haha classic. dont look at tags. i love you
x
Click to expand

Comments(74):

[ 74 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#30 - etrian (12/13/2012) [-]
Autobots, transform and roll out!
Autobots, transform and roll out!
#2 - wackywelder (12/12/2012) [-]
hfw
hfw
#16 to #6 - galkawhm (12/13/2012) [-]
Comment Picture
User avatar #42 to #16 - rainbowkirisame (12/13/2012) [-]
Is that Nitori from Touhou by some chance?
User avatar #43 to #42 - galkawhm (12/13/2012) [-]
Yes.
#5 - shadowzznz (12/12/2012) [-]
At least he didn't fail entirely
At least he didn't fail entirely
#29 to #5 - salmonofdoubt (12/13/2012) [-]
Parkour!
Parkour!
#37 to #29 - shadowzznz (12/13/2012) [-]
HARDCORE PARKOUR!
HARDCORE PARKOUR!
User avatar #11 to #4 - stupidpancakes **User deleted account** (12/12/2012) [-]
*You're gonna have a bad time
User avatar #41 to #23 - rainbowkirisame (12/13/2012) [-]
On the internet, everything is important.
User avatar #63 to #23 - gangjaman (12/13/2012) [-]
i do..
User avatar #68 to #4 - yojo (12/13/2012) [-]
Apparently I'm the only one who doesn't get it...
User avatar #69 to #68 - UA partay (12/13/2012) [-]
It's the original quote (beside me ******* up the bottom line) from the South Park episode.
User avatar #70 to #69 - yojo (12/13/2012) [-]
Oh wow, yeah I never watched the episode. But it still confuses me.
User avatar #71 to #70 - UA partay (12/13/2012) [-]
You need to login to view this link If you ever want to watch it.
User avatar #72 to #71 - yojo (12/13/2012) [-]
Thank you
User avatar #81 to #69 - ocool (12/13/2012) [-]
i didnt even notice
i dont read the bottom line in this pic anymore... im sure nobody really does anymore
#39 - nightstar (12/13/2012) [-]
Get legit kid.
Get legit kid.
User avatar #40 - luvsickemo (12/13/2012) [-]
Did he died?
User avatar #45 to #40 - karnax (12/13/2012) [-]
baby is kill
User avatar #46 to #45 - shazmothree (12/13/2012) [-]
no.
User avatar #47 to #46 - karnax (12/13/2012) [-]
yes
#9 - juha (12/12/2012) [-]
classical face slide
classical face slide
User avatar #1 - stoerebtw (12/12/2012) [-]
This made me LoL ... at work :P and they noticed...
#57 - thegingermancan (12/13/2012) [-]
i wish i could shop this guy in there
i wish i could shop this guy in there
User avatar #65 to #57 - DrSalvador (12/13/2012) [-]
Sweet jesus
skifree
User avatar #60 to #57 - mandatorytrolling (12/13/2012) [-]
That ************ .......
#78 - happygrowman (12/13/2012) [-]
gotcha.
#66 - pwnnbwn (12/13/2012) [-]
Instantly reminded me of this.
User avatar #64 - jerkybeef (12/13/2012) [-]
How do I stop?

USE YOUR FACE!
User avatar #32 - foxtrotalpha (12/13/2012) [-]
**foxtrotalpha rolled user thesovereigngrave ** Marry me?
#48 - killianisakoolkat (12/13/2012) [-]
I love funny junk! even if the content isnt funny, i can usually count on the comments
#58 to #48 - Pacboy (12/13/2012) [-]
We love you too Brendan, we love you too..
We love you too Brendan, we love you too..
#59 to #48 - Pacboy (12/13/2012) [-]
**Pacboy rolled a random image posted in comment #2234903 at MLP Friendly Board ** btw you might wanna take this and use it as a user profile picture.. Let's hope it's not ponies!
User avatar #25 - kierandavies (12/13/2012) [-]
Pizza, french fries, pizza, french fries
#10 - GangstaNun (12/12/2012) [-]
Broken anks.
#13 to #10 - anon (12/13/2012) [-]
Oh T-Hall. You and your injuries..
#51 - traveltech ONLINE (12/13/2012) [-]
That tag
User avatar #62 - TravisPastrana (12/13/2012) [-]
If you reverse it, he would be like "Bend...and SNAP!"
User avatar #50 - residentevilfan ONLINE (12/13/2012) [-]
he forgot to pizza
User avatar #35 - megareader (12/13/2012) [-]
habanaro
[ 74 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)