Congratulations!. You know you'd still debate it.. You are now a pedophile. WHAT?! >.>''' you people are so uninformed. Pedophilia defines the attraction to prepubescent individuals, this has nothing to do with age. You're not a p
x

Comments(377):

[ 377 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#357 - anon (02/12/2010) [-]
14+14 = 28 thats legal
#287 - MrSquiggly **User deleted account** (02/12/2010) [-]
15 + 15 = 30
that's legal.
User avatar #309 to #287 - bigmanbigtoys (02/12/2010) [-]
want to go on a pedobear hunt?
#313 to #309 - anon (02/12/2010) [-]
y would u say it 2 him??? DURRRRR MEOW

**** im high

-infktion
User avatar #318 to #313 - bigmanbigtoys (02/12/2010) [-]
well because we are friends

Captcha:final
#217 - anon (02/12/2010) [-]
16+16= leagal
#35 - anon (02/12/2010) [-]
lol not me im 14
User avatar #37 to #35 - JimiHendrix (02/12/2010) [-]
same
#45 to #37 - anon (02/12/2010) [-]
me too yeah!!
#51 to #45 - bionsuba (02/12/2010) [-]
14 ftw
lol captcha: screw not kidding
#63 - anon (02/12/2010) [-]
girls are like squar roots. if there under thirteen do them in your head.
#76 to #63 - anon (02/12/2010) [-]
I can do them up to 15. :)
User avatar #79 to #63 - FireFront (02/12/2010) [-]
You got that from Bo Burnham. Nice.
#251 to #63 - BlockJuice (02/12/2010) [-]
169. >:D
#64 to #63 - anon (02/12/2010) [-]
what about 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, and 12
User avatar #69 to #64 - WolfRider (02/12/2010) [-]
"under 13"
******* dumbass
#72 to #69 - anon (02/12/2010) [-]
He means that it is next to impossible to do all the square roots of all of those numbers in you head.
User avatar #92 to #72 - taniv (02/12/2010) [-]
BUT THAT WOULD BE THE GREATEST IMAGINARY ORGY EVER!!!
#50 - anon (02/12/2010) [-]
theirs a electrical cord going up her butt
User avatar #58 to #50 - SkullFkr (02/12/2010) [-]
that's a straightener...apparently you've never had a gf
User avatar #65 to #58 - IEpicWinGuyI (02/12/2010) [-]
That's not funny...apparently you've never made anyone laugh.
User avatar #126 to #65 - SkullFkr (02/12/2010) [-]
i wasn't making a joke....apparently you're an idiot
User avatar #373 to #126 - IEpicWinGuyI (02/13/2010) [-]
Well it looks like you were trying to be a smartass....aparrently you have no friends.
User avatar #375 to #373 - SkullFkr (02/13/2010) [-]
I wasn't being a smartass just helping the guy with his mistake...apparently you have no friends and your parents and dead and no one cares about you except when i rape your grandmother and no one believes her because she is old and senial
User avatar #376 to #375 - IEpicWinGuyI (02/13/2010) [-]
Weak.

Weaker than your own toothpick arms.
User avatar #377 to #376 - SkullFkr (02/13/2010) [-]
strong enough to rape your grandma ever weekend
User avatar #378 to #377 - IEpicWinGuyI (02/13/2010) [-]
She's dead.

And don't even PRETEND you could get a dead corpse. Your hand barely jacks you offf you're so hideous.
User avatar #337 - Shiny (02/12/2010) [-]
WHAT THE **** IS STICKING OUT OF HER ASS
#342 to #337 - anon (02/12/2010) [-]
i noticed the same thing dude i was like... OMG WTF
#355 to #342 - anon (02/12/2010) [-]
its definatly on the ground smart one
User avatar #348 to #337 - PrinceofPersia (02/12/2010) [-]
no no, see, its coming out of the first girls ass, and well.......it makes its way through...
User avatar #186 - LordofBobz (02/12/2010) [-]
15 i win :)
#221 to #186 - venomrage (02/12/2010) [-]
lol me 2 we win bitches
#134 - anon (02/12/2010) [-]
Joke's on you I was already a pedophile
#137 to #134 - anon (02/12/2010) [-]
lol great comment dude
#1 - anon (02/11/2010) [-]
i'm 17 still legal for me >:3
#312 - anon (02/12/2010) [-]
If this is wrong, then I don't wanna be right
#289 - anon (02/12/2010) [-]
Your only a pedophile if you get caught

captcha = stung
User avatar #283 - ANinjaSquirrell (02/12/2010) [-]
is it just me or is there a black handle that looks like its coming out of the posterior of the girl on the left?
#296 to #283 - anon (02/12/2010) [-]
HORDE FTW
#301 to #296 - anon (02/12/2010) [-]
**** yeah, go Horde! Allies are pussies, man.
#68 - anon (02/12/2010) [-]
DAMN! Hey man Im 15 so that dont make me **** :D
#104 to #68 - anon (02/12/2010) [-]
do you normally **** when your turned on?
User avatar #8 - RACECAR (02/12/2010) [-]
age is just a number
#4 - anon (02/11/2010) [-]
well im only 15 so i think il just enjoy this... fap fap fap fap fap
User avatar #334 - mrcrowley (02/12/2010) [-]
DONT TELL ME SOMTHING I ALL READY NKOW
#340 to #334 - anon (02/12/2010) [-]
your jokes are so easy to make seems you stole a charachter from the internet and made it your own...
User avatar #9 - YourUnforgotten (02/12/2010) [-]
For the sake of the argument let's assume they are 16.

16 + 16 = 32. That's legal. Now let's ride.
#292 - anon (02/12/2010) [-]
I'm 16...
.
.
I just yelled YeeaaAAAH! like frikin James Hetfield
Once I completely saw it hahaha xD
#270 - anon (02/12/2010) [-]
Its not illegal if you keep em tied down in ur basement and do sick twisted things to them just as long as no one knows right?
User avatar #285 to #270 - KSMO (02/12/2010) [-]
no, that's totally legal, that's how you were born. ask your father. ;o
[ 377 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)