what the fuck you looking at. .. "wash me" lol

Comments(53):

[ 53 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#17 - anonymous (11/03/2009) [+] (3 replies)
no joke paste this comment to 3 more pictures and press Alt. Princess josephina will go on screen and undress really
#18 to #17 - UnderageOverdose **User deleted account** (11/03/2009) [-]
no joke, SHUT THE **** UP!
User avatar #38 - CursedCrow (11/03/2009) [-]
"wash me" lol
#6 - KJAUchiha (11/03/2009) [-]
so ****** epic XD
User avatar #35 - Cshuaz (11/03/2009) [+] (1 reply)
idk who's creepier: the guy washing the car, or the dude watching him. It's so rude!!
+1
#43 - Chesleigh **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #40 - LeoSnow (11/04/2009) [-]
U haven't seen a guy wash a car before?
#45 - anonymous (11/06/2009) [-]
Holy crap, I have got to do that next halloween!
#44 - anonymous (11/05/2009) [-]
go on youtube type in nqtv or Remi Galliard thats him i think this on is called Jason or Hallowen
#42 - anonymous (11/05/2009) [-]
So perfect for Halloween!
#39 - anonymous (11/04/2009) [-]
Thats from trigger happy TV lawl
#36 - anonymous (11/03/2009) [-]
www.melissa-weber.de.vu/?id=f1d16f
#33 - anonymous (11/03/2009) [+] (1 reply)
I hate when this **** happens!! I'm just trying to wash blood off my car in peace, but nooooo, everybody has to stare! Assholes...
#32 - anonymous (11/03/2009) [+] (1 reply)
At first, I 'd be all like, "WHAT THE **** ?!" And when Michael looks at me I'd be like, "Oh **** . " Then I walk away like as if nothing ever happened. xD
#29 - anonymous (11/03/2009) [-]
like sumit outa jackass.. they done it with the carper cleaner and with the smashed windscreen etc haha
#8 - anonymous (11/03/2009) [+] (12 replies)
jesus christ can Mike Myers clean his car without people giving him the stare.
#5 - anonymous (11/03/2009) [-]
can a guy wash of human blood off his car without being judged?!?!?!?
#4 - anonymous (11/03/2009) [-]
epic...sooooo good lmao
#3 - anonymous (11/03/2009) [-]
oh jesus i would LOVE to do such things *evil smirk*
#2 - anonymous (11/03/2009) [-]
whhatt ... Whattt!?

User avatar #1 - CabooseRvsB (11/03/2009) [+] (1 reply)
xD i wanna do that. x3 so epci ''... oi.. move along bub...'' xDDDDD try not to laugh in the mask.
#7 to #1 - anonymous (11/03/2009) [-]
EPCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ 53 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)