Shy penguin. .. god look at her sly little smile when she turns.
x

Comments(116):

[ 116 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#10 - jackkingoff (04/24/2013) [-]
SAP thread?

SAP thread.
User avatar #2 - dabronydude (04/24/2013) [-]
god look at her sly little smile when she turns.
#5 to #2 - dovakiinsteve (04/24/2013) [-]
Doesn't it just make you tingle?
User avatar #6 to #5 - yokii (04/24/2013) [-]
It makes my penis tingle
User avatar #28 to #6 - taye (04/24/2013) [-]
it makes my anus tingle
User avatar #8 to #2 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
She´s actually a type of woman (look-wise) I don´t find attractive at all, but goddamnit, that smile is ******* sweet
User avatar #13 to #8 - namnori (04/24/2013) [-]
Really? I would destroy that.
User avatar #14 to #13 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
Yeah, I just don´t like blondes too much. And her face looks kinda fake, too much makeover, the dress and the ear-rings look like **** ...well, just not my kind of girl, I guess. I like the shy type, darker hair, etc...
#30 to #14 - sonicsyndicate (04/24/2013) [-]
like this?
User avatar #31 to #30 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
I have no idea, haven´t played the game, don´t know nothing ´bout her "personality":D But if you say it fits the description, I guess, yes.
User avatar #32 to #31 - sonicsyndicate (04/24/2013) [-]
go play the game now
User avatar #33 to #32 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
Definitely not! I´m way to much of an emotional person and I´ve had enough love-problems irl, as if I could give myself more of these problems only because I´m playing a computer-game.D wouldn´t do me any good.D
#34 to #33 - sonicsyndicate (04/24/2013) [-]
hanako isnt happy with this decision
#35 to #34 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
Better her than me!
#37 to #36 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
Try!

...no, but seriously, as much as I know of the game, It´d probably drive me into suicide-attempts. and those go horribly wrong
User avatar #113 to #66 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
What?
#38 to #37 - sonicsyndicate (04/24/2013) [-]
ok now i dont even like you now i just want to kill you with this
User avatar #39 to #38 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
That makes me sad. But a car with those clichée blue dragons will never be able to touch or harm me.
User avatar #40 to #39 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
you are a terrible person and you need to die in a sewer somewhere in london
User avatar #41 to #40 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Why am I a terrible person?

London is pretty sweet, though, I might consider your option
User avatar #42 to #41 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
londons sewers have those infectious rats
User avatar #43 to #42 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
I don´t like rats. But I wanna know why I´m a terrible person!
User avatar #44 to #43 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
i just dont like people like you so go away
User avatar #45 to #44 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
pfft.
#65 to #45 - lissblizz (04/25/2013) [-]
#46 to #45 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
how i feel right now
how i feel right now
User avatar #59 to #31 - pocketstooheavy (04/25/2013) [-]
Yes...

her "personality"...
User avatar #114 to #59 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Yeah, her personality. Seeing that the game is called a romance I guess that´d be more important than the looks. That and after years of ****** relationships with girls who i mostly chose for good looks I start to care for the personality more than for the looks.
#90 to #30 - chummyxray (04/25/2013) [-]
Hanako! <3
#94 to #90 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
h-hello....
#95 to #94 - chummyxray (04/25/2013) [-]
<3

I'm not even going to attempt to role-play. I'm horrible at it.
#96 to #95 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
so how are you?
#97 to #96 - chummyxray (04/25/2013) [-]
I'm amazing. How about you?

Just a little side note, have you ever visited the KS channel here on FJ?
#99 to #97 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
nah i havn't and im doing great
#100 to #99 - chummyxray (04/25/2013) [-]
That is great to hear.

