This Guy has some Balls...... This guy's dick is so small, he pisses on his balls..... even if he has a footlong. Balls elephantitis huge balls nutts Mutant Crazy omg lol WTF
x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#3 - jardie (07/19/2012) [-]
Comment Picture
#7 to #3 - munchito (07/19/2012) [-]
hahaha! I forgot about that episode
User avatar #6 - demonmaster (07/19/2012) [-]
Thats gotta suck when its winter time
#5 - alleksi ONLINE (07/19/2012) [-]
#17 - jalenxox (07/24/2012) [-]
Comment Picture
#18 to #17 - munchito (07/24/2012) [-]
LOL!
+1
#2 - monroetrojanman **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8 to #2 - brokentrucker (07/19/2012) [-]
Whelp, I lost my **** a little because of you.
#16 - damianblu (07/24/2012) [-]
Comment Picture
#15 - karnovski (07/20/2012) [-]
I've seen that vid about 7 years ago O_o
User avatar #13 - vedgetable (07/20/2012) [-]
now its time for sexy time explosion
#11 - anon (07/20/2012) [-]
oh so that south park episode was about something real. Ohhh.. that sucks
User avatar #12 to #11 - bulwark (07/20/2012) [-]
Nope, in South Park, Randy gets testicular cancer and South Park being South Park, overhype it. This is what is commonly known as Elephantitis, which can actually happen to any part of your body, this poor fellow just got it in his balls =/
#9 - anon (07/20/2012) [-]
This man can use his balls as a chair...
 Friends (0)