Kill yourself. Idk if it is a retoast<br /> Just laugh enjoy and do other <br /> Woo hoo, frontpage, thanks GUIZE. C. : tti: hlo. 123331 What do? IC spongebob fuckin SquarePants
x

Kill yourself

Kill yourself. Idk if it is a retoast<br /> Just laugh enjoy and do other <br /> Woo hoo, frontpage, thanks GUIZE. C. : tti: hlo. 123331 What do? IC

Idk if it is a retoast<br />
Just laugh enjoy and do other **** <br />
Woo hoo, frontpage, thanks GUIZE

C. : tti: hlo. 123331
What do?
ICI Animes ( .
kill .
hill
hail
Kill
Cl hummus )
Kill ,
You should kill yawn!
...
  • Recommend tagsx
+719
Views: 17196
Favorited: 80
Submitted: 12/21/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to LuckierKmart submit to reddit

Comments(49):

[ 49 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - lordpun **User deleted account** (12/21/2010) [-]
#32 - subanonymous (12/22/2010) [-]
Yup.
#39 to #32 - iamcoocoo (12/22/2010) [-]
im feeling a little bit... naauuughtyyy
#40 to #39 - subanonymous (12/22/2010) [-]
Are you hitting on me?  
Pic unrelated.
Are you hitting on me?
Pic unrelated.
0
#52 to #40 - JackSkellington has deleted their comment [-]
#34 to #32 - marioboy (12/22/2010) [-]
no pls make it stop
no pls make it stop
User avatar #5 - FATasHELL (12/22/2010) [-]
I was in that thread... they were telling him to kill himself because he is underage banned...

Unlike FJ, /b/ actually gives a **** about stupid little kids ruining ****
User avatar #21 to #5 - KabutopsX (12/22/2010) [-]
fj is underage b&
User avatar #9 - jpkrulz (12/22/2010) [-]
*sniff*
I smell.....


samefag.
#24 - TheRiceKrispyNinja (12/22/2010) [-]
Y u no kill yourself?
#11 - Kymairax (12/22/2010) [-]
Never ask /b/ Kid...never.
Never ask /b/ Kid...never.
#16 to #11 - SpcRamon (12/22/2010) [-]
Comment Picture
#37 to #16 - jokiu (12/22/2010) [-]
Ultimate reaction pic!
#30 - igorg (12/22/2010) [-]
OKAY.
+7
#35 - UndeadOutlaw **User deleted account** has deleted their comment [-]
+3
#42 to #35 - hiroshima **User deleted account** has deleted their comment [-]
+9
#41 to #38 - UndeadOutlaw **User deleted account** has deleted their comment [-]
#46 to #41 - anon (12/22/2010) [-]
#44 to #41 - anon (12/22/2010) [-]
numbers aren't the same-you're missing the last three digits as they are "X"ed out
fail you have, win I shall
#25 - jesusofbears (12/22/2010) [-]
Happy Birthday
#51 - imafuckinnigga (12/22/2010) [-]
here, i photoshoped it to make it look even slightly legit (i'm also a ****** gramar nazi, so i changed the what do to what do i do)
User avatar #13 - pedodeer (12/22/2010) [-]
join 16 and pregnant
#17 - anon (12/22/2010) [-]
notice the picture and comments are the same person...
#26 to #17 - anon (12/22/2010) [-]
lol you're ****** retarded
#19 to #17 - AodhanD (12/22/2010) [-]
Who, anonymous? He seems to be the only guy that posts on 4chan...
-5
#20 to #19 - phelpswinner has deleted their comment [-]
0
#43 to #20 - StevieMaxis **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #45 to #20 - piclemaniscool (12/22/2010) [-]
# are for posts, not person
User avatar #18 - SgtObvious (12/22/2010) [-]
lol, samefag
#29 - FactsAndSuch (12/22/2010) [-]
Last one Seems legit
User avatar #12 - Protomix (12/22/2010) [-]
i'm 16 in exactly a month.
User avatar #7 - bloody (12/22/2010) [-]
u know whats weird today three months ago he wrote that
-49
#2 - Emers has deleted their comment [-]
#4 to #2 - anon (12/22/2010) [-]
Are you stupid?
-1
#31 - Wingwalker has deleted their comment [-]
+2
#33 to #31 - UndeadOutlaw **User deleted account** has deleted their comment [-]
#36 to #31 - anon (12/22/2010) [-]
ohai.
User avatar #27 - Fummy (12/22/2010) [-]
I bet there all the same guy
User avatar #49 to #27 - imafuckinnigga (12/22/2010) [-]
all the same number, the least this guy could do is photoshop them to be diferent.
[ 49 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)