XBox 360. .. DO NOT THUMBS UP THIS COMMENT!!!! Xbox 360 xbox 360 Christmas xmas funny Junk FUNNYJUNK hillarious douch asshole Babe sexy
x

Comments(426):

[ 426 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#2 - anon (05/17/2009) [-]
Kids gonna get owned XD
#116 - anon (05/20/2009) [-]
hahaha little brat got what is coming to him
#391 - anon (06/12/2009) [-]
i want to see his face when he opens the box full of coal on christmas day
#378 - anon (06/11/2009) [-]
You can pester me, you can blow up at my wife, but when you mess with my stereo system, your going dooooowwn >:D lol
#242 - anon (05/21/2009) [-]
screw the 360 i want the box
#249 to #242 - anon (05/21/2009) [-]
screw the box i want the dad
#117 - anon (05/20/2009) [-]
this guy has his **** together. id be pissed if some brat ruined my stereo system.
#77 - anon (05/20/2009) [-]
hahahahahhahaahahahhahahahahahhahahahahahh ahhhahahahah!!!!!!! the kid deserves it he was a real bitch to his family if noone buy it **** ill find that dumpster and get that **** hell ya teach that boy a lession
#388 - anon (06/12/2009) [-]
he deserved it
#120 - anon (05/20/2009) [-]
why would he dump it... I would smash it to **** and then throw it back in the box. SURPRISE =D
#16 - anon (05/19/2009) [-]
i love craigslist lol
#1 - anon (05/17/2009) [-]
go dad! lol
#365 - anon (06/11/2009) [-]
He should've posted the look on the kid's face. THAT would've been funnyjunk material.
User avatar #292 - xXMalichiXx (05/24/2009) [-]
He deserved it... I mean dude a $2,000 dollar stereo system?HE DESERVED IT!
#167 - anon (05/20/2009) [-]
that kids gotta look on the bright side at least the charcoal wont break
#168 to #167 - anon (05/20/2009) [-]
Nice
#170 to #167 - anon (05/20/2009) [-]
is nice.... :)
#57 - anon (05/20/2009) [-]
Parenting/Revenge WIN!!!
#3 - anon (05/18/2009) [-]
there was this kid on the news who shot his parents because they took his xbox away, this this is them? x]
#236 - anon (05/21/2009) [-]
but the question is will it blend?
#244 to #236 - anon (05/21/2009) [-]
like cubic zarconiom
#243 to #236 - anon (05/21/2009) [-]
true good sir :P
#397 - anon (06/12/2009) [-]
Dude he kicked the stereo!! kudos to the dad on 2 accounts, 1 for the selling the Xbox 360 to someoneand 2 cuz of wat'll happen on dec 25. kudos mah man kudos thumbs up if he deserved it. captcha: learn damn striaght
#399 to #397 - anon (06/12/2009) [-]
I like the comment, just remember to not lie about the captcha, otherwise its not a funny coincidence
#410 to #397 - anon (06/13/2009) [-]
mah to the guy above
#157 - anon (05/20/2009) [-]
OWNED
#132 - anon (05/20/2009) [-]
If the kid broke the stereo system for just not getting it EARLY, what is he going to do when he can't get it at all?
#145 to #132 - anon (05/20/2009) [-]
lol right
[ 426 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)