they look the same. they really do.. wtf lol true
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

they look the same

they really do

+32
Views: 16212
Favorited: 7
Submitted: 01/11/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to SchweinFlu E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #14 - ThatCoolGuy (01/12/2010) [+] (2 replies)
wtf lol true
#15 to #14 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
Its true than,
<puts on shades>
You are what you eat.
#10 - KINGANONYMOUS **User deleted account** (01/12/2010) [+] (2 replies)
All Asians look the same. All Asian food looks like Asians. Its all part of they're plan
#12 to #11 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
Fool! he knows the secret of the asian food, thats why u.s. is trying to get him! dont believe what you hear on tv! the internets are the only place where you can find truth!
#8 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
The asian baked FU :)
User avatar #7 - PointsMan (01/12/2010) [-]
Hmmm... Do they taste the same?
#3 - xxxsonic fanxxx (01/11/2010) [+] (2 replies)
Heh. Silly Asians.
I'm going to hell.
XD
#4 to #3 - xxxsonic fanxxx (01/11/2010) [-]
Nah, I'm asian, it's cool with me.
#1 - xxxsonic fanxxx (01/11/2010) [-]
LOLOLOL.
#18 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
LOL
#13 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
uncany...
#2 - xxxsonic fanxxx (01/11/2010) [-]
YES
#9 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
no they don't look the same! one on the left looks yummy!
#6 - xxxsonic fanxxx (01/11/2010) [-]
damn chinese bitches. quit looking like the food u make
#16 - xxxsonic fanxxx (01/12/2010) [-]
that is one ugly asian
 Friends (0)