damn nature you scary. DAMN NATURE YOU SCARY!.. omg omg. wtf is that? kill it. kill it with fire. Damn Nature you
x
Click to expand

Comments(105):

[ 105 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - YourMaster (01/07/2010) [-]
omg omg. wtf is that? kill it. kill it with fire.
#3 to #1 - anon (01/07/2010) [-]
nice
User avatar #86 - Vihtic (01/08/2010) [-]
Mawvelus! A caterpillar that grows trees on it's ass!
#101 to #86 - anon (01/08/2010) [-]
how can you tell which side is the ass?
#78 - anon (01/08/2010) [-]
nothing the bottom of my boot wouldnt fix
#83 - EKcEntRIC (01/08/2010) [-]
well now what do we have her...OMFG WTF IN GODS NAME IS THAT THING
#11 - anon (01/07/2010) [-]
natures way of saying **** OFF
#36 - anon (01/08/2010) [-]
IF IT COMES TO MA HOUSE IMA SHOOT IT
#25 - anon (01/08/2010) [-]
**** guard dogs, give me one of those
#82 - anon (01/08/2010) [-]
that's what happens to your dick after sex with miley cyrus
#89 to #82 - anon (01/08/2010) [-]
i wont refute that!! :)
#60 - anon (01/08/2010) [-]
WOAH that is one bad-ass caterpillar
#65 to #60 - a dinosaur **User deleted account** (01/08/2010) [-]
Wait until it can fly. We will all be doomed.
User avatar #95 to #65 - CBizzle (01/08/2010) [-]
For real, those things are mega poisonous.
#2 - anon (01/07/2010) [-]
that right there is chuck norris' wife's dildo
#4 to #2 - anon (01/07/2010) [-]
Chuck Norris' wife does not need a dildo.
User avatar #18 - ChaoticCatt (01/08/2010) [-]
WTF!? tht catipillar's mom ****** a cactus ;)
#20 to #18 - anon (01/08/2010) [-]
That might hurt?
#30 - anon (01/08/2010) [-]
AAAAHHH! KILL IT WITH FIRE!!!
User avatar #38 - Cyandin (01/08/2010) [-]
That larva is one belonging to the Saturniidae family of moths, whose members include those such as the Luna Moth, Cecropia Moth, Atlas Moth and many other very attractive species. The reason the larvae have those large spiked appendages is to fend off predators, since as you can see, without them, they're pretty much giant meat popsicles to any bird that spots them. Those large appendages are bristling with urticating spines, the same type you hear about in tarantulas whose hairs can stick in your skin. Oh, and for the record, the head is on the right side.
#41 to #38 - anon (01/08/2010) [-]
I read your entire comment, and my views on that crazy ass caterpillar did not change.
#42 to #41 - anon (01/08/2010) [-]
That's because you cant read...
User avatar #45 to #42 - HomeSikk (01/08/2010) [-]
Proffesor?
User avatar #48 to #45 - Cyandin (01/08/2010) [-]
==
Entomologist, to be specific. But not degreed - just a lifelong enthusiast, collector, photographer and student of the field of study.
==

Sorry, I was logged out.
#46 to #45 - anon (01/08/2010) [-]
Entomologist, to be specific. But not degreed - just a lifelong enthusiast, collector, photographer and student of the field of study.
#54 to #38 - Lookinatstuff (01/08/2010) [-]
Wait - is this going to be on the test?
User avatar #58 to #54 - Cyandin (01/08/2010) [-]
Not unless you're a Biology or Entomology major, and in your graduate study period! :D
#67 to #58 - anon (01/08/2010) [-]
OH MY GOD A SMART PERSON ON TEH INTERNETZ!!!!
-pushes Cyandin out of internetz-
you do not belong here.
User avatar #69 to #67 - Cyandin (01/08/2010) [-]
O NOEZ IZ DIS BETTAR?
#81 to #69 - anon (01/08/2010) [-]
much betterz :D
-pulls you back into da internetz-
der you go! Run along! Have fun! Feel free to frolic and such ^w^
#103 - anon (01/08/2010) [-]
THE LIL RAT LOOKIN' THING JUST GOT ATE!!
User avatar #29 - itsSebastian (01/08/2010) [-]
God is getting pretty imaginitive..
#5 - anon (01/07/2010) [-]
Who's that pokemon?

It's... Pincir!
#53 - anon (01/08/2010) [-]
KILL IT !! KILL IT NOW !!
User avatar #56 to #53 - KazumaKyu (01/08/2010) [-]
KILL IT WITH FIRE!!!
#57 to #56 - anon (01/08/2010) [-]
KILL IT BEFORE IT BREEDS!!!
#59 to #57 - anon (01/08/2010) [-]
Kill it before it has buttsecks with that guy ^!!!
#62 to #59 - anon (01/08/2010) [-]
kill it with fire before it breeds having buttsecks!!!!!!!
#70 to #62 - anon (01/08/2010) [-]
god dam it man be original like...... i dunno just be ******* original!
captch:swine. not yet but soon. we will all have it
#71 to #70 - anon (01/08/2010) [-]
"Hurry, kill the baby jew chick before he hatches" ...im not a fuctard anti semite i jus love that movie
#84 to #71 - anon (01/08/2010) [-]
to 61- aren't you also anon?
#94 to #84 - anon (01/08/2010) [-]
Kill it! Before it has buttsecks with meh!
#61 to #59 - anon (01/08/2010) [-]
Kill it before anon ever gets to post again.
User avatar #102 - girguy ONLINE (01/08/2010) [-]
DAT'S WHAT I WAS TELLIN YOU BEFO!
#103 to #102 - miia ONLINE (10/05/2013) [-]
User avatar #104 to #103 - girguy ONLINE (10/05/2013) [-]
le
#96 - anon (01/08/2010) [-]
LOOK AT THAT SUM' BITCH GO!
Damn nature, you're scary!
User avatar #77 - jakedalaxer (01/08/2010) [-]
woah..... over the summer i was at my aunts and my lil cuzin was playing on the back porch then alla sudden he stood up screaming n cried as he ran away like hell. i was like wtf? so went up to there.... n there was a green version of this sittin lookin at me
[ 105 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)