Also, why not? It's a great place full of good people. I'm talking to a couple of them on skype right now.
#102 to #100 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
never heard of it xD
User avatar #108 to #102 - chummyxray (04/25/2013) [-]
Well then we are going to have to fix that. We have a chess league, checker league, soon to be full on gaming community with bf3, minecraft, league of legends, and many more games. Lots of us get together in skype and socialize outside of the channel. If you ever want to come and check us out here is the link,

www.funnyjunk.com/channel/katawashoujo
User avatar #109 to #108 - sonicsyndicate (04/25/2013) [-]
fj isnt letting me do anything just add me on skype KSIxSubSonic
User avatar #110 to #109 - chummyxray (04/25/2013) [-]
I just sent you a request
User avatar #16 to #14 - namnori (04/24/2013) [-]
I guess you could say I'm attracted to girls who look and act like they would ride me all night long.
User avatar #15 to #14 - namnori (04/24/2013) [-]
Ahh, it's just that, from my experiences, the shy girls aren't very sexual.
User avatar #18 to #15 - ljxjlos (04/24/2013) [-]
Well, your experiences are very, very different from mine, then. As far as I´ve experienced, shy ones can be freaks in bed. But it´s not even that, latey, it isn´t even the sex I´m pumped for, it´s become more like an extra to the relationship than the main reason. And I kinda prefer cute to sexy, shy to "erotic", etc...dunno, why, maybe I´ve had to many of the other type before...
#48 to #18 - anon (04/25/2013) [-]
asian chicks
User avatar #49 to #48 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
That too, yes, goddamnit, I have a raging fetish for asian chicks. Sadly we don´t have many asians where I ive.
#51 to #49 - anon (04/25/2013) [-]
i cant remember my passward damn it!!. same here!!! MY GOD I JUST LOOSE IT!! that sucks we got a bunch of them here in southern california
User avatar #52 to #51 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Are you by any chance aijdh...and some other letters or something?

Yeah, it definitely sucks. And the few ones we got mostly came over here for Universtiy with friends. I don´t know even one single asian girl here. Had an asian girlfriend once, but it sadly didn´t work out...-.-
User avatar #112 to #68 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
What?
#54 to #52 - anon (04/25/2013) [-]
no im not. ugh that sucks same here usually their taken. but i wanna enjoy my single life for a bit more after the disaster relationship ive had. you know i never dated one even though all my life ive been very attracted to them, i came once but she moved some where else. aww that sucks no worrys the hunting continues haha.
User avatar #55 to #54 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Hey, same here. Last relationship was horrible, so I guess, I´m gonna enjoy chilling as a single for some time, before I even bother trying to get a girfriend. But if some nice asian girl is around, I don´t know, I might change my opinion:D
#56 to #55 - tedsayshi (04/25/2013) [-]
finally loged on haha. right right, same here but for sure i wanna date asian chicks...hate to sound like that but you know ever one is diffrent.
User avatar #57 to #56 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Yeah, it sounds kinda douchbag-ish, but well, it´s the truth. I mean, I wouldn´t date someone with a ****** personallity, even if she was asian, but it definiely is a plus
#58 to #57 - tedsayshi (04/25/2013) [-]
thats true and i have met asian chicks with bad personality and i wasnt digging it at all. i just want a chick with good morals and arnt such bad people who dont dress like women of the night, you know
User avatar #115 to #58 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Yeah, I hate that slutty style, it´s a complete turn-off, even if it shows everything. Or the more so, if.
#116 to #115 - tedsayshi (04/25/2013) [-]
right and they are sooo full of themselves they have this vibe like "i know youre looking at me but im not looking at you" eww
User avatar #117 to #116 - ljxjlos (04/25/2013) [-]
Haven´t experienced that, yet:D but i seriously hate it. just looks ******
#118 to #117 - tedsayshi (04/25/2013) [-]
well thats good haha. it always happens around here and im just looking the other way like "that building looks more interesting than you so im not looking" haha yeah it does look ****** i never understood those chicks
#1 - iamtheblackgoat (04/24/2013) [-]
Shy, or just hiding his true intentions?
#60 to #1 - smudgycarrot (04/25/2013) [-]
oh my god fukken saved.
#7 - kingarther (04/24/2013) [-]
I was in Antwerp last Nov and it was feeding time in the zoo   
Both penguins and seagulls lining up for fish   
I watched them be feed a while and saw a lone penguin swimming in the pool   
Watched him for a while caretaker noticed too and threw him some fish   
A seagull acted faster and grabbed the fish out of the water   
In a split-second the lone penguin shoot out of the water and grabbed the seagull in its beak, falls down again and brings seagull with it   
The Penguin actually started to drown the seagull   
Naturally I watched for a while, look p at the caretaker to see she is watching as well   
She looks at me and says &quot;			*******		 seagulls get what they deserve&quot;    
TL;DR Best visit to the Zoo ever
I was in Antwerp last Nov and it was feeding time in the zoo
Both penguins and seagulls lining up for fish
I watched them be feed a while and saw a lone penguin swimming in the pool
Watched him for a while caretaker noticed too and threw him some fish
A seagull acted faster and grabbed the fish out of the water
In a split-second the lone penguin shoot out of the water and grabbed the seagull in its beak, falls down again and brings seagull with it
The Penguin actually started to drown the seagull
Naturally I watched for a while, look p at the caretaker to see she is watching as well
She looks at me and says " ******* seagulls get what they deserve"
TL;DR Best visit to the Zoo ever
#4 - seramaspecialist (04/24/2013) [-]
independant penguin. just doing his own thang
independant penguin. just doing his own thang
#119 to #4 - anon (05/01/2013) [-]
hahaha
#29 - toncheky ONLINE (04/24/2013) [-]
Yep, she wants the D.
#61 to #29 - anon (04/25/2013) [-]
Or she wants the P.
#47 to #29 - sirbrentcoe (04/25/2013) [-]
the P...   
   
