If video games were realistic. Ever thought about it?. aoo loo qna. This is from cracked Video Games Zelda gta Mario
Upload
Login or register
Hide Comments
Mickysyr has disabled anonymous comments.
Refresh Comments (42)
[ 42 comments ]
asd
User avatar #17 - NoThisIsBlaze
-6 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
Why would you need to exchange insurance to steal a car?
User avatar #18 to #17 - Mickysyr [OP]
+4 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
He crashed into the car, look closely
User avatar #19 to #18 - NoThisIsBlaze
-2 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
Yeah, but you've also killed dozens-hundreds of people earlier and are gonna kill more later, I dont think crashing your car is the problem.
User avatar #28 to #19 - SteelToes
+1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
omg are you a retard or something? eathor your like 10 or your 30 and never passed drivers ed
#21 to #19 - anon id: a199f3d2
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
thats the joke
User avatar #33 - scelesticfish
+3 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
This is from cracked
User avatar #34 to #33 - louisthegod
+2 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
yep
User avatar #35 to #34 - Mickysyr [OP]
-1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
just for the record, i didn't get this from cracked. I don't know where they are from originally. I got them from google, at least it's better than reposting.
User avatar #36 to #35 - tekkarider
-1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
Damn elf stole my rap sheet. also Micksyr why are deleting comments like its ******* cool, because for the record its not.
#4 - ImmelmannFan **User deleted account**
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
also link would have like a lot of items too. in the legend of zelda twilight princess link gets a ball and chain that he has to carry with both hands and walks slowly while carrying, yet when you put it away he just one hands it and takes it around his back where it dissapears into the small of his back. that is what i call unrealistic.
User avatar #20 to #4 - Waldowitharedhat
+2 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
Yeah same with the Iron Boots (i think they're called) in Orcarina of Time....You walk slowly with them on but the second you take them off you walk fast.
#23 to #20 - anon id: a199f3d2
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
i mean MAYBE since there being carried in your back pocket/backpack they would be able to be carried easier.
but then again ALL THOSE ITEMS would prolly kill him slowly.
#22 to #20 - ImmelmannFan **User deleted account**
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
yeah i hear you man, like he would have to have a minivan to hold all the crap he brings along with him.
User avatar #42 - LeoLeonardoIII
+1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
I would hate to be Niko, having to carry all that crap around the city like a weapon smuggler
User avatar #37 - handbanana
+1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
exchange insurance information made me laugh
User avatar #32 - PedoHunter
+1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
mario should go on jackass smashing his head on bricks randomly flying
ad going through pipes or watever those thing r with dangerous plants coming out of it..... and he jumps on mushrooms
User avatar #5 - Dima
-9 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
OMFG!!!! LINKS BIRTHDAY IS MY BIRTHDAY!!! FEBRUARY 21ST!!!!!!
#9 to #5 - anon id: 303cf0aa
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
and yet you're still a faggot
#12 to #5 - anon id: 83103317
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
Mine too!
User avatar #41 to #5 - djtrooper
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
Then happy early ******* birthday to u :)
#15 to #5 - Viruzzz **User deleted account**
+1 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
thats my brother's birthday
#27 - anon id: a1679b4c
0 123456789123345869
Comment deleted by Mickysyr [-]
User avatar #11 - LordofBobz
0 123456789123345869
(02/04/2010) [-]
now the 2nd one doesnt seem real at all... lol
#2 - anon id: 36332449
0 123456789123345869
Comment deleted by Mickysyr [-]
#3 to #2 - anon id: 36332449
0 123456789123345869
Comment deleted by Mickysyr [-]
[ 42 comments ]