Right back at ya Btch!. Game: Devil may cry 4 Can casuals do this? NOPE!.. MFW description
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Right back at ya B*tch!

Game: Devil may cry 4
Can casuals do this? NOPE!

  • Recommend tagsx
+1010
Views: 44303
Favorited: 134
Submitted: 01/20/2013
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to groundzero Subscribe to videogames E-mail to friend submit to reddit

Comments(149):

[ 149 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
+59
#2 - veradux **User deleted account** has deleted their comment [+] (10 replies)
#37 - bronyalex (01/21/2013) [-]
MFW description
#47 - organiclead (01/21/2013) [-]
Comment Picture
#40 - auesis ONLINE (01/21/2013) [+] (4 replies)
See THIS. THIS is why I dislike the new DMC.   
   
Removing taunts 						*******					 ruined everything. I don't care about Dante's new look or anything, he's cool in his own way and I enjoyed the story blah blah blah, and the combat is pretty great too. But NO 						*******					 TAUNTS?! Spirit of DMC right there, gone.   
   
I miss landing 						*********					 combos, tearing up an entire screen of enemies without a scratch before landing and taunting the next wave like it ain't no thing. It was all about style. Nope, now I gotta be a try-hard and all serious and 						****					. 						****					 Ninja Theory.
See THIS. THIS is why I dislike the new DMC.

Removing taunts ******* ruined everything. I don't care about Dante's new look or anything, he's cool in his own way and I enjoyed the story blah blah blah, and the combat is pretty great too. But NO ******* TAUNTS?! Spirit of DMC right there, gone.

I miss landing ********* combos, tearing up an entire screen of enemies without a scratch before landing and taunting the next wave like it ain't no thing. It was all about style. Nope, now I gotta be a try-hard and all serious and **** . **** Ninja Theory.
#92 - rzpdisciple (01/21/2013) [+] (2 replies)
My favorite cutscene
My favorite cutscene
#110 - blazingpelt (01/21/2013) [+] (7 replies)
Mom says it's my turn to be Dante
#10 - naira (01/20/2013) [-]
Dat buster timing.
User avatar #36 - chaossniper (01/21/2013) [-]
sweeeeet i didn't know you can do that
#61 - Highwind (01/21/2013) [+] (1 reply)
Related.
Related.
#39 - infinitereaper ONLINE (01/21/2013) [-]
I didn't even know you could do that.   
   
I 						*******					 love this game.   
   
I played um all, and on this one I played every difficulty level and both bloody palaces. I played them because I loved them, and the story.   
   
Currently playing the new DMC... mixed feelings. I weep at the weapon system.   
   
My skill is pretty up there, definitely one of those amazing players, but I'll be honest:   
   
I can't use royal guard for crap.    
   
My favorite moment in DMC4 was when I had SSS ranking was in devil trigger with Dante in bloody palace on that infinite knight level and he just started laughing really hard. Never seen that before, it was great.
I didn't even know you could do that.

I ******* love this game.

I played um all, and on this one I played every difficulty level and both bloody palaces. I played them because I loved them, and the story.

Currently playing the new DMC... mixed feelings. I weep at the weapon system.

My skill is pretty up there, definitely one of those amazing players, but I'll be honest:

I can't use royal guard for crap.

My favorite moment in DMC4 was when I had SSS ranking was in devil trigger with Dante in bloody palace on that infinite knight level and he just started laughing really hard. Never seen that before, it was great.
#44 - mcmarshakk **User deleted account** (01/21/2013) [+] (7 replies)
And there's the new, much edgier Devil May Cry.
And there's the new, much edgier Devil May Cry.
+5
#114 - matthewfjr **User deleted account** has deleted their comment [+] (2 replies)
User avatar #41 - archangelnight (01/21/2013) [-]
"Haha missed me"

"Nope, missed me again"

"Get this spear ******** out of here"
User avatar #9 - ScottP (01/20/2013) [-]
It's one of the few games that allows you to be just like an anime character without resorting to quick-time events
#157 - vladhellsing (01/21/2013) [-]
Comment Picture
+3
#100 - soullmyr **User deleted account** has deleted their comment [+] (3 replies)
User avatar #72 - codyxvasco (01/21/2013) [+] (1 reply)
I should have been the one to fill your dark soul with-
User avatar #81 to #72 - emptysuperman (01/21/2013) [-]
LIGGGGGGHHHHHHHHHTTTTTTTT!!!!!

gayest line in all of DMC history.
User avatar #43 - zekeon ONLINE (01/21/2013) [+] (6 replies)
I don't like Nero.

Sorry.
User avatar #51 to #49 - anahbell (01/21/2013) [-]
I only ever knew a Nero from DMC 4, so no need to facepalm. Thanks.
User avatar #19 - Theyneverknow (01/20/2013) [-]
YOU CAN DO THAT TO CREDO!?
[ 149 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)