they look the same. they really do.. wtf lol true they look the same Japanese
x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#8 - anon (01/12/2010) [-]
The asian baked FU :)
User avatar #7 - PointsMan (01/12/2010) [-]
Hmmm... Do they taste the same?
#1 - anon (01/11/2010) [-]
LOLOLOL.
User avatar #14 - ThatCoolGuy (01/12/2010) [-]
wtf lol true
#15 to #14 - anon (01/12/2010) [-]
Its true than,
<puts on shades>
You are what you eat.
#17 to #15 - anon (01/12/2010) [-]
YEAAAAAAAAAHHHHHHHHH
#3 - anon (01/11/2010) [-]
Heh. Silly Asians.
I'm going to hell.
XD
#4 to #3 - anon (01/11/2010) [-]
Nah, I'm asian, it's cool with me.
#5 to #4 - anon (01/11/2010) [-]
lol
#10 - KINGANONYMOUS **User deleted account** (01/12/2010) [-]
All Asians look the same. All Asian food looks like Asians. Its all part of they're plan
#11 to #10 - anon (01/12/2010) [-]
But, but I saw you! YOU WERE DEAD!
#12 to #11 - anon (01/12/2010) [-]
Fool! he knows the secret of the asian food, thats why u.s. is trying to get him! dont believe what you hear on tv! the internets are the only place where you can find truth!
#9 - anon (01/12/2010) [-]
no they don't look the same! one on the left looks yummy!
#16 - anon (01/12/2010) [-]
that is one ugly asian
#18 - anon (01/12/2010) [-]
LOL
#13 - anon (01/12/2010) [-]
uncany...
#6 - anon (01/11/2010) [-]
damn chinese bitches. quit looking like the food u make
#2 - anon (01/11/2010) [-]
YES
 Friends (0)