Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
asd
#1 - Faz
Reply +229
(02/07/2013) [-]
It wouldn't hit you that fast no matter how much you drank.
#38 to #1 - coustify
Reply 0
(02/07/2013) [-]
What if he was at an extremely high altitude?
#10 to #1 - froggets
Reply +7
(02/07/2013) [-]
who said it was alcohol? could've been poison!
#12 to #10 - anbieter
Reply +8
(02/07/2013) [-]
Could also have been horse cum.

Who knows, who knows...
#2 to #1 - vexaton
Reply +56
(02/07/2013) [-]
I think he had been drinking alot from before... Probably lack of air from all the breathing he didn't do when taking shots
#273 to #2 - mrvolbeat
Reply 0
(02/08/2013) [-]
#313 to #273 - vexaton
Reply 0
(02/08/2013) [-]
English isn't my first language. I'm pretty good at it, but I make mistakes sometimes. That mistake right there, has happened too many times
#3 to #2 - Faz
Reply +44
(02/07/2013) [-]
Lack of air makes a lot more sense, thumb for you.
#4 to #3 - vexaton
Reply +38
(02/07/2013) [-]
Thanks
Thanks
#5 to #4 - Faz
Reply +34
(02/07/2013) [-]
Oh great, now i have to masturbate.
#7 to #5 - vexaton
Reply +41
(02/07/2013) [-]
Here btw
Here btw
#210 to #7 - ktbmnf
Reply +1
(02/08/2013) [-]
she looks my age. and... kinda looks cute :) 8/10, would bang



(braces for avalanche of red thumbs because im 16)
#20 to #7 - oimatewtf
Reply 0
(02/07/2013) [-]
if she didnt have braces that could have been pulled off a ******** smoother.
#23 to #20 - vexaton
Reply +4
(02/07/2013) [-]
Braces are the **** man
#26 to #23 - thepalmtoptiger
Reply +2
(02/07/2013) [-]
They aren't so great if you're the one with braces.
#27 to #26 - vexaton
Reply +26
(02/07/2013) [-]
#287 to #27 - anonymoose
Reply +4
(02/08/2013) [-]
#28 to #27 - thepalmtoptiger
Reply +1
(02/07/2013) [-]
Well, ****.
#179 to #28 - greenthegunstar
Reply +2
(02/08/2013) [-]
dat username
#29 to #28 - vexaton
Reply +4
(02/07/2013) [-]
That was a really horrible picture -.- Oh well. You got the point
#43 to #29 - youxbarstard
Reply +1
(02/07/2013) [-]
Looks like you're about to say "so we gonna **** or what?"
#53 to #43 - vexaton
Reply +3
(02/08/2013) [-]
I didn't even know my camera took this picture. Found it just now
#24 to #23 - oimatewtf
Reply 0
(02/07/2013) [-]
Everyone has there own thing, i dont frown upon you for yours. but she is sexy no doubt.
#25 to #24 - vexaton
Reply 0
(02/07/2013) [-]
Good! I like you
#19 to #7 - tarnis ONLINE
Reply +4
(02/07/2013) [-]
If theres grass on the field play ball...
#293 to #19 - kidbeanie
Reply +1
(02/08/2013) [-]
Dude, that is awesome. I am going to use that saying some day...when talking about doing sex.. with... younger girls.......hrm.....
#13 to #7 - teranin
Reply +29
(02/07/2013) [-]
*wetting lips* *has braces*
*wetting lips* *has braces*
#8 to #7 - Faz
Reply 0
(02/07/2013) [-]
Bit too young for my liking haha.
#9 to #8 - vexaton
Reply +3
(02/07/2013) [-]
Ah ok lol
#6 to #5 - vexaton
Reply +2
(02/07/2013) [-]
You're welcome