Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
asd
#86 - wulfdogkat
Reply +7
(01/14/2011) [-]
i so wanna try the hipster padlock thing
#99 to #86 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
Chester Bennington- Perfect target... good luck though..
#102 to #99 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
LETS DO THIS!
#103 to #102 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
Now.. if you can tell me who he is, I'll do it :) cuz most people don't realize..
#108 to #103 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
lead sing of linkin park?
#112 to #108 - CecilyxAssasin
Reply 0
(01/14/2011) [-]
did you look it up? truth, or a down thumb... O.o
#114 to #112 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
yeah, looked it up, i listen to alot of linkin park tho
#115 to #114 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
Okay :D Thumb for you. We shall do this!!! Immediately!!! okay maybe not I gotta eat...
#117 to #115 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
true, man gotta eat
#118 to #117 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
**** yeah... sammiches tonight
#120 to #118 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
i'm having pasta om nom om nom
#122 to #120 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
lucky.. my favorite... have a bite for me, my friend?
#125 to #122 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
YEA LOL KAY!
*writes down name*
#127 to #125 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
I was going to give you a panda, good sir, but fj won't let me. So here is an imaginary one *gives panda*
#136 to #127 - wulfdogkat
Reply 0
(01/14/2011) [-]
OMFG A PANDA! i'll name him RAGNAROK!
#142 to #136 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
xD Epic panda name!!! I shall nickname him ragz... O.o gifter priviledges...
#144 to #142 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
lol cool
#148 to #144 - CecilyxAssasin
Reply +1
(01/14/2011) [-]
yes... yes i guess it is..
#150 to #148 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
RAGNAROK THE PANDA! or ragz the panda, either works
#111 to #108 - wulfdogkat
Reply +1
(01/14/2011) [-]
singer*