Auto Correct Comp. Clash of the titties was my fav. haha. long but worth it, hope you enjoyed. HOLY CRAP FRONT PAGE!!!! THANKS EVERYONE !!!! (less than three) c dumb bitch
x

Auto Correct Comp

Auto Correct Comp. Clash of the titties was my fav. haha. long but worth it, hope you enjoyed. HOLY CRAP FRONT PAGE!!!! THANKS EVERYONE !!!! (less than three) c

Clash of the titties was my fav. haha. long but worth it, hope you enjoyed.
HOLY CRAP FRONT PAGE!!!! THANKS EVERYONE !!!! (less than three)
check out my other content as well ! cred to www.damnyouautocorrect.com

Tags: dumb | bitch
Messages (3) Kelly can
to 1: 10 PM E
Messages Pat Mac an
Um I would be very
concerned It you found a
bum OI black dicks in
dads drawer.
I do have enough black
socks. Thanks though
Jun 2 are "
Good laugh
though
Messages LILY Cell Ethe
I look forward to the day
when w, not blowing
minors every day.
ALLT my PM 41% _
Messages Liz Edit
What are you doing
WTF is mm
she apum star’?
Messages Billy on
Do you wantto go for a
run tonight?
wow, we FAIL I outhit
know who! you were
eating but I diam have
anything like than
Messages Peng u an
ooh“ warm com may
outline
Messages (3) Brawl an
Oh DEFINITELY CO".
that. New Pm excited 10
gal
f Yea Totally not as fun i
Messages Louise (work) an
HI Jon. I' m still not feeling
well so I whim at work
tomorrow. I will try to work
from home.
It you as Dave, please
tell him In call me. I have
his box GM scout
pussies.
Oh deal God.
a phone More that I
meant cookies. That is
terrible.
Messages ll) Lynne Edit
on my Faiil he
The military. That was so
on Seams not a Nazi
MAYA? so
Messages
777777777
Messages Jimmy an
so in if its kinky luck
Messages in Ryan an
whated you do last night
man
mailed clash at the tithes
with my mom
clash at the mother
******* titans. lam not
watching porn with my
mother.
39 PM am:
ALLT 2-‘
Messages an
f on the movie star! mm
haw good because I
wouldn' t have wanted to
sit next to you ow.
pi, DAMN "csar",
Messages Izzy Edit
Wow that sounds like a
movie, Hat ha!
Messages Roberto an
can I I Contact Into
Jill 5 2011 i rsh "
f Gloving or receiving? y",
Messages Scott an
I wont be able to make It
for PPM. Ian still scraping
on my dick.
No = fetish. I meant
DECK. the whey is making
the redo the back deck.
See you around 9. save
me some been gonna
new IL
not go 3: 09 AM i E
Messages an
was All
Uemm what? I dun‘!
know how good that
would were .
Messages My German... an
Doggy bay mist. this
phone...
Messages( 2) . Edit
Well now I have a legal
obligation to report that
...
  • Recommend tagsx
+1190
Views: 29816
Favorited: 246
Submitted: 03/23/2011
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to hiddenblades submit to reddit

Comments(220):

[ 220 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#213 - CollinTB (03/24/2011) [-]
DWARFING IS NOT A VERB!
User avatar #219 to #213 - delrio (03/24/2011) [-]
You just ate that bird!
#158 - RepublicanTigre (03/24/2011) [-]
I would like to announce that auto-correct got me a girlfriend yesterday. I typed "Well I AM practically your bestfriend" and it came up "Well I AM practically your boyfriend." She took that as a hint and WIN. (though i am not entirely sure how that auto-corrected that way, i'l take it :)
I would like to announce that auto-correct got me a girlfriend yesterday. I typed "Well I AM practically your bestfriend" and it came up "Well I AM practically your boyfriend." She took that as a hint and WIN. (though i am not entirely sure how that auto-corrected that way, i'l take it :)
+7
#202 - AwesomeBacon **User deleted account** has deleted their comment [-]
#151 - epicsalsa (03/24/2011) [-]
BAAH!! KMART XD
BAAH!! KMART XD
#99 - anon (03/24/2011) [-]
everyone knows these are fake right? if you go to the website you can create your own
User avatar #105 to #99 - chucklesTC (03/24/2011) [-]
i dont care if there fke there funny as hell ELDER SCROTUMS
#102 to #99 - isoscelessandwich (03/24/2011) [-]
You ruined it, but in a good way.

...If that makes any sense.
User avatar #59 - Counttopotato (03/24/2011) [-]
I laughed at the KMART one so much that i cried...
User avatar #210 - Mackenzieofcourse (03/24/2011) [-]
Kinky **** concert.

The best concert.
#94 - kingcrabula (03/24/2011) [-]
hahahaha 			*******		 k mart
hahahaha ******* k mart
#145 - anon (03/24/2011) [-]
lololol
+5
#217 - chumbashisho **User deleted account** has deleted their comment [-]
#89 - mehmachine (03/24/2011) [-]
I wanna play Dance parapelegic
#92 to #89 - xbfmvxreaperx ONLINE (03/24/2011) [-]
It's probably so easy that you could play it sitting down...
#39 - anon (03/24/2011) [-]
I know many of them are fake, maybe all, but damn I laughed so hard XD
Need to change browser so I can thumb and fav, ******* chrome won't let stay logged in.
#159 to #111 - anon (03/24/2011) [-]
Isn't Green you and Gray the person speaking to you? And isn't the name at the top - 'Retard' - Gray? Ergo, Gray is seemingly being sensible however if he is in fact a retard then what he would be saying is invalid?
#223 - Happiness (03/24/2011) [-]
Clash of the titties?
User avatar #218 - DarbyBarthollomew (03/24/2011) [-]
this is the first funnyjunk piece in a looong time that's actually made me laugh out loud. Multiple times.
User avatar #203 to #198 - mikephoenix (03/24/2011) [-]
i have dyslexia. those look the smae to me.
#165 - infallible (03/24/2011) [-]
i hate to be THAT guy. But whenever i see these auto-correct posts, i just skip em. The fact that they are so easy to fake makes them way less funny to me. maybe I'm just being picky.
User avatar #143 - SleepingDragon ONLINE (03/24/2011) [-]
Even if it's fake I stil LOL
User avatar #141 - blckmamba (03/24/2011) [-]
I'm currently in class... reading this made me laugh and giggle on my own. the whole class looked at me D: lol
thank you for that. XD
[ 220 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)