she wants the P
the P...

she wants the P
#111 to #47 - toncheky ONLINE (04/25/2013) [-]
Would you look at that.
#19 - apollotaren (04/24/2013) [-]
Comment Picture
#64 - ncisagentgibbs **User deleted account** (04/25/2013) [-]
Uh-oh, that silly penguin is back again.
#71 to #64 - breadnsteak (04/25/2013) [-]
It's too damn hot for a penguin to be walking around here!
#81 to #71 - technoplasm **User deleted account** (04/25/2013) [-]
psst... this is not how that is used.
User avatar #86 to #64 - kenwordo (04/25/2013) [-]
"i gotta take you back too the zoo"
#73 to #64 - Gerex (04/25/2013) [-]
Comment Picture
#3 - jasonab (04/24/2013) [-]
To the front page
To the front page
User avatar #22 - Mozzak (04/24/2013) [-]
I think this could be twice as funny if you played it in reverse.
#23 to #22 - pseudobob **User deleted account** (04/24/2013) [-]
If it is, I don't see it.
If it is, I don't see it.
#24 to #23 - Mozzak (04/24/2013) [-]
IT IS.
User avatar #25 to #24 - pseudobob **User deleted account** (04/24/2013) [-]
Glad you like it, then!
User avatar #26 to #25 - Mozzak (04/24/2013) [-]
Thanks bro
#84 to #23 - anon (04/25/2013) [-]
"THE **** YOU LOOKIN AT BITCH?"
User avatar #62 - novagodx ONLINE (04/25/2013) [-]
and that my friends, is how a Porno starts.
#93 - hardongo ONLINE (04/25/2013) [-]
he got a smile out of her
#89 - unikornking ONLINE (04/25/2013) [-]
Looks like a high elf
#27 - agbravens (04/24/2013) [-]
whats under the costume
User avatar #11 - winstonsexton (04/24/2013) [-]
i want a pinguin costume
#91 - Freelon ONLINE (04/25/2013) [-]
Comment Picture
#74 - hirollin (04/25/2013) [-]
Oh, pen pen. You so silly.
User avatar #75 to #74 - templart (04/25/2013) [-]
what is that from?
User avatar #76 to #75 - hirollin (04/25/2013) [-]
Neon Genesis Evangelion.
#87 to #76 - chocolatepuppy (04/25/2013) [-]
Best Anime Ever
#88 to #87 - hirollin (04/25/2013) [-]
Comment Picture
#105 to #76 - willowwolf (04/25/2013) [-]
I love Evangelion, but i dont think ive ever felt like killing myself more than when i was watching it. ITS SO HEAVY, MAN
#63 - lissblizz (04/25/2013) [-]
It looks like shes staring out of the window as if she was in a music video with the wind blowing like most of us do in a car ride or at least I do
[ 116 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)