid
brother taste
test it.
TASTE THIS! C)
CHACH
I DID! -IT PUT
SUGAR IN
...
+5
Views: 545
Favorited: 1
Submitted: 04/21/2011
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to trishaleemoore E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - Carlitofly (04/21/2011) [-]
You sick **** .
#3 - xxxsonic fanxxx (06/17/2011) [-]
Yeah...ya know this comic....it is utterly and ridiculously crap....i mean WOW...what did you get that from a facebook like? HA. THIS IS SO FREAKING FUNNY OMG LOFREAKINGL...I could take a poop....and cat puke and put it together...and it would be ten times more funny then you.
 Friends (0)