Two Funny Convos. . hey baby, whats up? umm.... nabbing? Sb.... want me tn like came aver taday an we can fuck? Wait.... did fun want: tn speak tn my daughter?  lol chat
Upload
Login or register

Two Funny Convos

Click to block a category:GamingPoliticsNewsComicsAnimeOther
Tags: lol | chat
hey baby, whats up?
umm.... nabbing?
Sb.... want me tn like came aver taday an we can fuck?
Wait.... did fun want: tn speak tn my daughter?
670375 o( 11304) -[X]
Man, my penis is an big if I laid it but an a keyboard it' d gm all the way from A tn 2
wait, shit
...
+17
Views: 591777 Submitted: 05/06/2009
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (1545)
[ 1545 comments ]
Anonymous comments allowed.
asd
#336 - biske the beast
Reply +66 123456789123345869
(05/08/2009) [-]
dude that IS funny vote thumbs up if you hate big ben!!!!!!!
#339 to #336 - anon id: 10ece60d
Reply 0 123456789123345869
(05/08/2009) [-]
Don't you mean fat Ben?
#341 to #336 - anon id: 5aec3968
Reply 0 123456789123345869
(05/08/2009) [-]
what did the big tower with a clock on it in london ever do to you??!?!!
#376 to #336 - anon id: 342e8d11
Reply 0 123456789123345869
(05/09/2009) [-]
it raped my mom.
User avatar #1474 - Joel heyman
Reply +49 123456789123345869
(06/21/2009) [-]
THUMBS UP IF YOU HATE THAT ****** FAT BEN!
User avatar #335 - CuteBabeRoxy
Reply +21 123456789123345869
(05/08/2009) [-]
haha tiny penis
#716 - Urkelman
Reply +20 123456789123345869
(05/19/2009) [-]
THUMBS DOWN ME!!
#472 - The Shit
Reply +20 123456789123345869
(05/10/2009) [-]
Thumbs down this comment. NOW.
#478 to #472 - anon id: 0e33a27b
Reply 0 123456789123345869
(05/10/2009) [-]
Thumbs up this comment. NOW.
User avatar #22 - funbobby
Reply +17 123456789123345869
(04/16/2009) [-]
HAHAHAHAHA. at least A to Z is better than 1 to !
#8 - Tygereyexii
Reply +16 123456789123345869
(04/06/2009) [-]
This is great, Love the second one.
#301 - anon id: 0b187bd5
Reply 0 123456789123345869
(05/07/2009) [-]
does anyone else realize that a to z is not but an inch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lmao
#307 to #301 - anon id: 7def1eae
Reply 0 123456789123345869
(05/07/2009) [-]
Duh duh Tis *drum*
#317 to #301 - anon id: 77d5ecdc
Reply 0 123456789123345869
(05/07/2009) [-]
no **** thats why he said "wait, ****"
#303 to #301 - WydawMakah
Reply +15 123456789123345869
(05/07/2009) [-]
No ****, Capt. Obvious
#15 - anon id: 940255d1
Reply 0 123456789123345869
(04/10/2009) [-]
HAHAHAHAHAHAHAHA!!! AAAHAHAHAHAHA!!! man that guys penis is HUUUUUUUGE!!! all the way from A to Z!! OMG he must have chicks swarming over him for his HUGE dick
#28 to #15 - pouniiechier
Reply -1 123456789123345869
(04/26/2009) [-]
You suck!!!!!!
User avatar #26 to #15 - Ali
Reply +15 123456789123345869
(04/22/2009) [-]
You've succeeded in not being funny. I congratulate you
#688 - anon id: c31da539
Reply 0 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
Screw laying it on a keybored lay it in your gf and see if it goes from front to back haha jk jk jk sorry ladies :) i had to
#689 to #688 - anon id: 84180fc5
Reply 0 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
lolololololololololololololololol add me on myspace
#692 to #688 - anon id: 6269d28b
Reply 0 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
Owned.
#694 to #688 - anon id: 7e3c5349
Reply 0 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
Sweet! thats priceless.
#695 to #688 - anon id: 77608b79
Reply 0 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
niiiiice. to be honest, i doubt half the ladies are really offended. you apologizing is enough to just turn them on and.. lol... ask you to add them on myspace. :) captcha; happy.
#698 to #688 - anon id: d19dd989
Reply 0 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
hey... hehe, how do i create an acount??? :D salud y acracia!
User avatar #691 to #688 - Juliett
Reply +14 123456789123345869
(05/18/2009) [-]
how is he gonna add you? your under anonymous retard..